Dragi svi,
Hvala vam od srca! Drago mi je zbog svih divnih komentara. Nisam očekivala da će vam se reportaža u ovolikoj meri svideti!
@branik
Istina. Prvi put sam upala u pogon 2011. godine. Tad je bilo još jako puno Zijača, jer dolaskom novih BKM-ova nisu potrčali baš sve da ih poseku. Već su ostavili razuman deo, od koga mali deo jeste bio u redovnoj vožnji, a ostatak je služio pri vanrednim okolnostima kao što je utakmica ili kada postane pojačana potreba za trolejbusima. Osim njih tada su u dvorištu Dorćola bila čak i dva prelepa ružičasta istorijska tramvaja (načisto oronula i skroz zarđala naravno) od pre, čini mi se, sredine 20. veka. Oni sa belim uokvirenim prozorima kvadratnog oblika poređanih jedan do drugog u krug. Upala je podvučenim namerno, jer sam zaista ušla u dvorište pogona bez ikakvih problema. Čak sam mislila i da uđem u jedan od tih tramvaja, ali nisam smela ni da im mnogo priđem jer su skroz bili u šiblju.
Daleko od toga da se ljutim za ispravku. Stoji da ne poznajem dobro terminologiju. Nadam se samo da sam bar dobro objasnila da su na Zijači 2149 poskidali sve delove pozadi koji su služili za kontakt sa mrežom. Otprilike je iz toga jasno šta mu uskoro sledi, nažalost.
@Дошљак
Cela ta priča o dotičnom entuzijasti mi je vrlo mutna. Nigde ne postoji nijedan konkretan dokaz o njemu. Štaviše, jedan dobar poznavalac tramvaja i koji se u životu doticao i Zijača tvrdi da je Kec 100% odnet u Železnik na seču. Evo, ako zaista taj lik postoji, i ako čita ovaj forum, ja ga pozivam da se javi ovde na forumu i postavi malu fotografiju Keca na restauraciji ili bilo koji dokaz da Kec nije zavšrio na otpadu. Naravno da ne tražim da otkriva sve detalje o restauraciji (i to treba da ostane iznenađenje). Samo neka nam dokaže da je Kec na sigurnom. Ili, ako ga bilo ko sa ovog foruma ili ko čita ovaj forum poznaje, pozivam ga ovom prilikom da ga pozove i dokaže nam da je Kec na restauraciji.
Šteta to za mejl. Skoro sam čula da se u toku Noći muzeja, na proleće, Dorćol otvara za posetioce i da se tad mogu videti stari tramvaji itd. Tako da ti je tad prilika. Samo ako ne unište i to što je preostalo do tad.
Taj njihov na brzinu sklepani 'tramvaj' sa konjima je teška dečija igrarija i jeftina pozorišna predstava za građane. :lool: :lool: :lool:
@Express
Seci, seci, reži! U pravu si, svaka je zlata vredna, ali jedna više preostala je daleko od utehe. Najžalosnije je što su mogli još puno kilometara da odvezu, ali eto, zbog nekoga ko nije više želeo da ih gleda (a kome je nažalost dopušteno da odlučuje) su prerano završile svoj radni vek. Zbog toga što ih je tako malo ostalo neisečeno one više nikada neće moći da se vrate u redovan saobraćaj. Iako bi nama na potezu 29 i ta 4 puno značila. Ako je zaista istina o tom entuzijasti, gde je bio da pokupi pola od odbačenih Trolzi i spasi ih od seče.
Zaista nisam nijednom primetila neki veći problem sa BKM-ovima. Iritira me što su u onaj jedan stariji narandžasti BKM-321 stavili žuta plastična sedišta iz pokojne Trolze isečene još pre 6-7 godina. Jedini problem , priznajem, koji sam zaista primetila u jednom BKM-333 jeste otpadanje bočnih sedišta kod zadnjih vrata. Doduše drvenih iz pokojnih Zijača, kojima nije ni u njima bilo mesto, ali naši vole da čerupaju i to ti je. Drugih problema nisam primetila, i realno ih i nema, jer ipak idu normalno, u šta sam se i uverila. Samo što su ih sve stavili isključivo na liniju 40, za sve ostale koga briga.
I ako su malo propali, propali su zbog izuzetno lošeg održavanja i zanemarivanja. (kao ona dva sa slika sa reportaže)
Inače me interesuje šta je sa onim BKM-333 zelenim što je imao Otp-banku na sebi. Njega takođe nisam videla nijednom od rekonstrukcije, ni dole u depou. Da l' su ga prefarbali, ne pogodim da ga vidim ili su i njega odneli? Pošto je taj često išao na liniji 29.
Oni su posle seče svih Zijača ostavili 4 koje kao neće da diraju. Međutim, oni da ne seku ne mogu da izdrže. Nikad nijednu od preostale 3 Zijače nisam videla dole u depou. Znači, najverovatnije je ostala ta jedna jedina. I ne mogu da izdrže i nju moraju da dokrajče! Ako neko ima konkretan dokaz da ih još ima, neka me ispravi. Bravo, GSP sam bez muzeja nijednu Zijaču neće da sačuva! Sramota!
Pitanje za sve:
Da li oni imaju toliki profit od sečenja svakog vozila? Ako nemaju, onda koja im je motivacija za brže-bolje sečenje vozila?