[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708665#p708665:7gpcr980 je napisao(la):
KizaNoSleep » 15 Feb 2020 04:35 pm[/url]":7gpcr980]Tramvajima nece niko da se vozi zato sto ako jedan stane,sanu i svih # komada iza njega,u zemlji gde je dozvoljeno go*edima da se parkiraju na sine i da prodju nekaznjeno.
Problem je sto u trole nije ulagano mnogo dugo,ni u vozila ni u mrezu.
Da se nabavi 100 zglobnih trola bilo bi super,mada sumnjam.
Mozga na zalost svih nas nemaju uopste,vezano za reorganizaciju saobracaja i linija....pa kad su slaviju prepravili sa fontanom i izmestanjem pesackih i posebnom trakom za JGSP,lepo su rekli da to rade da bi rasteretili sam trg i da bi svi mogli lako da prolaze....evo potrajalo do novembra i glupih kocki.
Ja se iskreno nadam da ce protest uroditi plodom i da ce bar 28. vratiti,jer zaista fali.Mada ih boli uvo,jer se oni gradskim prevozom nisu vozili ko zna od kad.Pa se ti pati sirotinjo...
Tačno, samo što ne treba zaboraviti ni kolapse izazvane korektivnim održavanjem vremešnog voznog parka. Praktično se čeka da se pokvari u Gagarinovoj usred najvećeg špica kao da Karaburmino održavanje nije dovoljno loše. Hoće da dokosure Solarise što pre.
Meni lično ukoliko ne žurim odgovara 7 zbog toga što na taj način uz isti broj presedanja izbegnem prepunu 29. Još i sedim, s tim da i kada sedim niko me ne gura od stojećih putnika. Jednostavno su na ovoj planskoj devijaciji dve u normalnim uslovima najopterećenije tramvajske linije tramvaji prazni i u najvećem špicu. 5,3km prešao za 32min od Ruske do Đerma. Znači po praznim bašticama dostigao srednju brzinu od bezmalo neverovatnih, senzacionalnih, čak 10km/h (treba mi smajli za aplauz
). Samo se u Resavskoj između Nemanjine i Beograđanke zadržao 7-8min koliko 85-ici treba od B.Brda do Buvljaka. Ostatak trase bez opstrukcija bukvalno otpuzao, uz napomenu da je baš na svakoj krivini hteo da iskoči.
Trole izbegavam zbog gužve. I kada baš moram gledam da odaberem takvu kombinaciju da što kraće putujem trolom. Ne treba nam 100 zglobnih trola (ne treba više od 70-ak trola skupa) ali 40-50 bi odradilo posao jer bi se njima pokrili najopterećeniji koridori.
Kad onaj ko ume samo da grokće usvinji grad u tolikoj meri onda narod mora da se snalazi kako zna i ume. Al navikli smo već na to.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708666#p708666:7gpcr980 je napisao(la):
Fića » 15 Feb 2020 04:46 pm[/url]":7gpcr980]Извињавам се ако се људи не слажу са мном, али не видим због чега је расход тролзи толико велики проблем. Ако свакако не могу да раде у центру, шта ће им те двадесетогодишње канте без грејања? Једини њихов плус је што су зглобне и то је то.
И нико није рекао да ће ти аутобуси на гас заменити тролејбусе на линијама. Купити нешто уместо нечега и купити нешто за замену нечега није исто, тако да без панике.
Притом, ја не знам ко може да верује у ове весићеве приче да ће ГСП имати 500 аутобуса на гас за пар година, и ево као што видите НИШТА се не дешава ни сада. Полако.
Ma nisu problem Trolze zato što su eto Trolze već što su zglobne jer one čine 50% zglobnog trolejbuskog voznog parka - istog onog koji bi uticao na poboljšanje situacije na najopterećenijim trolejbuskim trasama. A da su matore, naravno da jesu. Zato kažem da će brzo i ovo malo zglobnih BKM dokrajčiti i eto ostadosmo bez zglobnih trola. Još malo pa će putnici početi da dobijaju morsku bolest na 29, 40 i 41.
Slažem se za autobuse. CNG su nešto bolji od dizela čak i sa običnim gasom po pitanju emisije, uz to smanjiće troškove eksploatacije i odgovaraju našim finansijskim mogućnostima.
http://www.beograd.rs/lat/potpisan-ugov ... p-beograd/
Jel moguće da su Solarisi naručeni u Martu 2013, prvi kontigent od 40 stigao u Junu a poslednji do kraja iste godine? Čini mi se da se prešlo u 2014. koliko me sećanje služi. No rok je bio izuzetno kratak. Tender raspisan krajem 2012. a ugovor potpisan nekoliko meseci kasnije. Očekujte potpisivanje ugovora polovinom 2020. Ako traže tempo od 100 godišnje završiće do kraja 2025.