Misliš da trolejbusi idu kroz kružni tok?Биће да је нешто ту до мреже. Пропуштена је прилика да имамо ободом Слабије трамвај са обичном Т скретницом и праволинијски тролејбус.
Да га обиђу ободом у засебим тракама на правцу Макензијева-Краља Милана са стране ближе Београдској. Онда би било само јеено укрштање тролејбуса и трамваја. Једино што би била 3 укрштања осталог саобраћаја и тролејбуса, мада би два од та три могла бити као трамвајско пребацивање са спољних трака на једну попут трамваја код Франша, на првим семафорима у Краља Милана и Макензијевој, а треће укрштање би било излаз-улаз Београдске у кружни ток.Misliš da trolejbusi idu kroz kružni tok?
Za bazu poslužio SOR-ov solać. Ne bi se bunio da dođu i kod nas.
"Добио". Ова реч у последње време има катастрофалне размере, мислио сам да је СНСова измишљотина, али онда сам видео да је често новнари користе још од 30их година двадесетог века. Али увек режимски, како би појачали важност новопридошлице, и одвукли пажњу од цене коштања.Viljnus je dobio nove Škode 32tr.
добити ... свр. ... 1.а. примити у власништво, на располагање, коришћење нешто што пре тога није поседовано: ~ поклон, ~ књигу, ~ стан, ~ пса... б. набавити, прибавити (за новац и сл.). в. ..."Добио". Ова реч у последње време има катастрофалне размере, мислио сам да је СНСова измишљотина, али онда сам видео да је често новнари користе још од 30их година двадесетог века. Али увек режимски, како би појачали важност новопридошлице, и одвукли пажњу од цене коштања.
Ако није заста добио, тј. бесплатно и на поклон, и без да се било ко трошио и трудио - онда је добио. А иначе:
Купио. Пазарио. Узео на црту. На креду. Поновио се. Појачао се.... тј било шта, само не добио
Ивуни Вучко што се кола сломила на теби, ниси ти који стално екплоатишеш ту реч, али више од "добио" а још горе "Београд добија" или "Србија добија" тј намера чак без рокова, добијем копривњачу.
To bi bilo ovako:Биће да је нешто ту до мреже. Пропуштена је прилика да имамо ободом Слабије трамвај са обичном Т скретницом и праволинијски тролејбус.
Бмц аутобуси су плаћени више него што би били плаћени Соларис аутобуси. Соларис је понудио нижу цену на тендеру а за поприлично квалитетнији производ. Поента приче је да квалитет не занима превише оне који су на челу града већ само како да покраду што више пара. Проблем је што овај народ одржава идиоте на власти и све гори и гори долазе из године у годину.Pa nije baš ni samo šminka. Iako si u pravu u većini, ipak postoje ogromne razlike u poređenju vozila tih renomiranih, i ovoga što taljiga kod nas. Ja ni BMC ne smatram baš tolikim kršem. Može se putovati i sa njim, al dal je uporediv sa Solarisom. Svakako da ne, kao ni sa Heuliez (Ulijeom), MAN-om, Mercedesom..., iako zvecka enterijer i jednog e-Citara, al opet su baš očigledno velike razlike u povoznosti tih vozila. Neverovatno mi je kako Lion's City G prosto klizi kroz krivine između Dubrovnika i Cavtata. Čuješ najviše pneumatike. Libartas ima i jako dobro održavanje, al ako je vozilo stvarno napravljeno kako treba, biće ono dobro i posle deset godina uz prosečno održavanje, pa sve da ima i rupa kao na ulicama ovde u Beogradu. Opet je Solaris dokaz toga. Nisu se ni najmanje raskantali i rastresli, pogotovo u poređenju sa Higerom. Nije tu ni cena problem. Pa ne plaćamo mi ni Turke jeftino. Problem su muljaže, kojih ima doduše svuda, al naši najčešće odu i korak dalje. Dal je to možda i zbog Kentkarta, mislim koga briga i da jeste. Kupujte od Turaka, kupuju i drugi, al dajte malo i oladite, pogotovo kad su tramvaji u pitanju. Gde god da otputujem, i to ne sad samo ka Zapadu, vala svuda su inventari gradskih prevoznika dosta bolje opremljeni. Beograd je postao baš poseban slučaj što se tiče vozila javnog prevoza. No, narod je pre tri dana dokazao da mu to uopšte ne smeta, tako da idemo dalje, pa dokle stignemo uz ovakvu politiku nabavke vozila.