Slažem se sa tobom, ali bih skrenuo pažnju na jednu stvar. Svi mi (na prvo mesto stavljam sebeБмц аутобуси су плаћени више него што би били плаћени Соларис аутобуси. Соларис је понудио нижу цену на тендеру а за поприлично квалитетнији производ. Поента приче је да квалитет не занима превише оне који су на челу града већ само како да покраду што више пара. Проблем је што овај народ одржава идиоте на власти и све гори и гори долазе из године у годину.
Mislim da je to duža verzija 22L (Studentski trg - Crveni krst).Zasto sam upravo video “29л Студентски трг” trolu 2003 sa cudnim fontom? Zar nije to ustvari 19 onda.
Trola je bila kod Beo shopping centra, zaboravih da kazem.Mislim da je to duža verzija 22L (Studentski trg - Crveni krst).
Onda jeste do Konjarnika. Ne vidim problem da lepo stave 19, kad je obična zapravo 19L.Trola je bila kod Beo shopping centra, zaboravih da kazem.
Mislim da nema šanse.Valjda ce napokon biti 19 do Studenjaka kao u stara vremena… Sudeci po ovome,mozda.
Čim se formira gradska vlast, Savo Manojlović i ostali opozicionari bi morali opet na Gazelu, i održavati proteste svakodnevno sve dok se ne raspiše tender za nove trole. Nažalost, ne postoji drugi način da se lopovsko-škartokratska naprdnjačka gamad spreči da ukine ceo trolejbuski podsistem. Skupo zemljište na kome se sada nalazi trolejbuski depo im je odavno zapalo za oko, i neće se tih miliona odreći osim ako ih narod žestoko ne pritisne na ulici, baš kao oko Rio Tinta 2021. Zar se nisu ljudi iz Sremčice blokadama baš sad skoro izborili da se sklone kršine sa 511 koje su im lipsavale svaki dan?Скоро сваки дан цркавају троле на све стране, мислим да никад није било овако. Хоћемо ли добити нове троле или планирају да их сахране болесници?
Odose nam 21. svi preostali Ikari i MercedesiИкарбусе врати се, све ти је опроштено.
Opozicija nema niti jednu jedinu osobu koja prati temu javnog prevoza, a posebno nabavke autobusa, ugovore, tendere, organizaciju saobraćaja, podsisteme u istom. Ako ima dvoje, troje i da prate, jedina kvalifikacija im je da se istim voze.meni je neverovatno da je uopšte ta izmišljena prosečna starost zglobnih buseva od skoro 18 godina potpuno prošla ispod radara kritike. to bi trebalo da bude prvo pitanje doktoru šapiću kada se neko bavi ovom temom. jer druge stvari mogu da budu stvar ukusa ili gledišta, ali navedena prosečna starost zglobnih autobusa od 18 godina je čista i lako dokaziva laž i nešto za šta može (i trebalo bi) direktno da se odgovara, budući da nije izneto u neobaveznom razgovoru u kafani, već u dokumentu kojim se određuje strategija javnog prevoza i budućnost tj. opstanak jednog od najvažnijih gradskih preduzeća. ja uopšte nisam iznenađen, jer sam već ovde pisao da je šapićeva ekipa ljudi koja se bavi prevozom ekipa termita koja nije ni prići bilo kojoj prethodnoj - neuporedivo je štetnija. ali gle čuda, srpska opozicija ponovo slučajno maši fudbal.
ako je uopšte potrebno objašnjavati nešto toliko očigledno - nikada, pa ni u najkriznijim vremenima, prosečna starost autobusa u gsp-u nije bila ni blizu 18 godina.
Druga deonica se radi, ka Trgu. Svakako će verovatno opet biti dosta ranije gotovo.Sinoc sam bio u 2005 i 2059 trolama koje su imale neku slabu klimu koja je duvala, bilo je prijatno iskreno, ali samo u toku noci kada nema sunca.
Lose vesti, ponavlja se leto prosle godine: https://www.busevi.com/izmena-na-liniji-29-zbog-radova-u-ulici-kralja-milana-od-22-06-2024/
Ponovo
Najgore od svega je datum![]()