Šta je novo?

Trolejbusi

Koji su to Ikarbus autobusi stari skoro 20 godina? Na 21 rade skoro pa samo Higeri koji su stari svega par godina, na 40 sam viđao uglavnom novije autobuse takođe. Nemojte sad i vi kao Grad dok uvaljuje linije Streli "prosečna starost vozila na potezu 700 je 17.92 godine" dok je realnost da nema nijednog toliko starog autobusa, a kamoli da je prosek. Drugo je što ne radi klima koja može da se popravi, ali da je istina da su i približno stari ovoliko, nije.
ikarbusi 2006?, čak i 2008 je "oko 20 god"?

a te izjave su iz vremena sa kraja prošle godine kad je kosmaj sve živo dslao na 40 dok je bila autobuska.
 
Poslednja izmena:
Meni nije jasno šta je bio problem nabaviti nove trolejbuse, za maltene 15 godina nisu bili u stanju niti jednu da nabave, ajde da razumem za tramvaje, kad su skupi poprilično.

Ali da grad maltene svake godine kupuje autobuse, a nije u stanju makar 10 pišljivih trola godišnje da uzme, to mi nikako nije jasno.
 
Meni nije jasno šta je bio problem nabaviti nove trolejbuse, za maltene 15 godina nisu bili u stanju niti jednu da nabave, ajde da razumem za tramvaje, kad su skupi poprilično.

Ali da grad maltene svake godine kupuje autobuse, a nije u stanju makar 10 pišljivih trola godišnje da uzme, to mi nikako nije jasno.
Problem je što ako u Beogradu opstanu trolejbusi, neće moći da se zidaju luksuzni stanovi na zemljištu u Dunavskoj gde im je sada depo. To je problem naprdne satanističko-mafijaške sekte, a ne građana koji se trolejbusima voze.
Ganguli je problem to što jedan trolejbus košta ko 3 turska autobuska krša, a nije mu ni najmanji problem da 25 turskih tramvajskih krševa kupi po ceni kao da ih je 50. Kao i njegov vrhovni satanista, uvek galantan i široke ruke dok njom grabi iz tuđeg (našeg) džepa.
 
A sta je problem mafiji da sagradi novi depo bilo gde, mogu i u zoni pogona kosmaj inonako smanjuju drasticno broj linija koje drzi GSP. Mogli su i negde na Banjici npr uzmu neku kasarnu od naivne vojske iza VMA ili iza BIA
Bukvalno, u najgorem slučaju, uvek mogu da se ugrade i na cenu izgradnje novog depoa.

Majke mi neke stvari mi nisu jasne, ista priča važi i za održavanje, neće da održavaju, jer im se više isplati da kupuju novo i trpaju lovu u džep.

Al bukvalno mogu da kradu lovu i na održavanje, ono, držiš ih u tip top stanju, glancaš ih 10x dnevno, čim malo olabavi šraf, montiraš novi, škripi klima, ti lepo umesto da je popraviš, skineš i staviš novu. Ebeš mi sve ako na održavanju ne bi mogli 10x više da nakradu i to ono na finjaka, da uvek mogu da kažu: "mi smo odgovorna vlast i ne želimo da dovodimo građane u opasnost, zato smo preventivno zamenili to i to..."
 
A sta je problem mafiji da sagradi novi depo bilo gde, mogu i u zoni pogona kosmaj inonako smanjuju drasticno broj linija koje drzi GSP. Mogli su i negde na Banjici npr uzmu neku kasarnu od naivne vojske iza VMA ili iza BIA
Prostor Dorćola i Kosmaja predviđen za stambeni prostor prema GUP 2041, a Lisičji potok već dobrano izgrađen. ;)
 
A šta ćemo sa onih 50% koji se realizuju? Mi nismo imali uopšte Javni uvid ni raspravu povodom istog, a već smo krenuli u realizaciju istog.
 
Tolejbus stoji na raskrsnici Nemanjina i Resavska.
1719096672058.png
 
A šta ćemo sa onih 50% koji se realizuju? Mi nismo imali uopšte Javni uvid ni raspravu povodom istog, a već smo krenuli u realizaciju istog.
Naravno da si imao nego ljude ne zanima nista, kao sto ih ne zanima ni da li ih vozi gradski ili privatni, da li je gradonacelnik Savo ili Gangula. Onako nam je kako smo dozvolili i to nemoj misliti da je prosecan Beogradjanin Igor, Sole, Vucko...vec Era Ojdanic iz Meljaka
 
Što se tiče mog gostovanja, priznajem da sam napravio greške u vezi izjave da su naknadno ugrađivani klima uređaji u BKM-ove, hteo sam reći da su neki trolejbusi remontovani preko Kordun metala i da sada koliko-toliko rade klima uređaji. Drugo, na 40 rade zajedno trolejbusi i autobusi, autobusi su uglavnom Ikarbusi koji su pakleni. Drugo, na liniji 21 nema trolejbusa godinama i nikom ništa. Ako je to prošlo može i sve drugo da prođe.

Suština je da je GSP ovonedeljnim javno-privatnim partnerstvima sveden na 30tak autobuskih linija i električne linije. Više nema najava da se trolejbuski podsistem obnovi kupovinom novih vozila već se sve glasnije čuje da će trolejbusi biti ukinuti, a linije zamenjene autobusima na gas kao i da će depo Dorćol biti prodat. Ovo su poslednji trenuci kada trebamo u javnosti da pokrenemo temu nabavke novih trolejbusa i spasa celog trolejbuskog podsistema od gašenja.
 
Poslednja izmena:
Naravno da si imao​
Kad i gde?
nemoj misliti da je prosecan Beogradjanin Igor, Sole, Vucko...vec Era Ojdanic iz Meljaka​
Naravno da ne mislim da je neko ko posećuje ovaj forum prosečan Beograđanin, a još manje prosečan Srbin. Stvari za koje se interesujem su većinom daleko od prosečnog i ne interesuju baš široke narodne mase. I toga sam i te kako svestan.​
 
I kako se ni ove godine nisu setili da produže 21 na Studentski trg, da zameni 29 tokom radova, kad je već 21 sad autobuska skroz? Lepo prebace sva vozila sa 22A i pojačaju 21, umesto sto nas drndaju da trčimo preko Slavije na 31. Prošle godine sam im pisao kad su isto skratili 29 do Slavije, i niko mi nije odgovorio hvala bogu
 
Brate kad me ovako pitas, ne znam kada i gde, verovatno u Urbanistickom zavodu, svaki planski dokument pre usvajanja ima javni uvid. Sada gde su ga objavili da ce biti i koliko je bilo zataskavano da se ne zna, to ne znam, ali sigurno je bio
Znači tvoje lično mišljenje je da je bio a da maltene niko živ nema pojma da se to i desilo nego svega njih par u zavodu i političari kojima je u interesu usvajanje istog.

I kako se ni ove godine nisu setili da produže 21 na Studentski trg, da zameni 29 tokom radova, kad je već 21 sad autobuska skroz? Lepo prebace sva vozila sa 22A i pojačaju 21, umesto sto nas drndaju da trčimo preko Slavije na 31. Prošle godine sam im pisao kad su isto skratili 29 do Slavije, i niko mi nije odgovorio hvala bogu
Kao što vidiš, setili su se da bi mogli da izgrade mrežu u Nemanjinoj, a da je onda koriste 0 puta u vanrednim okolnostima. I takvi da se sete da produže 21 kroz Kralja Milana...
 
Imamo dokumentovane slučajeve da je režim odbijao da pravi javne uvide za nešto, otkazivao ih u poslednjem momentu ili ih (namerno) organizovao u improvizovanim i neadekvatnim uslovima i terminima (kao ono pre par godina u podrumčini Zavoda za urbanizam, sa sve radovima u toku i papirima nabacanim na stolove).

Tako da te priče "ima sve crno na belo, samo narod se ne interesuje i ne reaguje" u Srbistanu ne piju vodu.

Prvo, zato što ljudi danas jedva imaju vremena i energije i za sebe same, a kamoli još da bde nad manipulisanim i lako promenljivim biltenima i sajtovima i gledaju kad će koji javni uvid, pa da se još cimaju tamo, pa da čitaju pravnički bulšit koji niko normalan ne razume bez prevodioca, pa da ulažu žalbe, pa da jure komisije koje boli dupence, pa da se beskrajno nadmudruju sa hordama korumpiranih smećara i partijaša...

A drugo, zato što i sam režim i njegove "institucije" se svojski trude da obesmisle i sabotiraju te prakse građanskog aktivizma, građanskog mešanja i postavljanja pitanja oko odluka.

Tako da mnogo je kompleksnije od pukog "ljude ne interesuje". Sistem je napravljen tako da demotiviše ljude da se interesuju. I da čak i kad se zainteresuju, da budu hendikepirani i minirani da bilo šta urade.


Uostalom, mehanizam i koncept javnih uvida i javnih rasprava ne garantuje da će se uvažiti glas naroda. Samo garantuje, na mrtvom, upuvanom papiru, da će svako dobiti priliku da kaže šta misli (a i to se često pogazi). Ali mimo toga, režim i "institucije" opet zadržavaju pravo da urade po svome. Što i biva u 99% slučajeva u ovoj propaloj truloj državi.

Protesti (srednji do veliki), građanska neposlušnost i kuka i motika su jedini pravi načini kojima se u ovoj zemlji nešto menja i režim dovodi u red. A javno raspravljanje sa njima ne vodi nikuda, jer to je njihov teren. Oni su se i školovali da vode (amoralne) debate i zastupaju stavove koji se baziraju na plaćeništvu i interesu. Nema šta da se raspravlja sa takvima. Pogotovu kad su okolnosti i zakon na njihovoj strani (a zakone pisali oni i drugari, za njih same, ne za pravdu i dobrobit naroda).
 
Poslednja izmena:
@solecar evo bilo je svuda, ali te to tada verovatno nije zanimalo
Pogledajte prilog 202690Pogledajte prilog 202691
Ja pričam o "Javnom uvidu", a ne o "Ranom javnom uvidu". Prvo dođe "Rani javni uvid", na koji mogu svi zainteresovani građani da daju primedbe pisanim putem. Nakon što se prime sve prispele primedbe i pročitaju, pristupa se izradi "Javnog uvida" gde se unose izmene u skladu sa prispelim primedbama. Nakon toga se raspisuje "Javni uvid" na koji se ponovo pišu primedbe zainteresovanih građana. Nakon što se prikupe sve primedbe i iščitaju, zakazuje se javna rasprava na kojoj učestvuju gradski urbanista i izrađivači Generalnog urbanističkog plana, sa jedne strane, a sa druge strane svi građani koji su podneli primedbe, kao i akreditovani novinari.

Ja sam razgovarao sa ljudima iz "Urbanističkog zavoda Beograda" u Knez Mihailovoj ulici i pisao i dostavio im primedbe na "Rani javni uvid". Od njih sam dobio odgovor da otprilike u roku od godinu dana ide "Javni uvid". Od tada je prošlo, evo tačno 2 godine. Osim što vidim da se implementiraju neke stvari iz "Ranog javnog uvida", nigde nisam video da je bio raspisan "Javni uvid".

Nadam se da je sada jasnije o čemu pričam.​
 
@solecar a jesi siguran da to sto se implementira nije bilo i u starom GUP? Mnoge stvari koje se ne realizuju se samo prepisuju u novi plan.
 
Toliko daleko nisam išao, jer u vreme prethodnog sam bio srednjoškolac. A i čisto sumnjam da je u prethodnim GUP - ovima bilo u planu ukidanje GSP pogona i izmeštanje bolnica iz centra i šireg centra na periferiju.​
 
Vrh