Šta je novo?

Trolejbusi

Slavija sada.
IMG_20240610_163134417.jpg
IMG_20240610_163421992.jpg
 
Кад је лоше пројектовано, са разапињањем жица носача уместо да су урађена разделна острва са ивичњаком и на њима стубови са крутим носачима контактне мреже.
 
Misliš da trolejbusi idu kroz kružni tok?
Да га обиђу ободом у засебим тракама на правцу Макензијева-Краља Милана са стране ближе Београдској. Онда би било само јеено укрштање тролејбуса и трамваја. Једино што би била 3 укрштања осталог саобраћаја и тролејбуса, мада би два од та три могла бити као трамвајско пребацивање са спољних трака на једну попут трамваја код Франша, на првим семафорима у Краља Милана и Макензијевој, а треће укрштање би било излаз-улаз Београдске у кружни ток.
 
Lepe fotke, a fin je i bus. Znači Solaris ima i tako metrolik front po narudžbini, ili je to fora da liči na VanHool😁 U koji kod grad da odem, pogotovo zapadno od nas, ako ništa odmore mi se malo oči od pogleda na turski dizajn, sem opet kod Isuzu-a i Otokara. Sve ostalo šljašti orijentom, što unutra što spolja.
 
Viljnus je dobio nove Škode 32tr.
"Добио". Ова реч у последње време има катастрофалне размере, мислио сам да је СНСова измишљотина, али онда сам видео да је често новнари користе још од 30их година двадесетог века. Али увек режимски, како би појачали важност новопридошлице, и одвукли пажњу од цене коштања.

Ако није заста добио, тј. бесплатно и на поклон, и без да се било ко трошио и трудио - онда је добио. А иначе:
Купио. Пазарио. Узео на црту. На креду. Поновио се. Појачао се.... тј било шта, само не добио

Ивуни Вучко што се кола сломила на теби, ниси ти који стално екплоатишеш ту реч, али више од "добио" а још горе "Београд добија" или "Србија добија" тј намера чак без рокова, добијем копривњачу.
 
"Добио". Ова реч у последње време има катастрофалне размере, мислио сам да је СНСова измишљотина, али онда сам видео да је често новнари користе још од 30их година двадесетог века. Али увек режимски, како би појачали важност новопридошлице, и одвукли пажњу од цене коштања.

Ако није заста добио, тј. бесплатно и на поклон, и без да се било ко трошио и трудио - онда је добио. А иначе:
Купио. Пазарио. Узео на црту. На креду. Поновио се. Појачао се.... тј било шта, само не добио

Ивуни Вучко што се кола сломила на теби, ниси ти који стално екплоатишеш ту реч, али више од "добио" а још горе "Београд добија" или "Србија добија" тј намера чак без рокова, добијем копривњачу.
добити ... свр. ... 1.а. примити у власништво, на располагање, коришћење нешто што пре тога није поседовано: ~ поклон, ~ књигу, ~ стан, ~ пса... б. набавити, прибавити (за новац и сл.). в. ...
 
Imajući u vidu rezultate izbora, vladajuća sekta na planu trolejbusa ima dve moguće opcije za kapitalnu pljačku:

1) Potpuno ukidanje trolejbuskog podsistema, tj. puštanje da sva preostala vozila pocrkaju u naredne 3-4 godine maksimum, tačno do isteka ovog mandata gradske skupštine, a onda će na njihove linije staviti turske kršine od buseva, 28 i 40 možda čak ponovo ukinuti, srušiti dorćolski depo, ceo prostor pretvoriti u građevinsko zemljište i pokloniti ga mafiji i bratiji, tj. sebi samima.

2) Zadržavanje trolejbuskog podsistema na aparatima, uz nabavku do par desetina novih vozila "š" klase, gde bi Gangula opet mogao da se ugradi (Bozankaja takođe proizvodi i trole).

Drugi scenario je za korisnike GSP-a nešto malo manje zlo od prvog, sekta će vagati da li više može da se nakrade preko širenja tajkunske stanogradnje na Dorćolu ili novog kriminalnog trolejbuskog tendera. U oba slučaja će se nakrasti kao krdo besnih svinja, otkako jašu ovih 12 godina postali su toliko patološki alavi da će teško preboleti ako u džep stave 15 miliona evra umesto celih 20 po obavljenom poslu.
 
Poslednja izmena:
Nema troli 28,40 jer je 2078 pokidao sajlu koja spaja mrezu celom sirinom ulice kod 27. marta. Pakaooo. Barem ide autobus 40 😉.
 
Биће да је нешто ту до мреже. Пропуштена је прилика да имамо ободом Слабије трамвај са обичном Т скретницом и праволинијски тролејбус.
To bi bilo ovako:
Slavija 3.jpg

Trolejbusi sa Studentskog trga i Brankovog mosta idu pravo, kao i tramvaji koji iz Nemanjine skreću za ka Pravnom i koji iz Nemanjine idu ka Karađorđevom parku.

Efikasnost takvog trolejbusa i tramvaja zavisi od ukidanja presecanja pešaka/biciklista sa kolima, i presecanja javnog prevoza sa kolima. Interval javnog prevoza na najopterećenijim delovima ne prelazi 30 sekundi, što je podnošljivo u odnosu na 2 sekundi među kolima, i još u nekoliko traka. Ostavljanje makar servisnog tramvajsko-trolejbuskog kružnog toka je važno za upravljanje saobraćajem.

Ovde se pominje mnogo delova mreže trolejbusa i tramvaja koji danas ne postoje. Ali i bez njih, može se mnogo pomenutih glavnih pravaca rešavati makar autobusima za početak. Most kralja Milana je drumsko-železnički most na pravcu Vudrua Vilsona i Milutina Milankovića. Železnicu, odnosno regionalni metro je u tom slučaju najbolje voditi ispod Vudrua Vilsona.
 
Pa nije baš ni samo šminka. Iako si u pravu u većini, ipak postoje ogromne razlike u poređenju vozila tih renomiranih, i ovoga što taljiga kod nas. Ja ni BMC ne smatram baš tolikim kršem. Može se putovati i sa njim, al dal je uporediv sa Solarisom. Svakako da ne, kao ni sa Heuliez (Ulijeom), MAN-om, Mercedesom..., iako zvecka enterijer i jednog e-Citara, al opet su baš očigledno velike razlike u povoznosti tih vozila. Neverovatno mi je kako Lion's City G prosto klizi kroz krivine između Dubrovnika i Cavtata. Čuješ najviše pneumatike. Libartas ima i jako dobro održavanje, al ako je vozilo stvarno napravljeno kako treba, biće ono dobro i posle deset godina uz prosečno održavanje, pa sve da ima i rupa kao na ulicama ovde u Beogradu. Opet je Solaris dokaz toga. Nisu se ni najmanje raskantali i rastresli, pogotovo u poređenju sa Higerom. Nije tu ni cena problem. Pa ne plaćamo mi ni Turke jeftino. Problem su muljaže, kojih ima doduše svuda, al naši najčešće odu i korak dalje. Dal je to možda i zbog Kentkarta, mislim koga briga i da jeste. Kupujte od Turaka, kupuju i drugi, al dajte malo i oladite, pogotovo kad su tramvaji u pitanju. Gde god da otputujem, i to ne sad samo ka Zapadu, vala svuda su inventari gradskih prevoznika dosta bolje opremljeni. Beograd je postao baš poseban slučaj što se tiče vozila javnog prevoza. No, narod je pre tri dana dokazao da mu to uopšte ne smeta, tako da idemo dalje, pa dokle stignemo uz ovakvu politiku nabavke vozila.
Бмц аутобуси су плаћени више него што би били плаћени Соларис аутобуси. Соларис је понудио нижу цену на тендеру а за поприлично квалитетнији производ. Поента приче је да квалитет не занима превише оне који су на челу града већ само како да покраду што више пара. Проблем је што овај народ одржава идиоте на власти и све гори и гори долазе из године у годину.
 
Скоро сваки дан цркавају троле на све стране, мислим да никад није било овако. Хоћемо ли добити нове троле или планирају да их сахране болесници?
 
Vrh