Šta je novo?

Trolejbusi

Hteli su oni da kupe manje vozila za isti novac i bilo je priče i tome, ali se verovatno promenili plan šta će sa trolama jer ga menjaju svaki mesec, ili su pare predvidjene za trole završile ko zna gde
 
Mislim da je bilo reči o 80, ne o 100 trolejbusa. Škoda brendira trolejbuse, Solaris, SOR, IVECO, iako realno radi skoro isključivo pogonske sisteme. Mada radili su i sopstvene trolejbuse, mislim svoje samonoseće karoserije. Nema tu šasija u većini.
 
Hteli su oni da kupe manje vozila za isti novac i bilo je priče i tome, ali se verovatno promenili plan šta će sa trolama jer ga menjaju svaki mesec, ili su pare predvidjene za trole završile ko zna gde​
Ja sam izneo onu priču za koju sam čuo. E sad da li je 100 ili 80 trola u pitanju, to već ne mogu da se setim, pa sam za tačno uzeo ono što su drugi pisali.​
 
Да пренесем и овде једну ружну вест, она као музејска Тролза, 2153, је очерупана, скинути су лонци позади, маска напред и раскокан јој је зглоб.
 
Да пренесем и овде једну ружну вест, она као музејска Тролза, 2153, је очерупана, скинути су лонци позади, маска напред и раскокан јој је зглоб.
Iz prve ruke (bivši vozač GSP-a u mom okruženju) saznah da planiraju da rashoduju (vrv onda i preseku) i obe preostale Trolze. Sam mi to rekao i da došla ovde da potvrdim.

Ružno u najmanju ruku. Nzm da li neko od stručnih ljudi koji se bave istorijom prevoza i iz GSP-a ima kredibilitet da ih kontaktira i predlože da ne rade ovo. Kako su se za keca (koji u stvari ni ne znamo gde je) borili.
 
Баш сам побеснео кад сам видео на шта личи 2153 у преводу бачене паре на сређивање за музеј.

Качио сам можда раније али сад ћу поново.

Забрањено је коришћење мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности, коју немате.

2153 музејски и остале Тролзе које су радиле до реконструкције Трга републике. Фотографије настале у периоду 2017-2019.
2153
2153.jpg

2153-4.jpg

2153-5.jpg

2153-6.jpg

2153-3.jpg

2153-instrument-tabla.jpg

2153-iznutra.jpg

2153-tabla.jpg

2155
2155.jpg

2155-2.jpg

2156
2156.jpg

2156-2.jpg

2156-3.jpg

2160
2160.jpg

2160-2.jpg
2160-3.jpg

2160-4.jpg

2160-instrument-tabla.jpg

2160-iznutra.jpg

2161
2161.jpg

2162
2162.jpg

2162-2.jpg

2162-3.jpg

2162-4.jpg

2162-instrument-tabla.jpg

2162-iznutra.jpg
 
Nažalost ovo postaje već uobicajena praksa, a to je da se vozila samo bacaju na otpad, ne sumnjam da će tako biti sa svim autobusima i trolejbusima koji u budućnosti odu u istoriju
 
Ово је стварно срамота. Овако можемо очекивати да на отпаду заврше и Лејланд, Чичица и друга два музејска трамваја.
 
Neuspela foto akcija sa trolama, idu kao antibiotik.

BKM-32104C GB 2178 ; Linija 29 Medaković III - Studentski Trg
2178 po prvi put ispred mog objektiva.
2178 (1).JPG

2178 (3).JPG



Za sada imam ove brojeve BKM-333 ukupno: 2166, 2167, 2168, 2169, 2172, 2174, 2175, toliko bi trebalo da je i aktivno.

BKM-333 GB 2167 ; Linija 19 Studentski Trg - Medaković III
2167 (1).JPG


Pa kasnije nazad.
2167 (3).JPG

2167 (4).JPG


BKM-333 GB 2169 ; Linija 29 Medaković III - Studentski Trg
2169 (2).JPG

2169 (3).JPG


Malo unutra, vuče se ko prebijen, stigao nas je BKM-321 kod Slavije koji je išao 6 minuta iza sa Medaka.
Kompresor je najjači.
2169 (4).JPG

2169 (5).JPG

2169 (6).JPG


BKM-321 GB 2043 ; Linija 29 Medaković III - Studentski Trg
2043 (2).JPG


BKM-321 GB 2057 ; Linija 29 Medaković III - Studentski Trg
2057 (13).JPG


BKM-321 GB 2058 ; Linija 29 Studentski Trg - Medaković III
2058 (3).JPG


BKM-321 GB 2071 ; Linija Medaković III - Studentski Trg
2071 (3).JPG


BKM-321 GB 2078 ; Linija 19L Slavija -Konjarnik
2078 (1).JPG

2078 (2).JPG


I to je to, zašto? Pa zato što kada sam krenuo da se spuštam sa okretnice ka novim kadrovima do Konjarnika trola više nije bilo.
Prvo sam mislio da se opet nešto desilo kada se posle 15 minuta pojavio jedan BKM, pa je opet prošlo 10 minuta dok se nije pojavio još jedan, iz pravca kadra gde sam čekao ništa nije nailazilo, batalio sam i tek onako sa mosta opalio šta naiđe, bilo je oko 15h.
Najnezahvalniji podsistem Beogradskog prevoza za slikanje, ubedljivo. Slikati zasebno poteze 19L, 21, 22 ili 29 je noćna mora, onaj zajednički deo je OK, sve ostalo lutrija sa možda normalnom 29 koja to danas nije bila.
 
Pisao sam i ranije. Neverovatno koliko su ti trolejbusi bili tihi, utegnuti. Voziti se njima bilo je pravo uživanje, iako su bili već i stari i godinama i konstrukcijskim rešenjima. Zasigurno, posle ko zna koliko godina, jedini pravi kvalitetni trolejbusi kod nas, koji su bili i ispred dosta ondašnjih autobusa po tišini i udobnosti. Mana im je bila, i to možda, izvesna tromost, al to je smešan minus u odnosu na sve ostalo.
 
Trolejbusi, novi, trebaju iz mnogo razloga.
Ali, zbog čupanja motke, teško. Nekome u garaži bi trebalo dobro zavrnuti uši zbog ovoga. Možeš imati ne znam kakva vozila, ali ako imaš održavanje kakvo ima Dorćol već decenijama, džaba.
Koliko ja vidim ovo nema nikakve veze sa održavanjem i garazom. Vozač je na teži način shvatio da ne može prestići trolu ispred sebe, a takvom intelektualacu i potpuno nova trola ne bi pomogla...
 
Poslednja izmena:
Vrh