A samo gradilište bi moglo da postane Ginisov rekorder po broju svečanih i pompeznih otvaranja. Za svake izbore još je Milošević praktikovao ceremonije.
Bio sam student krajem osamdesetih kad su neki putnički vozovi preusmereni na Prokop. Neki su polazili odatle, neki iz Zemuna. Tada je to bila ledina sa nizom koloseka koji su se granali u tunelu ka Vukovom spomeniku i Rakovici.
Prevozom se moglo doći busom 34 koji je povezivao 3 stanice: Dunav, Glavnu i Prokop preko Trga Republike. Alternativa je bilo pešačenje od Ruda niz stepenice i stazom pored ograde zavoda.
Onda su osposobili podzemni prolaz i napravili duboke perone, dodali po koji kolosek sa strane. Sledeći korak su bile betonske V nadstrešnice i žute linije, pa posle ploča, pa malo šminke... A promaja ostaje nzs.
Sad bi bilo lepo bar jednu trolejbusku liniju spustiti do ulaza, jer nesostaje lak transfer do centra i bilo kakvog ozbiljnijeg čvora u saobračaju, osim da se debelo noge protegnu, ili da se uzda u neku od onih simboličnih linija
Bio sam student krajem osamdesetih kad su neki putnički vozovi preusmereni na Prokop. Neki su polazili odatle, neki iz Zemuna. Tada je to bila ledina sa nizom koloseka koji su se granali u tunelu ka Vukovom spomeniku i Rakovici.
Prevozom se moglo doći busom 34 koji je povezivao 3 stanice: Dunav, Glavnu i Prokop preko Trga Republike. Alternativa je bilo pešačenje od Ruda niz stepenice i stazom pored ograde zavoda.
Onda su osposobili podzemni prolaz i napravili duboke perone, dodali po koji kolosek sa strane. Sledeći korak su bile betonske V nadstrešnice i žute linije, pa posle ploča, pa malo šminke... A promaja ostaje nzs.
Sad bi bilo lepo bar jednu trolejbusku liniju spustiti do ulaza, jer nesostaje lak transfer do centra i bilo kakvog ozbiljnijeg čvora u saobračaju, osim da se debelo noge protegnu, ili da se uzda u neku od onih simboličnih linija