Onda mora i 20 da se pojača što ne znam da li je izvodljivo s obzirom na infrastrukturu u VML-u.19 Zvezdara - Dimitrija Tucovića - Cvijićeva - Takovska - Kneza Miloša - Nemanjina - Slavija - Makenzijeva - Žička - Vojislava Ilića - Ustanička - Konjarnik
21 SRC "25. maj" - Tadeuša Košćuškog - Uzun Mirkova - Studentski trg - Trg republikje - Terazije - Kralja Milana - Slavija - Makenzijeva - Žička - Vojislava Ilića - Ustanička - Konjarnik
22 Studentski trg - Trg republikje - Makedonska - Takovska - Kneza Miloša - Nemanjina - Slavija - Makenzijeva - Žička - Vojislava Ilića - Gospodara Vučića - Kruševačka
29 Studentski trg - Trg republikje - Terazije - Kralja Milana - Slavija - Makenzijeva - Žička - Vojislava Ilića - Svetozara Radojičića - Medaković
Може да се појача и да окрене.Onda mora i 20 da se pojača što ne znam da li je izvodljivo s obzirom na infrastrukturu u VML-u.
Какво црно ок стање са 29.Vozio sam se sa 31, 29 i EKO2 i radnim danom i vikendom, stanje je ok.
Što bi morala da se pojačava 20 ako se produže vračarske trolejbuske linije, a 29 ostane na istoj trasi? Ovo pitam nevezano za to da li je izvodljivo ili ne, a jeste, niti da li je potrebno ili ne.Onda mora i 20 da se pojača što ne znam da li je izvodljivo s obzirom na infrastrukturu u VML-u.19 Zvezdara - Dimitrija Tucovića - Cvijićeva - Takovska - Kneza Miloša - Nemanjina - Slavija - Makenzijeva - Žička - Vojislava Ilića - Ustanička - Konjarnik
21 SRC "25. maj" - Tadeuša Košćuškog - Uzun Mirkova - Studentski trg - Trg republikje - Terazije - Kralja Milana - Slavija - Makenzijeva - Žička - Vojislava Ilića - Ustanička - Konjarnik
22 Studentski trg - Trg republikje - Makedonska - Takovska - Kneza Miloša - Nemanjina - Slavija - Makenzijeva - Žička - Vojislava Ilića - Gospodara Vučića - Kruševačka
29 Studentski trg - Trg republikje - Terazije - Kralja Milana - Slavija - Makenzijeva - Žička - Vojislava Ilića - Svetozara Radojičića - Medaković III
Prema tvom predlogu 21 ne ide u Učiteljsko naselje tako da je potrebno pojačati je.Što bi morala da se pojačava 20 ako se produže vračarske trolejbuske linije, a 29 ostane na istoj trasi?
Neka od vračarskih bi se mogla prekombinovati do Prokopa, kada bi se kod 25.maja napravilo skretanje levo i spustla dole do stanice. Potrebno je samo nekoliko stotina metara mreže.
To je već moguće.Isto tako, trebalo bi dati smisao i onom novom parčetu mrežu u nastavku Takovske, pravljenjem okretnice kod Dunav stanice.
Onda bi se stvorila alternativa i delimično obezbeiđavao saobraćaj u slučaju problema duž Cvijićeve i D. Tucovića
19 Zvezdara - Dimitrija Tucovića - Cvijićeva - Takovska - Kneza Miloša - Nemanjina - Slavija - Makenzijeva - Žička - Vojislava Ilića - Ustanička - Konjarnik
21 SRC "25. maj" - Tadeuša Košćuškog - Uzun Mirkova - Studentski trg - Trg republikje - Terazije - Kralja Milana - Slavija - Makenzijeva - Žička - Vojislava Ilića - Mis Irbijeve - Učiteljsko naselje
22 Studentski trg - Trg republikje - Makedonska - Takovska - Kneza Miloša - Nemanjina - Slavija - Makenzijeva - Žička - Vojislava Ilića - Gospodara Vučića - Kruševačka
29 Studentski trg - Trg republikje - Terazije - Kralja Milana - Slavija - Makenzijeva - Žička - Vojislava Ilića - Svetozara Radojičića - Medaković III
много је линија на Студентском тргу, јер не заборави да се и 28 и 41 окрећу тамо. нека само 29 остане, а 21 и 22 на МГМ. уз њих продужити и 28 до тамо, а 41 нека остане. 40 може да се укине у овој твојој варијанти
Postoje te ideje odavno. Spuštanje trola na Prokop staro je koliko i izgradnja tog Skadra, izmeštanje početne stanice na Dorćol, 25.maj i Dunavsku, veza sa ostatkom mreža kroz još dva koridora Francuskom i bivšom T. Košćuška, takođe potiče sa kraja osamdesetih i početka devedesetih. I tada se pričalo o nastavku iz Čingrijine, kraku kroz Batutovu (kojom tada nije išla ni jedna linija, osim 31 ba putu za garažu, jer je bila prestrma za tadašnjih 190-210ks u busevima), poprečnici Zvezdara i Mirijevo sa Šumicama i Konjarnikom...
Ali eto, ostadoše pusti snovi... I taman kad je trebalo da se nešto radi na tome, kad je stigla poslednja serija trolejbusa, osetno bolja i pouzdanija, došao je rat i sankcije. Nakon toga, sve je krparenje i gašenje požara.
Sećam se, gledali smo planove, čitali analize, slušali najave (ne obećanja kao danas) da će to biti urađeno u sledećih nekoliko godina, da če se park povećati za pedesetak vozila, a onda sa oduševljenjem posmatrali pevi remontovani u Goši, 50, kao svetsko čudo. Toliki je bio raskol između želja i mogućnosti.
Naftni embargo je pokazao vrednost elektrovuče, ziu svu jednostavnost svoje konstrukcije kojoj je mogla glave da dođe samo vrhunska bahatost vozača i neka primitivna improvizacija u popravljanju.
A sa malo volje i pameti, sa svim prednostima današnjih trolejbusa i ovim idejama mogao bi se naprabiti sjajan sistem koji bi prrporodio prevoz u Beogradu dok se čeka magloviti metro.