Šta je novo?

Trolejbusi

Забранити увоз и коришење немачких аутомобила. Србин кад седне поремети му се разум. Шкода исто тако.
 
Vozio sam se 28 -icom do poslednje stanice na Zvezdari.
Hvala @vucko .
Zaista fascinantno je koliko trolje*******us bolje radi od busa na nagibima, valjda zbog el. motora.

Da li je iko od "strucnjaka"' sa saobracajnog radio analizu trolejbus vs elektrobus u beogradskim uslovima ili taj sljam sluzi iskljucivo rodbinsko partijskim interesima?
Mislim, pravu analizu, potrosnja, nosivost, troskovi itd.
 
22.8.1963. prvo penzionisanje trolejbusa u Beogradu.

prvi trolejbus u penziju.jpg
 
Па још су га и сами правили, тако да је компонента база делова доста јака, веорватно су ситни погони преузели алате и даље праве делове.
 
Škodina je elektrika koliko znam. 280T je u pitanju, al ne znam dal je izvorno trolejbus, ili je u pitanju prepravka. Prošli su oni ozbiljan remont verovatno pre nekoliko godina. Bili su kao novi i pre par godina kad sam ja bio poslednji put.
 
Ikarusi 280T su izvorno bili trolejbusi , ali im je u početku ugrađivana elektro oprema sa rashodovanih Ziu ili domaća kopija istih. Kasnije se Ganz usavršio i početkom 2000-ih su imali najmoderniju elektro opremu, a Škoda je zatim kupila jedan deo njihove kompanije.
 
Види се ниво техничке културе. Tи Икаруси су доста старији од наших Тролзи а возе и даље.
Bar se putnici u njima osećaju konfornije nego u našim trolejbusima, koliko god bili stari. U Beogradu se zglobni trolejbusi jedva viđaju, ima ih par komada samo na 40-ci. Čak i Sarajevo ima nekoliko puta više zglobnih trola nego BG, od sramote.
 
Узгред, јел зна неко где су Зијаче? Не виђам их у депоу 🤷‍♂️
 
Video kvar na uglu Takovske i Svetogorske, pokidana meza trolejbusa.
Zasto dolazi do ovakvih kvarova?
 
Teško baš na skretnici da bude dotrajala mreža. Najčešći uzrok je nepažnja tj ne pogleda da li su motke na prvoj mreži.
 
Vrh