Šta je novo?

Trolejbusi

Lako je vratiti ako zlotvori ne počupaju infrastrukturu.
Наравно да хоће. На сву срећу рачуни су толико удебљани да има посла за момке са кожним капутима до миле воље (мада ћемо их од сад искључиво регрутовати од стране аутистичних - елиминација корупције у јавном сектору је итекако могућа)
 
E-busevi čak ne mogu ni imati jači takt od 10 minuta, jer vozila uvek moraju neko vreme da se pune na terminusu
Pa ček jel moram i ja da kažem da se većina električnih buseva - onih koji nisu Higer sa superkondenzatorima u Beogradu i Sofiji - ne puni tako? Mislim da je ovo treći put da ti neko govori isto to.
 
taj se nikog ne boji kao i ostala ekipa. Imam osećaj da se što narod više buni, oni namerno još jače. Jedini način da ih se otarasimo jeste kao što je bilo u julu 2020. kada su hteli opet da uvedu Lockdown.
Cela naprdnjačka satanistička ekipa se zapravo boji svakoga osim boga, i reaguju jedino na ozbiljan pritisak. Nažalost, izgleda da se mogu ubediti da odustanu od trolocida jedino na isti način na koji su odustali i od novog zatvaranja te 2020.

Pa ček jel moram i ja da kažem da se većina električnih buseva - onih koji nisu Higer sa superkondenzatorima u Beogradu i Sofiji - ne puni tako? Mislim da je ovo treći put da ti neko govori isto to.
A koje elektične autobuse oni misle da uzmu ako ne njih? Na njima su već krali i kada su ih nabavljali za EKO-1 i EKO-2. Njima možda misle da zamene 22, 19, 28 i eventualno 29. Na 40 i 41 ili neće staviti ništa, ili će staviti neki najobičniji solo autobuski krš. Ako im sve ovo prođe, ja se nadam da neće.
 
Koliko košta jedan moderan trolejbus, 500k €?
Zavisi, ako hoćeš trolu bez mogućnosti ikakvog kretanja van mreže, računaj za solo negde oko 300000, možda malo skuplje od dizel autobusa. Sa baterijama već cene mnogo variraju, što zavisi od njihovog kapaciteta. Mogu biti i oko 800000 čak, zglobne. Bilo je nekih i blizu milon koliko sam mogao da ispratim.
 
Cela naprdnjačka satanistička ekipa se zapravo boji svakoga osim boga, i reaguju jedino na ozbiljan pritisak. Nažalost, izgleda da se mogu ubediti da odustanu od trolocida jedino na isti način na koji su odustali i od novog zatvaranja te 2020.


A koje elektične autobuse oni misle da uzmu ako ne njih? Na njima su već krali i kada su ih nabavljali za EKO-1 i EKO-2. Njima možda misle da zamene 22, 19, 28 i eventualno 29. Na 40 ili 41 ili neće staviti ništa, ili će staviti neki najobičniji solo autobuski krš. Ako im sve ovo prođe, ja se nadam da neće.
Jel ti znaš šta znači javno privatno partnerstvo? Gde si video da će Grad uzimati e buseve za GSP? Zašto misliš da bi Stela uzela Higere?
 
Jel ti znaš šta znači javno privatno partnerstvo? Gde si video da će Grad uzimati e buseve za GSP? Zašto misliš da bi Stela uzela Higere?
Zato što je Strela režimska firma u vlasništvu vladajuće sekte, što i vrapci na granama znaju. Ako je Vesić krao na Higerima, Glupangula će samo preuzeti siguran posao.
 
Pa šta ako je režimska firma. Ne interesuje vladajuću garnituru da im se petlja u nabavku vozila. Izvlače pare iz budžeta na mnogo lakši i dosta legalan način. Dali su im posao, pa ako i uzimaju procenat za sebe, uzimaju od toga, a ne od nabavke vozila.
 
Zato što je Strela režimska firma u vlasništvu vladajuće sekte, što i vrapci na granama znaju. Ako je Vesić krao na Higerima, Glupangula će samo preuzeti siguran posao.
A ti si očigledno preskočio godinu dana na svim temama sem one za metro jer toliko dugo pričamo na koji način posluje Strela. H od Higera nećeš videti. MOLIM TE informiši se pre nego što kreneš da (izvini na ovome) TRABUNJAŠ u nedogled kao hipnotisan. Isto tako te vozaju po temi za metro jer ti je slaba argumentacija a vrtiš jednu te istu priču u nedogled. Mislim za trud, volju i istrajanost svaka pohvala, ali poradi molim te na sopstvenoj informisanosti da ne bi konstantno ispadao glup...
 
Iskreno, ne interesuje me mnogo način na koji posluje Strela, a ni bilo koja druga naprdnjačka firma. Niti želim da vidim bilo koji e-bus umesto trolejbusa, Higer ili neki drugi. Mislim da je gubljenje vremena raspravljati se ovde međusobno oko takvih detalja, dok se trolejbusima priprema seča.
 
Pogledajte prilog 224356

I onda u istom tom Oslu nabavljaju polovne autobuse iz Mađarske jer njihovi moderni električni ne mogu da podnesu zimu kako treba, niti mogu da dobiju dovoljne količine novih električnih autobusa na vrijeme

U stvari, kasni isporuka od Ebusca koji je bio pred bankrotom i nije ih mogao isporučiti.

Za opstanak sam Trolejbusa, ali preterano kritikovanje E buseva je isto kao Šapićeva mržnja prema Trolama.
Već kada sam se dotakao Ebusca, njihov najnoviji range jeste 750 km što nije malo, čak i kada se sabere gubitak perfomansa zimi.
Opet, s obzirom na ulaganja u mrežu i faktički jednog čitavog depoa namenski za Trole, ukidanje celog sistema nije racionalno.
 
Poslednja izmena:
Jedna stvar na koju smo zaboravili je ta da se vozila sa Eko 1 i Eko 2 održavaju na Pogonu Dorćol i šta će sad biti sa tim linijama i vozilima.
Vučko može da nam kaže da li je bilo reči o linijama koje idu Streli u tom planu JPP?
 
Bitno je samo što pre krenuti sa kampanjom protiv ukidanja trola, ako neće opozicija, da se skupe obični ljudi, mi sa foruma, pa lepo od stanice do stanice krenuti sa razgovorima sa putnicima, vozačima i skupljanjima potpisa, pa ako i to iskuliraju onda radikalizovanje.
 
Ма опустите се има 17 и 31 да иду 60 полазака на сат, на сваки минут, ако ГСП-у то уопште икада и остане јер ме не би чудило да и то Стрела узме некада. То је логика госн Николе.
Нове линије, нова радна места, отварање новог већег погона на Новом Београду? Не видим ни једног возача да је срећан док вози тролу.
 
Нове линије, нова радна места, отварање новог већег погона на Новом Београду? Не видим ни једног возача да је срећан док вози тролу.
Niko nije srećan dok vozi kršinu, bila ona trola, bus ili tramvaj. Pravo pitanje je čijom to zaslugom se voze kršine, i zašto trolejbuski vozni park nije ljudski održavan i zanavljan još od davne 2010. godine? Možda baš zato da bi sada mogli da ga ukinu i na mestu depoa narkoparama sagrade Dorćol Waterfront.
 
Decko je bot, sve kao okolisa sa pitanjima ali sendvic se oseca.
Жао ми је што мислите да су људи са другачијим мишљењем ботови. Неће ми нико од вас паметних који само знате да етикетирате без покрића спречити да пишем и изсносим своје нишаљење за тему која ме занима на овом форму. Такође као члан форум имам право на мишљење за актуелне теме и као неко ко се сам пријавио на њега у жељи да будем обавештен више јер ме просто занима јавни превоз, као и да нешто научим ново што нисам знао.

Ја не тврдим да сам увек у праву, али мишљења сам да неким људима ништа не одговора и да сваку промену мрзе у старту и виде је као лошу. Сутра да се изађе и каже купујемо ипак нове троле турске марке, рекли би опет се уграђају и узимају турски крш. И тако у круг.
 
Ја не тврдим да сам увек у праву, али мишљења сам да неким људима ништа не одговора и да сваку промену мрзе у старту и виде је као лошу. Сутра да се изађе и каже купујемо ипак нове троле турске марке, рекли би опет се уграђају и узимају турски крш. И тако у круг.
Neka kupi turske ili kineske trole, prvi ću to pozdraviti samo neka se održi podsistem. Istina, bolje bi bilo da kupi Škodu Solaris sa autonomijom, ali manje zlo je i da se ugradi u nabavku troli nego da se ugradi u njihovo ukidanje.
 
Poslednja izmena:
Jel ovaj Nikola Šapićev Vračarac? Takoreći Bežanijac?
Ја пишем нормално, не видим у чему је проблем. Нисам нигде рекао да подржавам ни једну партију нити једног фукнционера из власти или опозиције.
Niko nije srećan dok vozi kršinu, bila ona trola, bus ili tramvaj. Pravo pitanje je čijom to zaslugom se voze kršine, i zašto trolejbuski vozni park nije ljudski održavan i zanavljan još od davne 2010. godine? Možda baš zato da bi sada mogli da ga ukinu i na mestu depoa narkoparama sagrade Dorćol Waterfront.
Сложићеш се да за не одржавање трола није крива само ово градска управа? Колико знам неће се ништа ту градити него би Стрела добила ту гаражу за одржавање електричних возила наравно ако дође до тога уопште.
 
Vrh