Šta je novo?

Trolejbusi

Nije im problem da daju milijardu evra Streli ali im je problem da kupe nove trole, za sve ove pljačke gradskog budžeta bi Šapić morao da odgovara čim padne sns vlast. Njima je jedini interes da izvuku pare iz gradskog budžeta i ništa van toga.
 
На основу коментара (мада вероватно су ботови) ми се чини да се не види предност тролејбуса у односу на електрични аутобус, они мисле да је е-аутобус напреднија верзија јер нема троле. Тешко ће ићи то објашњавање, поготово што је у Београду срозан углед тролејбуса услед неодржавања. Иронично, у једном коментару човек наводи да се Минск одрекао тролејбуса, а они имају 66 линија.

Verovatno misle na Moskvu, a trolejbusi su srozani u Beogradu i pre nego što sam se ja rodio, tamo krajem 1985. godine, ne održavanjem, nego kupovinom SSSR trola poslednjih 45 godina.
 
To je ono što sam pisao, kakvo preuzimanje trolejbusa od strane privatnika, pa makar to bio i Zeleni Goblin, ovaj izvinjavam se, Strela. Lepo im tenderom daju linije, a oni pribegnu mnogo jednostavnijem rešenju u vidu kupovine električnih autobusa. Javno privatno partnerstvo za tramvaje i trolejbuse, verovatno i puštena kao priča da se učini sa trolama što se već, očigledno, planira izvesno vreme, a tramvaji tu samo malo skreću pažnju. Što kaže @Bender Rodriguez ni ja nisam očekivao baš sve to tako brzo, bukvalno u par dana, ukidaj, predaj, kupuj, kao da gledam seriju only fools and horses.
U pocetku bice to elektricni autobusi, a kasnije ce biti obicni.
 
Moj mali doprinos borbi protiv ove pošasti: upravo sam napravio YT kanal pod nazivom "Ne damo trole BG", i sa njega agitujem protiv ukidanja trolejbusa na Gangulinom kanalu. Pored svih njegovih psihijatrijskih dijagnoza, moram mu ipak priznati da nije zabranio komentarisanje videa, kao bukvalno svi naprdnjački funkcioneri koji tu mrežu koriste. Mislim da čak i ne briše kritičke komentare.

Napravite ako treba stotinu naloga, i dođite da me podržite, pošto me naprdnjački botovi ovde napadaju iako ne vređam nikog. Bolesno je na koji podljudski nivo neki ljudi spadaju, spremni su za neko bagatelno radno mesto ili dve crvene da brane čak i ovo ludilo. Dođite da pokažemo naprdnim dahijama da se većina beograđana ne saglašava sa njihovim zulumom, niti ćemo im dozvoliti da ovaj grad ostave bez trolejbusa samo da bi mogli masnije da ga pljačkaju.


Ekipa koja ti se javlja u komentarima je bot divizija stalno aktivna na tom kanalu.
Moj ti je savet da se ne pecaš, pošto vidim da si započeo konverzaciju sa njima..
 
@Užice Hvala ti puno, svaki vid borbe ta trole je bitan. Predlažem da pogledate komentare na današnje vesti na sajtu B92. Većina komentara gledaju pozitivno na trole, a to je demografija koja i nije baš opoziciono orijentisana. Naravno ima i kritika ali racionalnih koje su uglavnom odnose na pouzdanost uz konstataciju da su vozila stara skoro 13 i više godina.

Ima li negde ceo dokument?
Nema nažalost jer su podmuklo poslali predlog odluke juče kao hitnu dopunu odbornicima u skupštini grada Beograda 24 sata pre zasedanje sednice skupštine grada, inače se dokumentacija šalje 7 dana pre sednice. ZLF inače kači materijal za sednicu skupštine grada onaljn, ali nisu okačili za ove dopune zbog toga što su kasno dobili materijale. Čim dođem do dokumentacije okačiću je na BB nadam se već sutra.
 
Poslednja izmena:
@Užice Hvala ti puno, svaki vid borbe ta trole je bitan. Predlažem da pogledate komentare na današnje vesti na sajtu B92. Većina komentara gledaju pozitivno na trole, a to je demografija koja i nije baš opoziciono orijentisana. Naravno ima i kritika ali racionalnih koje su uglavnom odnose na pouzdanost uz konstataciju da su vozila stara skoro 13 i više godina.
Razmišljam da pokrenem peticiju protiv ukidanja trolejbusa na sajtu peticije.online, ali ne znam da li u autorsko polje mogu staviti pseudonim ili mora ići puno ime? Lično se ne plašim naprdnjačke bagre, ali neke bliske osobe bi mogle imati problema ako se u peticiji pojavi moje ime.
 
Videcu ja ali sta ce onda uzimati? E citara? Pola svojih autobusa uzimali sa raznih sajmova. Koliko ja znam e conecto ne postoji a cisto sumnjam da ce uzeti elektricnog iveca.
Koliko znam elektricna kobra isto ne postoji. Takodje kobre, otokari nisu sigurno iz Evrope nego iz Turske a njih imaju puno cak i conecti koje imaju su proizvedeni u Turskoj.
Ne pišem ništa tek tako, znaju oni da će im te linije biti jako važne i neće tek tako kupiti neke krševe. Gledaj šta uzimaju za 52 i 88, čak i sad kad im nisu stigla vozila za 52, nijedan jedini dan se nije desio da im fali jedan zglob predviđen po ugovoru.
To je ono što sam pisao, kakvo preuzimanje trolejbusa od strane privatnika, pa makar to bio i Zeleni Goblin, ovaj izvinjavam se, Strela. Lepo im tenderom daju linije, a oni pribegnu mnogo jednostavnijem rešenju u vidu kupovine električnih autobusa. Javno privatno partnerstvo za tramvaje i trolejbuse, verovatno i puštena kao priča da se učini sa trolama što se već, očigledno, planira izvesno vreme, a tramvaji tu samo malo skreću pažnju. Što kaže @Bender Rodriguez ni ja nisam očekivao baš sve to tako brzo, bukvalno u par dana, ukidaj, predaj, kupuj, kao da gledam seriju only fools and horses.
Na kraju shvatiš da to sve bila predstava za sve nas, a verovatno su ovo ugovarali sa Strelom već duže vreme. Neverovatno šta se dešava iz dana u dan, prvo ovo sa Lastom i to da će im Strela uzeti sve prigradske linije, a sad vest da uzimaju trolejbuske linije Gsp-a sa sve Dorćolom. Pitam se šta je sledeće, uzimanje tramvaja Gsp-u?
 
A šta je direktna prednost trolejbusa u poređenju sa el autobusima? Pitam iskreno jer me zanima a nikako da nađem ovde odgovor iako pokušavam...
Naravno, pričamo o trenutnom trolejbuskoj mreži koja je u stanju raspada i vozilima koja se često kvare, nemaju klimu, veoma su stara i neefikasna.
Inače sam veliki ljubitelj i pobornik šinskog prevoza, konkretno tramvaja.
 
Sad mi je neki paćenik na Gangulinom kanalu napisao "šta ima veze, pa i Minsk je ukinuo trolejbuse."
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:
 
Poslednja izmena:
A šta je direktna prednost trolejbusa u poređenju sa el autobusima? Pitam iskreno jer me zanima a nikako da nađem ovde odgovor iako pokušavam...
Naravno, pričamo o trenutnom trolejbuskoj mreži koja je u stanju raspada i vozilima koja se često kvare, nemaju klimu, veoma su stara i neefikasna.
Inače sam veliki ljubitelj i pobornik šinskog prevoza, konkretno tramvaja.
Sta ti tu nije jasno ?
 
A šta je direktna prednost trolejbusa u poređenju sa el autobusima? Pitam iskreno jer me zanima a nikako da nađem ovde odgovor iako pokušavam...
Naravno, pričamo o trenutnom trolejbuskoj mreži koja je u stanju raspada i vozilima koja se često kvare, nemaju klimu, veoma su stara i neefikasna.
Inače sam veliki ljubitelj i pobornik šinskog prevoza, konkretno tramvaja.
1)Trolejbusi mogu ići koliko god im je mreža dugačka, dok električni autobusi mogu voziti najviše 5 kilometara u jednom pravcu, a onda pauza za punjenje. E-bus stoga ni u teoriji ne može na 40 i 41, možda čak i 29, bolesnici verovatno planiraju da tu puste Higere na dizel ili da linije kompleto ukinu bez ikakve zamene.
3) Trolejbusi u odnosu na e-buseve neuporedivo bolje podnose neravan teren i uzbrdicu, koje u Beogradu ne fali, pogotovo na današnjim trolejbuskim koridorima.
4) Trolejbusi imaju veći kapacitet, pogotovo ako su zglobni.
5) Trolejbusi ne moraju da se pune po 5-10 minuta na svakoj okretnici, e-busevi moraju.
6) Trolejbusi bolje koče i brže se pokreću na zeleno svetlo.

Inače, nije tačno da je trolejbuska mreža u raspadu, jer je menjana valjda 2020. ili 2021. u Cvijićevoj, a prošle godine u Kralja Milana. Tačno je da su vozila u raspadu, ali to je krivica naprdnjačke retardokratije koja otkad je na vlasti u BG nije kupila nijednu novu trolu, a i ove postojeće je održavala kriminalno.
 
1)Trolejbusi mogu ići koliko god im je mreža dugačka, dok električni autobusi mogu voziti najviše 5 kilometara u jednom pravcu, a onda pauza za punjenje. E-bus stoga ni u teoriji ne može na 40 i 41, možda čak i 29, bolesnici verovatno planiraju da tu puste Higere na dizel ili da linije kompleto ukinu bez ikakve zamene.
5) Trolejbusi ne moraju da se pune po 5-10 minuta na svakoj okretnici, e-busevi moraju.
Ovo važi isključivo za Autobuse sa superkondezatorima poput Higera kojeg mi imamo, a i za njih si promašio domet koji je oko 30ak kilometara. Normalni električni autobusi sa baterijama mogu imati domet i do 400+ kilometara po punjenju. Molim te ne iznosi dezinformacije jer tako otežavaš borbu za opstanak trolejbusa. Ostale prednosti trola su ti na mestu.
 
Ako pogledate površinu oivičenu uliacma Skenderbeova, Kneginje Ljubice, Dunavska, Kapetan-Mišina, otprilike 350 X 150 metara, ugrubo ili 52.500 kvm. Ugrubo 10 spratova po 3.000 evrića... pa otprilike 1.500.000.000 evra :cool: neka bude da se iskoristi samo trećina a da ostalo budu zelene površine (kako da ne) to je opet 500 milki ajvara.... neka jeprofit 20% (xaxaxa) to je 100 milki nekom u pdže :cool: I to je jedini i isključivi razlog ukidanja trola. Lakše je ukinuti trole nego praviti depo na nekom drugom mestu jer i to treba da se finansira, ukidanje jok.
 
A šta je direktna prednost trolejbusa u poređenju sa el autobusima? Pitam iskreno jer me zanima a nikako da nađem ovde odgovor iako pokušavam...
Naravno, pričamo o trenutnom trolejbuskoj mreži koja je u stanju raspada i vozilima koja se često kvare, nemaju klimu, veoma su stara i neefikasna.
Inače sam veliki ljubitelj i pobornik šinskog prevoza, konkretno tramvaja.
Stvar je veoma prosta, infrastruktura za trolejbuse koja postoji decenijama (i u koju se čak ulagalo zadnjih godina na šta su forumaši ukazivali) odjednom više nije potrebna gradu pa nam treba novi sumnjivi dil sa privatnicima.

Sve karakteristike koje ima elektro bus imaju i trolejbusi savremenih generacija, može da vozi celu trasu sa spuštenim motkama i samo po potrebi da se zakači na kontaktnu mrežu (što takođe otvara mogućnost i za proširenje trolejbuskog podsistema npr. na liniju 31 itd.), dok elektro bus ima samo punjače na okretnici, što takođe košta i iziskuje dodatne radove na instalaciji istih.

Ovde je glavni problem što trolejbuse moraju da nabave od evropskih proizvođača gde se poštuju jasne procedure i regulative u nabavkama, pa zato ne mogu da se ugrade u nabavku kao kod turskih i kineskih vozila. Oni ako se ne ugrade u neki posao, ne vide korist u tome. Žrtvuju se trolejbusi radi nečijeg ličnog bogaćenja i trolejbuski depo zarad investitorske pošasti. Bez ikakve studije opravdanosti, ikakvog obrazloženja, konsultovanja struke, za 24 sata rešiti da skloniš "paukovu mrežu" je otvoreni rat prema građanima Beograda.
 
Ovde je glavni problem što trolejbuse moraju da nabave od evropskih proizvođača gde se poštuju jasne procedure i regulative u nabavkama, pa zato ne mogu da se ugrade u nabavku kao kod turskih i kineskih vozila. Oni ako se ne ugrade u neki posao, ne vide korist u tome. Žrtvuju se trolejbusi radi nečijeg ličnog bogaćenja i trolejbuski depo zarad investitorske pošasti. Bez ikakve studije opravdanosti, ikakvog obrazloženja, konsultovanja struke, za 24 sata rešiti da skloniš "paukovu mrežu" je otvoreni rat prema građanima Beograda.
Sve dok se ne pobune sva naselja do kojih saobraćaju trole, nema promene. Nažalost većini ljudi je bitno da se preveze od tačke A do tačke B. Donekle ih razumem, jer imaju milion svojih problema, još treba da razmišljaju da li je trolejbus ili e-bus, i da li je GSP ili Strela. Jedini način je fizički ne dati skidanje mreže.
 
Sve dok se ne pobune sva naselja do kojih saobraćaju trole, nema promene. Nažalost većini ljudi je bitno da se preveze od tačke A do tačke B. Donekle ih razumem, jer imaju milion svojih problema, još treba da razmišljaju da li je trolejbus ili e-bus, i da li je GSP ili Strela. Jedini način je fizički ne dati skidanje mreže.
Мене само занима зашто би се ико из гсп побунио против укидања троле, колико знам возачима уопште нису драге садашње троле?

Можда једино што су тражили набавку, а онда је дошло до овога.
 
Мене само занима зашто би се ико из гсп побунио против укидања троле, колико знам возачима уопште нису драге садашње троле?
Da li si ozbiljan? Ceo pogon ostaje bez posla, a tebi nije jasno zašto bi se neko pobunio?
 
И ја мислим да је са Ластом готово да ће је кад тад Стрела узети под своје само питање је времена, моје мишљење је да је то одложено на неко време.
 
И треба заслужили смо то јер смо ми Београђани (свих 17 општина) одлучили да нас ове дилеје уништавају из дана у дан.
Ovo nije tačno. Beograđani su većinski glasali protiv naprednjačkih retarda. Ali su onda ovi doveli goveđu brigadu izBosne i iz raznih plemenskih zajednica po Srbiji kojima upravljaju razne Jutke, Butke, Palme, Safeti...

A i zapad stoji iza ovih retarda, pa mu sve to olakšavaju i dopuštaju. Jer kakvi god da su, završavaju im najvažnije poslove.


Ne treba širiti te priče da su Beograđani dopustili vladavinu ovakvih retarda i uličara. Većina nije.

Naravno isto važi i za mnoga druga mesta po Srbiji, nego ne znam napamet sad stanje svuda, pa da ne širim. Javna je tajna da i u jednom gospodskom gradu kakav je Novi Sad, većina ljudi ne može očima da vidi SNS i sve njegove isprdke. Ali im i tamo dovedu sve i svašta i pokradu izbore.
 
Moj mali doprinos borbi protiv ove pošasti: upravo sam napravio YT kanal pod nazivom "Ne damo trole BG", i sa njega agitujem protiv ukidanja trolejbusa na Gangulinom kanalu.
Nisam verovao da ću od tebe doživeti da čujem da si uradio nešto korisno. Bolje da radimo na zajedničkoj borbi za boljitak gradskog prevoza nego da se raspravljamo oko aktuelnog plana za Metro.

Ekipa koja ti se javlja u komentarima je bot divizija stalno aktivna na tom kanalu.
Moj ti je savet da se ne pecaš, pošto vidim da si započeo konverzaciju sa njima..
Mnogo jednostavnije je ukinuti komentarisanje nego imati gomilu botovskih komentara. A i lakše i jednostavnije nego ručno uklanjati gomilu komentara.

Napravite ako treba stotinu naloga, i dođite da me podržite, pošto me naprdnjački botovi ovde napadaju iako ne vređam nikog. Bolesno je na koji podljudski nivo neki ljudi spadaju, spremni su za neko bagatelno radno mesto ili dve crvene da brane čak i ovo ludilo. Dođite da pokažemo naprdnim dahijama da se većina beograđana ne saglašava sa njihovim zulumom, niti ćemo im dozvoliti da ovaj grad ostave bez trolejbusa samo da bi mogli masnije da ga pljačkaju.
👆 I nadam se da će ti moj skromni doprinos u razrešemu problema pomoći. Ako treba neka pomoć oko toga, javi.
 
Vrh