Šta je novo?

Trolejbusi

Још вести на ову тему:
 
IMG-9b12e31449ec657891c7ef25e3b94361-V.jpg
 
„Donećemo odluku da možemo uvesti električna vozila umesto trolejbusa. Dakle, ili novi trolejbusi ili električna vozila“, kazao je Šapić i naveo da trolejbusi nisu estetski dobro rešenje, jer „zatvaraju nebo i prave paukovu mrežu koja liči na Spajdermena“.
- Dr. Gangula

sapic supermen spajdermen.png
 
Још вести на ову тему:
Verovatno stiže na posao paraglajdingom sa Bežanije pa mu smeta kontaktna mreža da sleti do kancelarije.
 
Ovo je uživo sednica.


Mrzi me da vraćam, nisam kući, ali neka neko isprati ko je slobodan šta je rečeno na temu Laste i Trola.
Шапић је причао да ће бити нулта толеранција за све из конзорцијума за приградске линије у наредном периоду. Потврдио је да је онај договор од синоћ постигнут и то је то.
 
Ja se iskreno nadam da će nam nova godina doneti novog gradonačelnika, a da ćemo ovoga govnjivim motkama oterati za Trst.

Šapiću, nosi se u tri lepe p materine i ti i tvoja grupica poslušnika koje si dovukao u gradske fotelje.
 
„Donećemo odluku da možemo uvesti električna vozila umesto trolejbusa. Dakle, ili novi trolejbusi ili električna vozila“, kazao je Šapić i naveo da trolejbusi nisu estetski dobro rešenje, jer „zatvaraju nebo i prave paukovu mrežu koja liči na Spajdermena“.
- Dr. Gangula
ovo je zapravo pokazatelj jednog nestvarnog stepena podetinjenja javnog govora u šapićevoj eri. tu tezu o trolejbuskoj paukovoj mreži koja zatvara nebo smo 15-20 godina mogli da čitamo samo od kojekakvih lajsni po raznim forumima. nikada van interneta nisam sreo čoveka koji je takvo nešto zaista izgovorio. sada je to teza o kojoj se ozbiljno diskutuje i koja je dignuta na nivo argumenta u stručnoj raspravi o opstanku jednog vida prevoza.
 
Poslednja izmena:
„Donećemo odluku da možemo uvesti električna vozila umesto trolejbusa. Dakle, ili novi trolejbusi ili električna vozila“, kazao je Šapić i naveo da trolejbusi nisu estetski dobro rešenje, jer „zatvaraju nebo i prave paukovu mrežu koja liči na Spajdermena“.
- Dr. Gangula
Чекај море, је л ово... Је л ово реално? Није ваљда стварно рекао ово?
 
Tramvajska kontaktna mreža isto zatvara nebo nad Beogradom. Lučna rasveta, stubovi i elektropriključci za zgrade, takođe. Glupangula esteto, molim te ukini nam struju, da iz naprdnotalskog zlatnog doba direktno pređemo u kameno. Što da nam žice zaklanjaju nebo, bolje da se grejemo na vatru i osvetljavamo kuće svećama.

Чекај море, је л ово... Је л ово реално? Није ваљда стварно рекао ово?
Čovek je zreo za psihijatriju. Ako ovo prođe, sledeći na tapetu mu je tramvaj, a onda i čitava elektromreža. Da nam kablovi i žice ne bi ružili nebo nad Beogradom. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
 
Inače u predlogu odluke o javno-privatnom partnerstvu stoji i da privatnom partneru ide depo Dorćol. Složićete se da je super ponuda.
Složiću se da je "super" ponuda. Ne mora nužno zgrada da se napravi, može još jedna garaža za strelu ili za nekoga ko već ima e-buseve.
Čekaj, ma možemo i više stvari, poslovno-skladišno-garažni kompleks da sve to bude.
Garaža za e-buseve koji kada se izračunaju ukupni troškovi, pa prosečni ukupni troškovi u dugom roku sledi ozbiljna recka u budžetu da li bilo privatnika ili drugih. Ta recka može biti loša stvar ili za privatnika ili nažalost verovatnije zna se kome.
Crni humor.
 
Poslednja izmena:
Hoće li krenuti protesti? Šta gradska opozicija ima u planu? Ovo proći ne sme. Ne smeju skinuti trolejbusku mrežu, razmontirati trafoe i pokloniti depo svojim kriminalcima, svi opozicioni odbornici, svi zaposleni u GSP i svi stanovnici Medakovića, Zvezdare, Banjice i usputnih stanica treba da izađu na ulice da svojim telima odbrane trolejbusku infrastrukturu od gangulavog sociopate.
 
Hoće li krenuti protesti? Šta gradska opozicija ima u planu? Ovo proći ne sme. Ne smeju skinuti trolejbusku mrežu, razmontirati trafoe i pokloniti depo svojim kriminalcima, svi opozicioni odbornici, svi zaposleni u GSP i svi stanovnici Medakovića, Zvezdare, Banjice i usputnih stanica treba da izađu na ulice da svojim telima odbrane trolejbusku infrastrukturu od gangulavog sociopate.
To ti je završena priča, džabe bilo kakav protest
 

GSP je 6. decembra Sekretarijatu za javni prevoz uputio zvanični zahtev za nabavku novih trolejbusa, ali je umesto kupovine novih vozila za GSP, gradonačelnik Beograda odlučio da bez ikakvog transparentnog postupka, prihvati predlog privatnog prevoznika Strela da to privatno preduzeće preuzme linije od GSP-a i umesto kupovine trolejbusa za GSP, grad Beograd zaključi ugovor u trajanju od 20 godina sa Strelom, kojoj će iz budžeta grad isplatiti 136,35 milijardi dinara za period važenja ugovora kako bi ta firma angažovala svoje elektroautobuse. Pored toga, privatni prevoznik je tražio i da grad ustupi trolejbuski depo GSP-a na Dorćolu kako bi to preduzeće napravilo svoju garažu na tom zemljištu - naglašavaju predstavnici četiri sindikata.
 
Poslednja izmena:
To ti je završena priča, džabe bilo kakav protest
Nije završena priča dok ne počupaju mrežu. I linija 28 bi pre 5 godina bila završena priča da građani Zvezdari koji je koriste nisu izašli na ulicu i pobunili se. Ako je dvesta hiljada zvezdaraca izborilo opstanak 28-ce, preko pola miliona beograđana koji žive u svim naseljima sa trolejbusom se mogu izboriti za opstanak celog podsistema. Još lakše će u tome uspeti ako svoje akcije koordiniraju sa GSP sindikatom, oni treba da krenu u štrajk sa glavnim zahtevom da se nabave nove trole, a opozicija da pozove na protestna okupljanja i blokade, pre svega na glavnim gradskim saobraćajnicama i u okolini depoa koji bolesnik planira da pokloni mafiji i bratiji.
 
Poslednja izmena:
Чекај море, је л ово... Је л ово реално? Није ваљда стварно рекао ово?
O, treba gledati Šapićeve konferencije. Pure gold. Danas se, npr. razračunavao sa "Đorđetom Miketićem" [sic], žalio da ga je Ivan Ivanović nazvao "pizdom", rekao za sebe da "nije baš tolika bu**** kao što izgleda" itd. :D

Za trole je, realno, pokušao da se izvuče, kao da definitivna odluka nije doneta, već je otvorena mogućnost da se zamene elektrobusevima. Ali jasno je da je ovo "done deal", i već je danas Šapić nagovestio kakava će se retorika koristiti da se ova priča proguta - zaklanjaju nebo, stari su, kvare se, skupi su, komunistički su...
 
Pretpostavljam da bi i ti njihovi "elektroautobusi" bili opet neka prevara koja bi imala nekakav kobajagi električni, a u suštini hibridni, pogon, pa bi najveći deo vremena ćerali na ljuti dizel i pravili zagađenje i buku (kojih baš nemamo dovoljno, posebno u ulicama gde idu trole).
Pretpostavljam takođe da bi bili nekvalitetni, ali zato skupi.
Ne pretpostavljam nego sam na osnovu dosadašnjih iskustava sa privatnim prevoznicima uveren da bi se loše održavali i često kvarili, da bi bili prljavi, da bi se leti slabo klimatizovali, da bi se red vožnje zanemarivao maksimalno, i uopšte, da bi se baš sve radilo tako da se građanima prodaju muda-za-bubrege (jer čemu eufemizmi kad je jasno o čemu se radi?), a pare strpaju u koji već treba u džep.
 
Vrh