Šta je novo?

Trolejbusi

Za trole je, realno, pokušao da se izvuče, kao da definitivna odluka nije doneta, već je otvorena mogućnost da se zamene elektrobusevima. Ali jasno je da je ovo "done deal", i već je danas Šapić nagovestio kakava će se retorika koristiti da se ova priča proguta - zaklanjaju nebo, stari su, kvare se, skupi su, komunistički su...
Ovo je već neki pomak, sada moramo pritiskati još jače da se ne usudi da se uopšte približi definitivnom ukidanju trolejbusa. Opozicija treba da organizuje ulične akcije i GSP treba da štrajkuje dok definitivno ne objavi da trole ostaju i uđe u proces njihove nabavke.

Teza da su trolejbusi "komunistički" je toliki debilizam da prevazilazi najveće bisere koje bi izjavio najtalentovaniji akademik sa naprdnjačke akademije mladih lidera. Znači da su Italija, Grčka, Turska, Bugarska, Rumunija, Mađarska, Slovačka, Češka danas komunističke države? Znači da je i Kraljevina Jugoslavija bila komunistička, pošto je već 1941. započela izgradnju trolejbuske mreže ali oni nisu krenuli do 1947. jer je u međuvremenu došlo do Aprilskog Rata i nemačke okupacije? Znači da je i SAD komunistička država, pošto trole još uvek postoje u San Francisku i Sijetlu posle skoro jednog veka, a nekada ih je bilo u skoro 70 gradova?

Normalno da se trolejbusi kvare kada debil nije kupio nijedno novo vozilo 2 i po godine otkako jaše Beograd, a pre toga ništa nije kupljeno od 2010. Rešenje je da se nova vozila kupe, a ne da se čupa trolejbuska mreža postavljena pre 3 godine. Skuplji od autobusa jesu kada te autobuse kupuje neko relativno normalan, ali sa naprdnjačkom ugradnjom svaki autobus košta skoro koliko i trolejbus. A to da zaklanjaju nebo, ja nemam komentara da ovako nešto može prevaliti preko usta i karikaturalni novobogataški lik iz Alan Forda, ta količina gluposti, malograđanštine, nekompetencije i iracionalnog prezira prema sirotinji je nadrealna za stvarni svet, nažalost pod ovakvim ljudima mi živimo. A najstrašnije od svega je što je to izjavio ozbiljnim tonom, nije se šalio niti izmotavao, i da je šala bilo bi bizarno.
 
Teza da su trolejbusi "komunistički" je toliki debilizam da prevazilazi najveće bisere koje bi izjavio najtalentovaniji akademik sa naprdnjačke akademije mladih lidera. Znači da su Italija, Grčka, Turska, Bugarska, Rumunija, Mađarska, Slovačka, Češka danas komunističke države?
Samo da dodam malu ilustraciju kako komunistički paćenici u Lozani nisu ništa načuli od naših novopečenih u buržuja:

 
kapacitet ovog zglobnog trolejbusa je fascinantan
Video je inače iz Ciriha a ne iz Lozane (bez obzira šta piše na početku). Izvor sam ja lično pošto ovde živim i koristim te trolejbuse često. ;)

Inače dvozglobni trolejbus ovde nije ništa novo i u upotrebi je jedno 15+ godina već, a ne samo da ne gase trolejbuske linije već dodaju nove, pa je tako pre par godina dodana još jedna linija trolejbusa. Pošto ne postoje žice na celoj trasi trolejbusi idu na baterije u tim delovima. I inače je strategija prelaska kompletno na elektro-vozila da se već neko vreme kupuju MAN Lions City busevi u full električnoj verziji a voze i dosta Volvo hibrida.
 
Ха! Ха! Ха! Чуј овог главоњу што тренутно одржава говор на седници Скупштине: «Експо изложба је будућност Београда и Србије.» Да се насмејеш. Будућност за тебе, али пропаст за нас.
 
Jedino ako ce otokar ili isuzu posto iveco i mercedes sigurno nece
Neće Turke nabavljati, to ćeš videti, nije to Gsp nego Strela. Masno su plaćeni i bila bi bruka da 1.1. milijardu kupe neko jeftino tursko smeće. Naročito sam siguran da Otokar neće uzimati jer em što se nije pokazao kod Ćurdića i Transprodukta, a uz to nisu zadovoljni ni dizelima koje su oni uzeli.
 
Video je inače iz Ciriha a ne iz Lozane (bez obzira šta piše na početku). Izvor sam ja lično pošto ovde živim i koristim te trolejbuse često
Hvala na ispravci :) Bio sam nedavno samo par dana u Lozani, pa sam se nje ovom prilikom i setio. To je, inače, veoma brdovit grad sa uskim ulicama. Agilnost, snalažljivost i tišina zglobnih trola ostavili su baš pozitivan utisak. Naravno, tražili su partijsku knjižicu da me puste da uđem 😂
 
To je ono što sam pisao, kakvo preuzimanje trolejbusa od strane privatnika, pa makar to bio i Zeleni Goblin, ovaj izvinjavam se, Strela. Lepo im tenderom daju linije, a oni pribegnu mnogo jednostavnijem rešenju u vidu kupovine električnih autobusa. Javno privatno partnerstvo za tramvaje i trolejbuse, verovatno i puštena kao priča da se učini sa trolama što se već, očigledno, planira izvesno vreme, a tramvaji tu samo malo skreću pažnju. Što kaže @Bender Rodriguez ni ja nisam očekivao baš sve to tako brzo, bukvalno u par dana, ukidaj, predaj, kupuj, kao da gledam seriju only fools and horses.
 
Skupština grada Beograda je upravo većinom glasova odbornika vladajuće koalicije usvojila odluku kojom se ukidaju trolejbusi,a umesto njih putem javno-privatnog partnerstva uvode ebusevi.Odbornici opozicije su glasali protiv.
Odbranićemo trole kao što smo trolu 28 pre 5 godina!!!
 
Neće Turke nabavljati, to ćeš videti, nije to Gsp nego Strela. Masno su plaćeni i bila bi bruka da 1.1. milijardu kupe neko jeftino tursko smeće. Naročito sam siguran da Otokar neće uzimati jer em što se nije pokazao kod Ćurdića i Transprodukta, a uz to nisu zadovoljni ni dizelima koje su oni uzeli.
Videcu ja ali sta ce onda uzimati? E citara? Pola svojih autobusa uzimali sa raznih sajmova. Koliko ja znam e conecto ne postoji a cisto sumnjam da ce uzeti elektricnog iveca.
Koliko znam elektricna kobra isto ne postoji. Takodje kobre, otokari nisu sigurno iz Evrope nego iz Turske a njih imaju puno cak i conecti koje imaju su proizvedeni u Turskoj.
 
Poslednja izmena:
Moj mali doprinos borbi protiv ove pošasti: upravo sam napravio YT kanal pod nazivom "Ne damo trole BG", i sa njega agitujem protiv ukidanja trolejbusa na Gangulinom kanalu. Pored svih njegovih psihijatrijskih dijagnoza, moram mu ipak priznati da nije zabranio komentarisanje videa, kao bukvalno svi naprdnjački funkcioneri koji tu mrežu koriste. Mislim da čak i ne briše kritičke komentare.

Napravite ako treba stotinu naloga, i dođite da me podržite, pošto me naprdnjački botovi ovde napadaju iako ne vređam nikog. Bolesno je na koji podljudski nivo neki ljudi spadaju, spremni su za neko bagatelno radno mesto ili dve crvene da brane čak i ovo ludilo. Dođite da pokažemo naprdnim dahijama da se većina beograđana ne saglašava sa njihovim zulumom, niti ćemo im dozvoliti da ovaj grad ostave bez trolejbusa samo da bi mogli masnije da ga pljačkaju.

 
Poslednja izmena:
Moj mali doprinos borbi protiv ove pošasti: upravo sam napravio YT kanal pod nazivom "Ne damo trole BG", i sa njega agitujem protiv ukidanja trolejbusa na Gangulinom kanalu. Pored svih njegovih psihijatrijskih dijagnoza, moram mu ipak priznati da nije zabranio komentarisanje videa, kao bukvalno svi naprdnjački funkcioneri koji tu mrežu koriste. Mislim da čak i ne briše kritičke komentare.

Napravite ako treba stotinu naloga, i dođite da me podržite, pošto me naprdnjački botovi ovde napadaju iako ne vređam nikog. Bolesno je na koji podljudski nivo neki ljudi spadaju, spremni su za neko bagatelno radno mesto ili dve crvene da brane čak i ovo ludilo. Dođite da pokažemo naprdnim dahijama da se većina beograđana ne saglašava sa njihovim zulumom, niti ćemo im dozvoliti da ovaj grad ostave bez trolejbusa samo da bi mogli masnije da ga pljačkaju.

На основу коментара (мада вероватно су ботови) ми се чини да се не види предност тролејбуса у односу на електрични аутобус, они мисле да је е-аутобус напреднија верзија јер нема троле. Тешко ће ићи то објашњавање, поготово што је у Београду срозан углед тролејбуса услед неодржавања. Иронично, у једном коментару човек наводи да се Минск одрекао тролејбуса, а они имају 66 линија.
 
Vrh