Šta je novo?

Trolejbusi

Ja kod Medaka idem ka Zaplanjskoj kad stara kratka trola na 29ci malo posle pocetne stanice stoji sa 4 zmigavca, cuje se onaj raspali tandrcavi kompresor ali unutra nema putnika, a na okretnici nijedna druga trola. Verovatno je normalno mada me ne cudi da se nesto desilo. Gb 217* (ne znam sad tacno).
 
Remontovana trola 2032 na 29 srednja i zadnja vrata crkla i zaglavljena, sa Medaka ode u kvaru.Neka druga trola na 19 grebe po podu i ima UZASNU KOROZIJU
i ona sa zaglavljenim vratima zadnjim crkla kod Skole Vojislav Ilic samo stala i ugasila se.

3 29ke jedna za drugom, treca dugacka i skoro pa prazna.
IMG_1531.jpeg
IMG_1532.jpeg
 
Tuzno je sto kod nas nisu okitili ni trole ni tramvaje novogodisnje ili tako nesto.
A šta da se kiti?
Da bude dekor koji će da pokrije rupe u podu i karoseriji. One u redu vožnje ništa ne pokri.
Jedino što je smisleno za gradski prevoz u gradu formata Beograda i prestonice države je čestitka na displejima. Sve ostalo, posebno ako je napadno, prelazi u kič. Ali, ro treba ugraditi, a da bi se primenilo, mora i da radi.
Dovoljno je bzv što vozači puštaju muziku po svomnnahođenju, postavljaju sijalice (uzgrad su to neatestirani uređeki i čine da je vozilo tehn. neispravno). Samo još treba da priredi i neki vatromet, popot onomad na Brankovom mostu.
 
Китили су пре, сад мислим да су исекли швајцарца који је кићен, а од трола су китили чини ми се зглобни АКМС 333.
 
Majke mi pola ovih troli nece izdrzati -4,-5,-6 stepeni. Zvuci ne moguce da crknu ali evo.
 
Majke mi pola ovih troli nece izdrzati -4,-5,-6 stepeni. Zvuci ne moguce da crknu ali evo.
Ne vidim što bi im smetale takve temperature. Bitno je da je vazdušna instalacija redovno odvlažena uz dodavanje antifrizera da se be bi zaledio kondez. Pre će da im smetaju obilnije snežne padavine i voda koja se tada svukuda zavlači. Da je neki dublji minus, pa da strepimo šta će biti.
 
Koliko so utiče na šasije? Meni su na našim BKM mazgama najkritičniji podovi i donji delovi karoserije.
 
Naravno da jede konstrukciju. Ali, neće je pojesti za ovih nekoliko hladnih i snežnih dana. Treba računati da dole već ima cevi koje se polako pretvaraju u prašinu ako nisu blagovremeno menjane. Trolejbusi se peru samo spolja, da izgledaju čisti. To je problem što ostaje so i prljavština zarobljena dugo, dok ih prolećne kiše ne isperu. A kod vozila tog kvalitativnog i cenovnog ranga antikorozivns zaštita sigurno nije bar na prosečnom nivou, kao ni kvalitet upotrebljenih cevi.
 
2062 i 2034 crkle kod Lidla u Sumicama.

2062 je nastavio i skroz crkao kod Kalenica. Crkla i 2166 blizu Slavije. Mislim da sam usao u 29ku koja je juce na 19ici crkla (zbog gb i izgleda unutra). Majke mi saobraca jedno 25 troli na 29ci stvarno ih je mnogo Medak ceo popunjen cak neke parkirane van okretnice.

2069 trola zapaljena na Slaviji.

Sve trole su isle ka centru uzas i guzva.

Posle ja dolazim nazad na Medak ono 2040 malo posle stanice stao i iskljucen a vozac gleda oko tocka.
 
UZASNO JE DANAS BILO ZNACI NEKA STAVE BAREM AUTOBUSE NE MOZEMO OVO VISE
 
Vrh