Šta je novo?

Trolejbusi

Има један приватник који извлачи возила која слете са пута, Јасмин Крџовић. Он је негде из околине Нове Вароши, а ја сам његов камион видео уживо у Београду 2014. током поплава, извлачио је нека потопљена пловила на приобаљу данашњег Београда на води.


 
Bila su dva kamiona. Ovaj veliki ga je izvukao čekrkom, a onda ga je manji trosovonic odvukao.
Btw vozač je izašao iz vozila da obriše retrovizore i šoferšajbnu. Kada je trola krenula pokušao je da zaustavi rukama (jbg neiskustvo). Tesko je reći da li je ručna kočnica bila povučena. U svakom slučaju vozač je kriv, jer je prema pravilima dužan da postavi klocnu kada je van vozila (realno to niko ne poštuje).
 
Poslednja izmena:
Da li neko zna sta ce biti kada se rashoduju stare dugacke bkm bundeve trole i one kratke bkm preferbane u crveno trole? To ce se desiti vrlo uskoro ja mislim. Jel ce krenuti dugacki bmc-ovi da menjaju trole? Trole iz 2010. pune 14 godina, njima jos mozda 3 godine i kraj,nece izdrzati ili vlast nece podneti vise da ih gleda. Nove trole 20 posto sanse iskreno. Znaci ili ocekujemo jos buseva na trolejbuskim linijama ili nesto drugo. Elektricni busevi na 29 na primer ne mogu jer 29 ide svaki cas i mnogo ljudi ide njom. Realno nastavljam istu pricu koja je vec bila ovde ranije ali dobro. Koji bi modeli autobusa i trola koji su od zemalja sa kojima pare mogu da se daju vise nego sto kompanija nudi pa na kraju uzmu za sebe (vlast) uzeli? Nadam da razumete.
 
Poslednja izmena:
Joj kako kucam stao mi mozak izvinite za nepravilno gramaticke recenice..
 
Jos jedno pitanje. Koje su sve trole u muzeju gsp-a? Jel su stvarno uzeli vecinu i odvezli na secu?
 
Raspisivanje tendera za 80 vozila + izlazak na tržište Evrope za neka polovna vozila kao prelazni period (praktično da se rashoduju stariji BKM-ovi).

Ne vidim drugačije rešenje, običnih buseva nema dovoljno, a tek ih neće biti dovoljno uskoro.
 
Bila su dva kamiona. Ovaj veliki ga je izvukao čekrkom, a onda ga je manji trosovonic odvukao.
Btw vozač je izašao iz vozila da obriše retrovizore i šoferšajbnu. Kada je trola krenula pokušao je da zaustavi rukama (jbg neiskustvo). Tesko je reći da li je ručna kočnica bila povučena. U svakom slučaju vozač je kriv, jer je prema pravilima dužan da postavi klocnu kada je van vozila (realno to niko ne poštuje).
Da je povukao, sigurno ne bi krenula. Tu zgodno stoji i visok ivičnjak, idealan da se nasloni prednji točak, umesto klocne. Nešto je on zabrljao tu. Rekoh juče da je okretnica takva da ne prašta greške. Veština i iskustvo ipak su vrlo bitni i ne stiču se upisivanjem D kategorije u dozvolu.
 
Jedino brzo rešenje za održavanje trolejbuskog sistema je, pored zamene trolejbusa autobusima, nabavka polovnih odnekud, ako ih ima. Sve ostalo moralo bi da se čeka bar godinu i po. Imamo li to vreme?
Postoji i jedno rešenje kome bih se obradovao: donacije sa raznih strana posle oslobođenja.
 
Japanci su rashodovani zbog novog zakona da vozila ne funkcionisu kad su stara 20 godina. Stare trole pune 20 godina sledece godine… Ja ne verujem medijima nista iskreno, ali video sam 4 japanca u pogonu “Kosmaj” kako stoje i umiru. Mozda trole i nece mada iskreno nadam se. Osecam se ne bezbedno da idem starim trolama a mozda i nekom iz 2010. Iskreno treba da uzmu i remontuju sve i da bude to trenutno resenje, a u toku remonta srede asfalta da se ne raspadnu te trole za 2 meseca. Dok se sredjuje asfalt neka nam idu ti Kinezi i Turci od autobusa jedva su docekali. Mozda ponestane i gsp-u delova za kablove i struju.
 
Ako im bude cilj da uzimaju nove el. buseve neka to barem budu ovi:
(turski su sto im odgovara, a i dobri su i neki privatnici ih imaju, Cudic).
 
Jos jedno pitanje. Koje su sve trole u muzeju gsp-a? Jel su stvarno uzeli vecinu i odvezli na secu?
Била је Тролза гбр. 2153 у музејској збирци ГСП, исечена недавно заједно са свим осталим Тролзама, значи остало их је 0, и ЗИУ гбр. 1 који је био претеран из једног дворишта у друго суседно (из ГСП Дорћол у музеј науке и технике) па је и она нестала без трага. Наводно је музеј уступио неком љубитељу у трампу за неке ствари, али је пре да је исто исечена за отпад.
Кад се расходују ових неколоко десетина БКМ, остаће само слике за сећања, мрежа ће бити склоњена, а троле ће заменити аутобуси на батерије и то је тако.
 
Била је Тролза гбр. 2153 у музејској збирци ГСП, исечена недавно заједно са свим осталим Тролзама, значи остало их је 0, и ЗИУ гбр. 1 који је био претеран из једног дворишта у друго суседно (из ГСП Дорћол у музеј науке и технике) па је и она нестала без трага. Наводно је музеј уступио неком љубитељу у трампу за неке ствари, али је пре да је исто исечена за отпад.
Кад се расходују ових неколоко десетина БКМ, остаће само слике за сећања, мрежа ће бити склоњена, а троле ће заменити аутобуси на батерије и то је тако.
Pakao. Oni nisu ni svesni kako prevoz funkcionise. Prirodu unistavaju. Sve samo busevi te seca drveca i nema livadi vise. Unistavaju istoriju Beograda (u svakom smislu, prevoz,prirodu itd). Kada udjes u remontovane trole to ti je muzej na krovu ahahah
 
Nadajmo se za najbolje u buducnosti. Brate ni obicni busevi dobro ne funkcionisu. Najbolje da ceo Bg ima privatnike.
 
Sve je na izdisaju ne samo trole
Тачно, али се неодржавање горе одражава на тролејбуски подсистем него на аутобуси. Конкретно лошије одржавање мреже и трафоа, као и застоји целих линија ако један тролејбус блокира трасу због квара.
 
Konkretno: trolejbus, regularno održavan, ima mnogo manje mogućnosti da stane na ulici od autobusa. Ima mnogo manje pokretnih delova, nema remenje, nema rashladni sistem... Uz pouzdanu mrežu, a ona zavisi od stanja kolovoza, sistema oslanjanja trolejbusa i veštine vozača (što podrazumeva spretnu ekipu vozača) mogu da budu kud i kamo pouzdaniji sistem prevoza od autobusa.
 
Trole su vise puta blokirale izmedju stanice Vojvode Dragomira i Trg Slavije.
 
Bila su dva kamiona. Ovaj veliki ga je izvukao čekrkom, a onda ga je manji trosovonic odvukao.
Btw vozač je izašao iz vozila da obriše retrovizore i šoferšajbnu. Kada je trola krenula pokušao je da zaustavi rukama (jbg neiskustvo). Tesko je reći da li je ručna kočnica bila povučena. U svakom slučaju vozač je kriv, jer je prema pravilima dužan da postavi klocnu kada je van vozila (realno to niko ne poštuje).
A jel ima klocne u vozilu pola ih nema
Drugo zar ne treba da namota točak na ivicnjak
 
Konkretno: trolejbus, regularno održavan, ima mnogo manje mogućnosti da stane na ulici od autobusa. Ima mnogo manje pokretnih delova, nema remenje, nema rashladni sistem... Uz pouzdanu mrežu, a ona zavisi od stanja kolovoza, sistema oslanjanja trolejbusa i veštine vozača (što podrazumeva spretnu ekipu vozača) mogu da budu kud i kamo pouzdaniji sistem prevoza od autobusa.
A zamisli čak i da ima autonomiju van mreže. Savršeno vozilo.
 
Тачно, али се неодржавање горе одражава на тролејбуски подсистем него на аутобуси. Конкретно лошије одржавање мреже и трафоа, као и застоји целих линија ако један тролејбус блокира трасу због квара.
Da je odnos u broju trolejbusa u odnosu na autobuse obrnut, autobuski podsistem bi nam bio u kritičnom stanju.
 
Vrh