Šta je novo?

Trolejbusi

Ovde mili i tako sporo ide. SMRDI UZAS. Dim. Mislim da je zadnji tocak
IMG_1547.jpeg
IMG_1546.jpeg
 
Ou i zaboravih i ove slike izvinite sto saljem 100 poruka na telefonu sam i tesko se snalazim kada editujem poruku.
IMG_1544.jpeg
 

Prilozi

  • IMG_1545.jpeg
    IMG_1545.jpeg
    123,6 KB · Pregleda: 81
Autobuse trenutno samp Strela Obrenovac može da pozajmi, GSP nema ni za tekuće stvari.
A kada razmislim možda je to cilj, dupla korist, novi posao za Strelu + ukinuti trolejbuse.
 
Jos 3-4 godine MOZDA. Kakvo je sad stanje smanjuje se na 2 godine.
 
@dulpro29
E ako ti je sve sem Cobre ružno, onda stvarno imaš baš specifičan ukus. Turci i dizajn. U dosta slučajeva kič koji bode oči. Otokar i Isuzu se, opet, izdvajaju tu, mada i Isuzu naginje ka tom istočnjačkom, nazovi šmeku, sa, na primer, zadnjim svetlosnim grupama.

@Jelancha
Ne brini, neće Strelu na linije poput 29-tke, gde je prosečna brzina 15km/h, pa i ispod toga neretko, lome se vozila, a naknada tanka shodno kilometraži. Imaju pik na mnogo unosnije linije. Na kraju krajeva, otvori će još neke nove. Ima prostora za još neki potez ka aerodromu, i treba dodati još poneko slovo na čuveni broj 860. Dal će linija uvek biti baš funkcionalna, i imati uopšte dobru popunjenost, apsolutno nebitno. Što manje putnika utoliko bolje za njih. To naravno ne znači da su linije poput 600 i 607 promašaj. Naprotiv, al realno mogu se otvarati i raditi trase i tako, da će busevi biti i te kako više popunjeni nego sad. Vozače imaju odakle da uvezu, a vidim i da im pare stalno kapiju od nekud. Mogli bi Petlovo, Labudovo i Vidikovac da povežu sa aerodromom. Direktno autoputem. Koliko će imati putnika, nebitno kad im plaćaju po kilometru, tako da bi im bila jedna od najprofitabilnijih. Za njih Grad, već provereno, ima novca, ono lagano. Ja mislim da traže liniju od aerodroma sve do Novog Sada, bila je jedno vreme (JGSP Novi Sad), platili bi im i to. Tu i tarifni sistem ne bi bio problem. Samo da ne prilaze Pančevu, ostalo samo napred.
 
Autobuse trenutno samp Strela Obrenovac može da pozajmi, GSP nema ni za tekuće stvari.
A kada razmislim možda je to cilj, dupla korist, novi posao za Strelu + ukinuti trolejbuse.
Umesto novih Trollina koji su trebali da polako pristižu, mi imamo ovakve situacije, zaista je tužno sve ovo gledati
 
U isto vreme me i cudi i ne cudi sto nisu bili radovi u skorije vreme na ulicama gde idu trole. Cudi me jer kad rade te ulice naravno ne idu trole i idu busevi. A ne cudi me zbog toga sto ih bas briga sada znaju da su skoro svi busevi raspali i na izdisaju pa eto neka propadnu u one rupe i ovako su sa djubre. Konkretno pricam za Vojislava Ilica, kod stanica Velimira Todorovica, Skola Vojislav Ilic, Rimska, Sumice, Medakovic 2, Svetozara Radojcica itd...
 
Ovde mili i tako sporo ide. SMRDI UZAS. Dim. Mislim da je zadnji tocak
Pogledajte prilog 186014Pogledajte prilog 186015
Ostao bez vazduha. Vidi se i da je izgubio visnu.
Pisao sam pre neki dan i jutros. Kad padne pritisak u sistemu, aktiviraju se opružne blokade u tristop cilindrima na vučnim točkovima i oni se zakoče. Dok još ima vazduha manje, kasnije sve više.
Neko je vozaču rekao da ode do garaže bez putnika i on je to bukvalno shvatio zamalo izazvao katastrofu, a svakako upropastio diskove i kočione obloge. A sve to, da vozilo ne bi bilo šlepano. To je dugogodišnja praksa u Dorćolu. Vozač mora da ima integritet, ali i znanje na osnovu kog će da kaže da je to vozilo neispravno i da mora da se vuče, ne može da se vozi. Ostanaka vez vazduha sad na mrazu može da bude češće ako nisu spremljena vozila - na dnu svake boce - rezervoara za vazduh nalazi se ventil ba koji se ispušta voda koja je kao vlaga iz vazduha dospela u sistem. Posle ispuštanja dodahe se alkohol da ne zaledi taj kondez. S obzirom na stanje vozila, ako to ne urade, ovakvih dana mogu da stanu skoro sva vozila. I to opet nije problem do vozila već održavanja
 
Ostao bez vazduha. Vidi se i da je izgubio visnu.
Pisao sam pre neki dan i jutros. Kad padne pritisak u sistemu, aktiviraju se opružne blokade u tristop cilindrima na vučnim točkovima i oni se zakoče. Dok još ima vazduha manje, kasnije sve više.
Neko je vozaču rekao da ode do garaže bez putnika i on je to bukvalno shvatio zamalo izazvao katastrofu, a svakako upropastio diskove i kočione obloge. A sve to, da vozilo ne bi bilo šlepano. To je dugogodišnja praksa u Dorćolu. Vozač mora da ima integritet, ali i znanje na osnovu kog će da kaže da je to vozilo neispravno i da mora da se vuče, ne može da se vozi. Ostanaka vez vazduha sad na mrazu može da bude češće ako nisu spremljena vozila - na dnu svake boce - rezervoara za vazduh nalazi se ventil ba koji se ispušta voda koja je kao vlaga iz vazduha dospela u sistem. Posle ispuštanja dodahe se alkohol da ne zaledi taj kondez. S obzirom na stanje vozila, ako to ne urade, ovakvih dana mogu da stanu skoro sva vozila. I to opet nije problem do vozila već održavanja
Predivno, ne znam sta da kazem... Jel ce popravljati trolu (glupo pitanje realno ne znam sta drugo da pitam). Mozda u rashod 😃🤷‍♂️
 
Posto i sutra idem na 29 videcemo kakav pakao ce sutra biti. Idem ranije mozda u 12 tako daaa etoo. Vozikacu se okolo pa napraviti pauzu da popijem nesto pa kuci trolom hahaha. Sutra 100 posto barem 2 crkle trole i pustice 3 dugacke narandze i 5 starih troli.
 
Predivno, ne znam sta da kazem... Jel ce popravljati trolu (glupo pitanje realno ne znam sta drugo da pitam). Mozda u rashod 😃🤷‍♂️
Pa to je banalan problem. Možda je samo zaledio. Sat dva u radionici da se otkravi i očisti od vode.
Ako je led, to nije smelo da se desi - zatajilo održavanje.
Možda je puklo crevo na kompresoru, zaglavio regulator.... U svakom slučaju, rešava se brzo i vraća vozilo u saobraćaj. Ali je zločin terati ga bez vazduha kad počne da blokira, jer spali zadnje kočnice, a može i celo vozilo. Nije jedan autobus izgoreo zbog toga
 
Ово је зрело за протесте.

Ово је много радикалнија саботажа од покушаја укидања 28-ице.

vucko?​


Постао си ми политички непријатељ, хаха али виши циљ је очигледан. Мора се уради нешто.
 
Vrh