Karlo del Ponte
Advanced
Eto, opet ista priča:
- Mana klasičnih trola pokvari se i blokira ulicu
- Pokida se mreža, sve stane, pa ni autobus ne može normalno da prođe
- Ako se radi ulica dugotrajno se prekida i menja autobusima
Ja razumem da su ovakvi stavovi vezani za ljude iz Srbije koji ništa drugo nisu videli ni doživeli. Nakon nešto više od 6 godina života u drugim evropskim zemljama, mogu sada već sa sigurnošću reći da takvi problemi nisu problem trolejbusa kao kategorije trolejbuskog sistema, niti inostranih proizvođača vozila i opreme, već isključivo kamenog doba u samoj Srbiji.
Evo, @Kesha stalno ponavlja da je veliki problem što su trolejbusi ŠLJ kategorije proizvođača, a šta je vidim živeći u toj ŠLJ državi? U toj ŠLJ državi nikada mi se nije desilo da se pokvari autobus ili trolejbus u kojem sam, ili da se zaglavi u nekom zastoju pa da nastavim peške. Za 2,5 godine mi se jednom desilo da ne dođe jedan polazak autobusa, kada je za nekoliko sati palo po metra snega, pa sam ušao na sledeći polazak (na svakom stajalištu je red vožnje, koji se izvršava sa greškom do 4 minuta maksimum). Takođe mi se desilo jednom da sam uzput video kvar na mreži, nagomilalo se 4 trolejbusa i ispred njih "kula" koja rešava. Kada su radili neku ulicu u centru, od 20:00 uveče do 5:30 ujutru je bio prekid rada trolejbusa da se spoji mreža sa paralelnom ulicom sa privremenom trolejbuskom mrežom, a za to vreme je radila jedna od 4 trolejbuske linije na tom delu sa trolejbusima sa autonomijom. Nikada nisam video ozbiljno prljavo vozilo, invazivnu rđu, slomljen inventar autobusa ili trolejbusa, neobeleženo ili nepravilno obeleženo vozilo. Za zaštitu vozača od jakog sunca nikada nisam video novine već jako uredne zavesice. Kako je teško obračunavati po evrima-dolarima tamo gde se cene jako razlikuju, uzeću indeks mleka za plate. GSP-Beograd su plate 600-700 litara mleka, dok su, tamo gde je po izveštaju Freedom House, BBC, CNN, @Analitičar najgori mogući uslovi, ljudi jedva preživljavaju, i sve što oni znaju bolje nego oni koji tamo žive, plata vozača je 1300-1400 litara mleka za rad u čistom i ispravnom vozilu.
- Mana klasičnih trola pokvari se i blokira ulicu
- Pokida se mreža, sve stane, pa ni autobus ne može normalno da prođe
- Ako se radi ulica dugotrajno se prekida i menja autobusima
Ja razumem da su ovakvi stavovi vezani za ljude iz Srbije koji ništa drugo nisu videli ni doživeli. Nakon nešto više od 6 godina života u drugim evropskim zemljama, mogu sada već sa sigurnošću reći da takvi problemi nisu problem trolejbusa kao kategorije trolejbuskog sistema, niti inostranih proizvođača vozila i opreme, već isključivo kamenog doba u samoj Srbiji.
Evo, @Kesha stalno ponavlja da je veliki problem što su trolejbusi ŠLJ kategorije proizvođača, a šta je vidim živeći u toj ŠLJ državi? U toj ŠLJ državi nikada mi se nije desilo da se pokvari autobus ili trolejbus u kojem sam, ili da se zaglavi u nekom zastoju pa da nastavim peške. Za 2,5 godine mi se jednom desilo da ne dođe jedan polazak autobusa, kada je za nekoliko sati palo po metra snega, pa sam ušao na sledeći polazak (na svakom stajalištu je red vožnje, koji se izvršava sa greškom do 4 minuta maksimum). Takođe mi se desilo jednom da sam uzput video kvar na mreži, nagomilalo se 4 trolejbusa i ispred njih "kula" koja rešava. Kada su radili neku ulicu u centru, od 20:00 uveče do 5:30 ujutru je bio prekid rada trolejbusa da se spoji mreža sa paralelnom ulicom sa privremenom trolejbuskom mrežom, a za to vreme je radila jedna od 4 trolejbuske linije na tom delu sa trolejbusima sa autonomijom. Nikada nisam video ozbiljno prljavo vozilo, invazivnu rđu, slomljen inventar autobusa ili trolejbusa, neobeleženo ili nepravilno obeleženo vozilo. Za zaštitu vozača od jakog sunca nikada nisam video novine već jako uredne zavesice. Kako je teško obračunavati po evrima-dolarima tamo gde se cene jako razlikuju, uzeću indeks mleka za plate. GSP-Beograd su plate 600-700 litara mleka, dok su, tamo gde je po izveštaju Freedom House, BBC, CNN, @Analitičar najgori mogući uslovi, ljudi jedva preživljavaju, i sve što oni znaju bolje nego oni koji tamo žive, plata vozača je 1300-1400 litara mleka za rad u čistom i ispravnom vozilu.