Šta je novo?

Trolejbusi

Добро није само поправка, мењање стубова је комплекснији посао.
Jeste. Ali zato danas imaju mašine kakve bi ovi 1950ih mogli samo da sanjaju. I drugo, ako trenutno imaju XY ljudi koji rade na tome, trebalo je da angažuju bar dvaput više. A ne da se razvlače ovako celo leto.

Isto važi i za ostale radove po gradu. Otvorili su 30 gradilišta i zatvorili isto toliko ulica, a u svima efektivno radi po 5-10 ljudi i 1-2 mašine.

Zato ih i treba penaliti, jer nije kao da se oni (SNS) iz petnih žila trude da sve urade koliko mogu. Nego tačno vidiš da ih zabole da žure i potrude se. A treba ih penaliti i zbog ovoga što rade trolejbuskom podsistemu. Da, mreža od St Trga do Slavije se obnavlja. Ali vozni park ne. Stoga ne treba da čudi ako za koji mesec čujemo da će još neku liniju da preuzmu autobusi, a par meseci nakon toga (verovatno posle izbora) i da se neki krak mreže ukida jer "nije rentabilan" ili tako neka Ticovska Picovska izjava.
 
Mreža se rekonstruiše samo od Slavije do kneza Miloša i to dva meseca. Zašto je tako pričaću uskoro čim završim još neke stvari.
 
Nagađam da će bizgovi uvesti neku (uslovno rečeno) kružnu liniju po centru (Kralja Milana, Nemanjina, Kneza Miloša). Neku SNS sklepotinu.
 
@Kesha

Nisam u toku baš sa tim, na umu su mi bili ovi naši Higer elektrobusi. Super ako je tako kao što kažeš. A što se tiče trola sa autonomijom, da li bi bile pogodne za 31? Mreža postoji od Studentskog trga do Slavije i posle od Šumica do Konjarnika.
 
@Kesha

Nisam u toku baš sa tim, na umu su mi bili ovi naši Higer elektrobusi. Super ako je tako kao što kažeš. A što se tiče trola sa autonomijom, da li bi bile pogodne za 31? Mreža postoji od Studentskog trga do Slavije i posle od Šumica do Konjarnika.
Merio sam Urbinu punjenje pre par dana, manje od 2 minuta, čisto reda radi i onda ode na ceo krug 11. 👌
 
Nagađam da će bizgovi uvesti neku (uslovno rečeno) kružnu liniju po centru (Kralja Milana, Nemanjina, Kneza Miloša). Neku SNS sklepotinu.
Pa bolje i takva sklepotina, nego skraćena sklepotina do Slavije.

Zašto da se ukida bilo šta umesto da se nadogradi? Elektrobusevi se pune na okretnici i nisu za frekventnije linije, nego samo za pojedine koje idu na 20 i više minuta, a nijedna sadašnja trolejbuska linija ne ide tako retko. Eko 1 na primer bi bio iskorišćeniji da ide češće, a mogao bi da ide češće jedino da je autobus ili trola.
Eko jedan bukvalno nikada nisam video da ide prazan, od kako ga je narod "otkrio". Pisalo se ranije da je ovo samo nadomešćivanje skraćenja linije 75 do Zelenog venca. Predlagali su neki ovde da se postojeći punjač kod Belvila izmesti na okretnicu u Omladinskih brigada i da se EKO1 i 67 spoje u jednu liniju. Drugo, postoje punjači za elektrobuse koji brže pune i oni sporiji, što se može videti na primerima EKO1 i EKO2.
 
Poslednja izmena:
Naši e-busevi se baš brzo pune, i to opet najviše zbog tehnologije super kondenzatora, al domet mi je mnogo manji nego i kod električnih autobusa sa najmanjim setom baterija u ponudi. Ovi sa EKO1 možda ne mogu ni do 20 kilometara da dobace, novi sa EKO2 mogu malo više. Ima i ta tehnologija svojih prednosti. Onaj zglob sa testa je baš imao dobre karakteristike po tom pitanju.

@Kesha

Nisam u toku baš sa tim, na umu su mi bili ovi naši Higer elektrobusi. Super ako je tako kao što kažeš. A što se tiče trola sa autonomijom, da li bi bile pogodne za 31? Mreža postoji od Studentskog trga do Slavije i posle od Šumica do Konjarnika.

31 je idealan za trolejbuse sa autonomijom, i najbolji kandidat za širenje mreže. Pominjali smo više linija za tu vrstu vozila, a 31 je uvek bio u svim predlozima.
 
Нажалост мало теже с обзиром на уличну мрежу око Душановачког моста, а и нема нигде дуж трасе контактну мрежу. Мада би било лепо да постане. Можда би могли да поставе контактну мрежу у Цигиној и Медаковићевој у делу до Цигане где се окреће. Евентуално још у Устаничкој да продуже мрежу скроз до аутокоманде.
 
Аутономна трола би одговарала, само фали мрежа за пуњење. Ту би можда ваљало прво сачекати решавање Душановачког моста и оних сокака јужно од аутопута пошто од УМП како стоје ствари нема ништа.
 
Prije 20 godina ploče su mogle da se ukroje oko stuba danas to je misaona imenica
20230714_093931.jpg
 
Ne, nikako, jer ako bi se neka pokvarila ili zablokirala bilo gde od Dušanovačke pošte do Stadiona, nastao bi kolaps u celom tom delu grada.

To jeste velika mana klasičnih trolejbusa. Bilo kakav kvar na mreži staju svi, i to naravno znači da nisu pogodni za uska grla. Stane i dizel autobus, al ne njih ne znam koliko odjednom. Autonomni trolejbusi bi i mogli što reče Došljak, al ne znam trasu 30-tice tako dobro, tj koliko je zgodna za postavku mreže na nekim delovima.
 
Уске су улице баш, питање је какви су уопште планови за тај део града од Душановачког моста до Медаковића. Мени се све чини да туда негде треба да прође некакав булевар у наставку Мокролушке ка Душановачком мосту, око километар, као и још километар од њега до Топовских шупа и Аутокоманде, као и нови сам Душановачки мост са петљом за аутопут. Све то може да отвори нове могућности за ефикаснији јавни превоз у том граду, нпр. продужетак неке линије од Крушевачка преко Душановачког моста, продужетак неке линије од Аутокоманде праволинијски до Медаковића и сл.
 
Prije 20 godina ploče su mogle da se ukroje oko stuba danas to je misaona imenica
Pogledajte prilog 167421

Доста лепо.
Да ли видим добро, да ли као подлогу користе шљунак а не песак?
А и нијанса бехатона је добра, уопште не штрчи.

Главна улица у Београду, сво време света имају, свака им част.
 
Уске су улице баш, питање је какви су уопште планови за тај део града од Душановачког моста до Медаковића. Мени се све чини да туда негде треба да прође некакав булевар у наставку Мокролушке ка Душановачком мосту, око километар, као и још километар од њега до Топовских шупа и Аутокоманде, као и нови сам Душановачки мост са петљом за аутопут. Све то може да отвори нове могућности за ефикаснији јавни превоз у том граду, нпр. продужетак неке линије од Крушевачка преко Душановачког моста, продужетак неке линије од Аутокоманде праволинијски до Медаковића и сл.
Nova Kumodraška u produžetku Peka Dapčevića i petlja kao ona kod Arene u nivou Grčića Milenka.
 
За те планове знам, али да ли ће се радити шта на оси исток-запад, ка Аутокоманди и Медаковићу, тј. Мокролушкој која се слепо завршава?
 
Vrh