Šta je novo?

Trolejbusi

Napravio sam kružni dijagram o trolama u Beogradu.

.
trole kruzni dijagram.jpg
 
Poslednja izmena:
Ako on i njegov stručni tim razmatraju šta je bolje, krajnji ishod sigurno neće biti ono bolje i smislenije rešenje. Trolejbuse da menja klasičnim autobusima. Teški bezmozgovići.
On prvo treba sam sa sobom da izanalizira šta hoće, pošto danas hoće trolejbuse, sutra neće, preksutra će bude nešto treće... Evo i za Bulevar se triput premišljao, između ostalog. I tako za svaku stvar.

P. S.
GUP 2041 predviđa stanogranju i na prostoru trenutnog depoa na Dorćolu i onoig planiranog na Medakiviću III.
 
Ma neka uzmu normalne zglobne trole za početak. Kod ove gradske garniture je i to u domenu naučne fantastike. Što reče i @Bender Rodriguez, nije da je dvozglob baš za Vračar, a ni za postojeću okretnicu Stundetski trg. Realno, nije toliko neophodan ni prema Banjici. Uz dobar takt, normalan zgob od 18 do 18.75m svuda završava posao. Autobusi i trolejbusi baš i je moraju da glume tramvaje.
 
Mislim, salio sam se naravno za dvozglobne trole, ali zamislite koliko dugo nije naišla nijedna 29-ka kad je naišla prepuna zglobna, a inače redovno ujutru kad idem na posao preskacem 29 jer nema sanse da se udje kod mene (ispod Liona). Jedina dobra stvar u vezi sa skraćivanjem 19, 21 i 22 do Slavije je to sto su one malo manje krcate sada pa kad čekam na Slaviji mogu da udjem u prazan bus/trolu.
 
A šta mislite da se umesto trolejbusa ubace električni autobusi? Meni to deluje kao dobar dil, tj. win win kombinacija.

Nekada davno kao student sam koristio gradski prevoz i sećam se koliki je bio problem kada se trola pokvari jer druga trola ne može da je obiđe. A sa elektro busevima stvar je dosta bolja jer su nezavisni
 
Za to vreme je u Bratislavu stigao dvozglobni Solaris(Škoda) Trollino od 24 metara.Pogledajte prilog 165251
Jezivo, dok Bratislava veličine Novog Sada nabavlja dvozglobne trolejbuse, 5x veći Beograd praktično nema ni jednostruke zglobne. Tačnije, ima 5 komada starih 20 godina, koji su češće u kvaru nego u saobraćaju.

Postali smo zemlja četvrtog sveta. Pa i Kabul u jednoj tipičnoj zemlji trećeg sveta je sedamdesetih i osamdesetih imao trolejbuse, dobio ih je baš u vreme kada su u BG prvi put razmatrali njihovo ukidanje, čak su i ukinute linije 15 i 16, odnosno zamenjene autobusom. Da u ratnim dejstvima 1992. nije uništena kontaktna mreža, Kabul bi verovatno i danas pod Talibanima posedovao trolejbuski sistem koji beogradska vlast u miru ukida da bi svojim tajkunima poklonila građevinsko zemljište na mestu dorćolskog depoa. Mislim da je Kabul čak bio manji i od tadašnjeg i od današnjeg Beograda kada je uveo trole. Ako ih stvarno ukinu, Avganistan od pre pola veka će postati razvijeniji od nas.
1548456931143923586.jpg
 
Dvozgloba vozila nisu za kratka rastojanja među stanicama kao u Beogradu, a o uskim ulicama i guzvama da ne pričamo.
Nije na trolejbusu da glumi metro, manite se corava posla.
 
A šta mislite da se umesto trolejbusa ubace električni autobusi? Meni to deluje kao dobar dil, tj. win win kombinacija.

Nekada davno kao student sam koristio gradski prevoz i sećam se koliki je bio problem kada se trola pokvari jer druga trola ne može da je obiđe. A sa elektro busevima stvar je dosta bolja jer su nezavisni
Шта се постиже тиме? Мањег су капацитета, морају да се пуне, ако их има више на линији онда се ствара ред за пуњење и опет нема локалног еколошког бенефита. Плус за један аутобус на батерије могу да се купе два тролејбуса.

Решење за БГ су тролејбуси са аутономијом, а аутобуси са батеријама могу евентуално да се пусте на неке слабије аутобуске линије попут 44, 24, 66, 67, 68.
 
Ukidanje tramvajskih koridora predviđenih za širenje mreže, jer će to da pokriju metro linije, a i potrebniji su nam parkinzi za kola i omogućavanje bržeg stizanja kolima od tačke A do tačke B. Trolejbuski sistem koji je pred ukidanjem treba da nam služi kao metrobus, a tramvaji koje planiramo da kupimo da zamene ispravne šklopocije, ali i one pokvarene i trule tramvaje, kao i šaku jada od nabavke iz Španije. Da nam elektrobusi glume trolejbuse. Da nam veći broj solo autobusa menjaju zglobne, koji se planiraju prilagoditi metro sistemu, i to sve u trenutku kada kuburimo sa vozačima istih, pa uvozimo iste iz jugoistočne Azije. A kao vrhunac se sve to dešava u jeku promene tarifnog sistema, ukidanja GPS praćenja vozila, sa elektronskih vraćanje na papirne karte, uz vraćanje na kupovinu karata i redove na desetak lokacija u gradu, kao i promenu kontrolora rasformiravanjem postojećeg preduzeća za naplatu i transformacijom komunalaca u nove kontrolore. Šlag na torti je prestanak kontrole vozača i vozila u radu, pa je red vožnje postao takav da su veće šanse da osvojiš milion na sportskoj prognozi nego da se isti ispoštuje i realizuje, koji je dodatno začinjen letnjim redom vožnje i smanjenim brojem vozila na ulicama.​
 
Ако ови манијаци заиста покушају да укину троле као најбољи, најефикаснији и еколошки једини проихватљив вид транспорта у центру Београда (уз несрећни трамвај) онда на такво насиље над грађанима треба одговорити истом мером.
 
Inače već neko vreme ova tema je "stealth" jer se ne vidi u podforumu osim na glavnoj stranici kada ima najnoviji post. Da li to znači da je moćni antitrolejbuski lobi kupio i Igora? :kum:
 
Мени је слично са темом о булевару Патријарха Павла док ову тему лепо видим.
 
Elem,
ako je temu započeo ignorisani član, temu nećete videti. Iskusio na ličnom primeru. :grand:
Ne kažem da je to razlog ali možebiti.
 
Pre neki dan sam se vozio sa trolom, nažalost nisam zabeležio GB. Postavljen je potpuno novi tapacirung.

20230623_131802.jpg


20230623_131817.jpg


Danas, uhvaćen kod Muzeja Jugoslavije, malo posle raskrsnice sa Dragana Mancea. U pitanju je GB 2074.

20230625_143853.jpg
 
Elem,
ako je temu započeo ignorisani član, temu nećete videti. Iskusio na ličnom primeru. :grand:
Ne kažem da je to razlog ali možebiti.
Сад сам видео да је код мене то био проблем за тему о бул. Патријарха Павла. Хвала :) Нисам ни знао да сам игнорисао покретача теме, могуће случајан клик на телефону.
 
Izgleda da Grad planira da bez tendera kupi kineske trolejbuse:
Mislim na nameštanje tendera za turske autobuse, pregovore da se kupi sto (100) kineskih trolejbusa i elektrobuseva bez tendera, i mnoge druge stvari o kojima ćemo tek obaveštavati javnost“, zaključio je svoju analizu Jovanović.
 
Vrh