On prvo treba sam sa sobom da izanalizira šta hoće, pošto danas hoće trolejbuse, sutra neće, preksutra će bude nešto treće... Evo i za Bulevar se triput premišljao, između ostalog. I tako za svaku stvar.Ako on i njegov stručni tim razmatraju šta je bolje, krajnji ishod sigurno neće biti ono bolje i smislenije rešenje. Trolejbuse da menja klasičnim autobusima. Teški bezmozgovići.
Će dobiješ dvozglobni autobus, kako trenutno stoje stvari, a vrlo moguće i solo autobuse.Evo ja jutros nisam mogao da udjem u zglobnu 29. Nabavljajte te dvozglobne
Retko ko ima sreće da mu u BG uopšte naiđe zglobna trola, čak i tokom špica.Evo ja jutros nisam mogao da udjem u zglobnu 29. Nabavljajte te dvozglobne
Jezivo, dok Bratislava veličine Novog Sada nabavlja dvozglobne trolejbuse, 5x veći Beograd praktično nema ni jednostruke zglobne. Tačnije, ima 5 komada starih 20 godina, koji su češće u kvaru nego u saobraćaju.Za to vreme je u Bratislavu stigao dvozglobni Solaris(Škoda) Trollino od 24 metara.Pogledajte prilog 165251
Pre mnogo godina i više puta na više tema sam pisao da bi trebalo skinuti "paučinu" od te el.mreže i prodati kao otpad za dobre pare. Evo, ovde je post sa 3.str. od pre 16god., a tek sada se govori o ukidanju trolejbusa.A šta mislite da se umesto trolejbusa ubace električni autobusi? Meni to deluje kao dobar dil, . .
Шта се постиже тиме? Мањег су капацитета, морају да се пуне, ако их има више на линији онда се ствара ред за пуњење и опет нема локалног еколошког бенефита. Плус за један аутобус на батерије могу да се купе два тролејбуса.A šta mislite da se umesto trolejbusa ubace električni autobusi? Meni to deluje kao dobar dil, tj. win win kombinacija.
Nekada davno kao student sam koristio gradski prevoz i sećam se koliki je bio problem kada se trola pokvari jer druga trola ne može da je obiđe. A sa elektro busevima stvar je dosta bolja jer su nezavisni
ne cetvrtog nego devetog sveta. Anus mundi.Postali smo zemlja četvrtog sveta.
Сад сам видео да је код мене то био проблем за тему о бул. Патријарха Павла. Хвала Нисам ни знао да сам игнорисао покретача теме, могуће случајан клик на телефону.Elem,
ako je temu započeo ignorisani član, temu nećete videti. Iskusio na ličnom primeru.
Ne kažem da je to razlog ali možebiti.
Mislim na nameštanje tendera za turske autobuse, pregovore da se kupi sto (100) kineskih trolejbusa i elektrobuseva bez tendera, i mnoge druge stvari o kojima ćemo tek obaveštavati javnost“, zaključio je svoju analizu Jovanović.