Šta je novo?

Trolejbusi

To se baš i ja zapitah. Električno je vozilo. Može da pukne nešto, može i da se pritom zapali elektro oprema na krovu, al baš da eksplodira. Ajde nije ista stvar u pitanju, al čisto primer, pre nekog vremena na stanici Pančevački most iznenadio me je baš jak prasak oko pantografa RVR-a. Izletele su varnice, malo se zadimilo, i ništa, koliko se sećam nastavio dalje ubrzo. Opet se ne razumem toliko u elektro komponente, pa ne znam šta sve može biti izvor jačeg pucanja, varničenja itd. Al mogu da pretpostavim da ne mora uvek biti nešto strašno. Nemamo nikakav detaljniji info o toj troli, niti sam išta video u vestima, pa moguće i da nije bilo reči o nekoj većoj materijalnoj šteti.
 
Како је експлодирала?
zaboravio sam staviti navodnike. tako su ljudi koji su videli dogadjaj napisali. koliko ja mogu da pretpostavim sa slike , nesto prasne, oslobodi se velika kolicina energije i poklopac na gornjem delu, odleti koji metar u vis i tresne dole.
 
То може бити и неки осигурач лупићу сад.
 
Primetite kako su naveli da će 29 biti skraćena do Slavije, ali ne i da li će i kako nadomestiti njen izostanak od Slavije do Studentskog trga.

Radovi u centru Beograda: Naredna dva meseca izmenjen režim rada javnog prevoza​


Tokom izvođenja radova na pregledu i popravci trolejbuske kontakt mreže u Ulici kralja Milana doći će do promena u radu linija javnog prevoza od 1. jula do 31. avgusta, saopštili su iz Sekretarijata za javni prevoz.

Radovi će se izvoditi na kolovozu Ulice kralja Milana, na delu od Trga Slavija do Kneza Miloša, saopštava Beoinfo.

Tokom izvođenja radova biće zauzete krajnje desne saobraćajne trake (žute trake) u oba smera, pri čemu ovi radovi neće uticati na funkcionisanje stajališta "Trg Slavija" (u oba smera) i stajališta "RK Beograđanka" (u oba smera) u Ulici kralja Milana.

Trolejbuska linija 29 se tokom izvođenja radova privremeno skraćuje do Trga Slavija i nosiće oznaku 29L, navodi se u saopštenju.

 
Фазон из ДЈП ће рећи да је довољан ЕКО2 и на крају ће да скрате све троле до Славије због чега су у суштини и радили мрежу у делу Немањине.
 
Izgleda da je retardiranim gradjanima dovoljno dati dobar razlog i opravdanje, tipa brojac je pokazao, pokazalo se neisplativim , ili nije ucinilo boljitak( za semafore sa trepcucim zelenim svetlom npr) , a cilj je ukidanje i redukovanje zbog nikakvog vodjenja grada. Odvratnost nevidjena. Znate li na sta lici prevoz od kad su ukinuli trole do studentskog trga? Jel to kao optimalno da trola bude nabudzena ljudima? Kako po svetu idu busevi gde je velika popunjenost ako su sva sedista zauzeta? Strasno
 
Izgleda da je retardiranim gradjanima dovoljno dati dobar razlog i opravdanje, tipa brojac je pokazao, pokazalo se neisplativim , ili nije ucinilo boljitak( za semafore sa trepcucim zelenim svetlom npr) , a cilj je ukidanje i redukovanje zbog nikakvog vodjenja grada.
Tako je. Gradjani Beograda su efektivno retardirani.
Vlast moze sve.
Tajkunima, investitorima i kapitalistima je jako vazno da se trolejbuski saobracaj ukine sto pre da bi preuzeli gradjevinsko zemljiste.
Gradjani ce i to da nemo podrze.
 
Kada bi se javni saoubracaj u gradu potpuno ukinuo ne bi bilo protesta.
 
Ljudi su postali previše pasivni, samo cute i trpe, ja ne razumem vise. Na poslu nam ne radi klima, svi cute, trpe, posle ti ispadneš bu**** i histerican kad ustanes i pobunis se jer niko nema m***.
Skratis jednu od najkorišćenijih linija na 2 meseca, svi ćute.
Ja cu da pošaljem mejl nadležnima za 21 iako sam i ja svestan da nema ništa od toga jer prevoz u našem gradu postoji da bi postojao, a ne da bi bio funkcionalan i koristio ljudima
 
Što je najgore, ceo svet ti ide ka tom trendu. Nije samo u Srbistanu. Baš smo juče pričali o tome na temi Izbori.
U Srbistanu je to samo drastičnije i izraženije. To čuveno ''ćuti, nemoj se zameraš...'' ili ''pusti ti... nije to na tebi... ima ko da misli...'' Ali u istom tom smeru ide i ostatak sveta.
Ljudi su većinski sve gluplji, lenji i apatičniji. Tek kada dogori do svojih noktiju, onda se bude i bune. Ali tada obično bude kasno.
 
Dakle pregled i eventualna popravka mreže trolejbuske od 2 i po km je rezervisana za 60 dana. To je nekih 45m dnevno. Evo 45m dnevno.

45m dnevno.png
 
Честитам грађанима Врачара сад су на нивоу треће зоне јавног превоза са по 2-3 преседања до центра.
Onaj u nekadašnjoj trećoj zoni, izuzimajući Grocku i deo Barajeva, ima direktnu vezu sa Savskim trgom. pa čak i dobar deo nekadašnje četvrte zone.
 
Ово раде приватници са изнајмљеним машинама и ако ГСП има своје и раднике и механизацију?
 
Da, rade privatnici. Vidi se kada se prikaže u punoj veličini. Ali nisam fotografisao tako da može da se rastumači i tačno koja firma je u pitanju.
 
Ово раде приватници са изнајмљеним машинама и ако ГСП има своје и раднике и механизацију?
Od kad GSP ima građevinske mašine i radnike? Vi znate da se ovde menja cela mreža, uključujući stubove, a ne ono što piše u novinama, zar ne? GSP nije ni građevinska ni projektantska firma. Imaju mašine i radnike samo za tekuće održavanje, nedajbože da GSP postavlja mrežu.
 
Vrh