Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.673
- Pohvaljen
- 49.292
A šta se onda u GSPu smatra ''krajnjom nuždom''? Takođe, da li je realno da neko preduzeće još 2010. kupi 83 trolejbusa sa baterijama autonomije do 500 metara (ako grešim, ispravi me) a da ga nikad ne upotrebljava da recimo u situaciji kada jedan segment mreže ne radi, da omogući vozilima da ''preskoče'' taj segment, umesto da se kao telad ređaju ovako:
Zato se pitam, šta je tačno u GSPu ''krajnja nužda'', i koja je poenta kupovine vozila koje imaju mogućnost da pređu razdaljinu poput Slavija - Beograđanka, a odbijaju to da rade i umesto da doprinose boljitku saobraćaja u gradu, ona (u tom momentu) ga dodatno srozavaju?
Kad je GSP kupovao te nesrećne BKMove, kada je tačno planirao i nameravao da koristi te baterije u njima?
Zato se pitam, šta je tačno u GSPu ''krajnja nužda'', i koja je poenta kupovine vozila koje imaju mogućnost da pređu razdaljinu poput Slavija - Beograđanka, a odbijaju to da rade i umesto da doprinose boljitku saobraćaja u gradu, ona (u tom momentu) ga dodatno srozavaju?
Kad je GSP kupovao te nesrećne BKMove, kada je tačno planirao i nameravao da koristi te baterije u njima?