lukander01
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 12.03.2021.
- Poruke
- 694
- Pohvaljen
- 1.418
Otkud sada ovo?40 постаје аутобуска линија како сам чуо и радиће Космај
Otkud sada ovo?40 постаје аутобуска линија како сам чуо и радиће Космај
Mnogo trola je umrloJel su nešto zasrali u GSP - u ili je do onog propalog / odloženog tendera, vezano za 40?
Cuo sam to,3 komada su sredili i izgledaju kao novi da su.Al glavni razlog zbog ne izlazenja je letnji red voznje,sta ce biti posle 1.9. ko zna.Cinjenica je da je 80% troli propalo i da su dotrajale...Cak 20 komada trenutno ceka remont...Прича се да БКМ 333 нису прошли технички. Притом данас се запалила једна трола у Таковској.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
11 godina, ako cemo precizno. A da, jesu strasno propale. Vesanja otisla jos pre par godina (kloparaju i treskaju preko svake rupe), karoserije uveliko trule i rdjaju oko tockova (kacio sam fotke na prethodnim stranama), remonti se rade samo estetski, inace koliko je meni poznato mehaniku ne diraju. Jedno vreme su imalii strasan problem sa delovima pa su im sekli maske i kacili farove sa Trabanta i Stojadina (ili odakle vec, nije ni bitno kad svi izgledaju podjednako ruzno i matoro...)Jel moguće da su trole toliko propale posle 10-ak godina na ulicama?
Sa tim “održavanjem” čudo da su i 12 godina izdržali…Jel moguće da su trole toliko propale posle 10-ak godina na ulicama?
Odustalo se od zamene trola elektrobusima. Proverali su ih na Vračarskim linijama i nisu baš slavno prošli, tako da što se toga tiče, možemo da budemo mirni. A verovatno i od ideje da trole i 31 završavaju na Slaviji, pa dalje na tramvaj Keca, što lepo objasni @Bender Rodriguez .Још један је стајао данас покварен на Црвеном Крсту. Путници који користе троле сваки дан ризикују да се заглаве у саобраћају у овим распалим кантама које нико не одржава јер не прође дан да се не поквари минимум један тролејбус.
Очигледно да се није одустало од сулудог плана замене тролејбуских линија ЕКО линијама као и увођењу трамваја Славија-Калемегдан јер се тролејбуски превоз и даље системски уништава. Градски стручњаци ће изгледа пре да набаве нових десет кинеских е-бусева и опет уведу неку дебилску линију него да распишу нови тендер.
Spominjao je neko ovde da će se raditi novi tender gde će se tražiti da se broj trolejbusa uklopi u prvobitno predviđenu cenu.@don1120
Jeste sve poskupelo, međutim, cena za zglobno vozilo koje je Škoda ponudila Beogradu je bila otprilike ista kao prethodnih meseci/godina za druge gradove, dok se za solo razlikovala.
Cifra od 47 miliona evra koju je grad planirao da potroši je dovoljna za ŠEZDESET zglobnih trolejbusa - dovoljno za 28, 29, 40, 41.
Samo treba promeniti zahtev i to je to.
Nije sala, desavalo mi se, a kada je postalo dovoljno cesto, vise nisam usao u bus do kraja srednje.U špicu je tako da zna i po 40 minuta da se ide od Jaše Prodanovića do Glavne pošte.
A sta sa 41 i 29? I zasto bi uopste uklanjali mrezu?Takođe sam naveo 28 jer bi mreža iz centra mogla da se ukloni. Valjda imamo dovoljno BKM za 19, 21 i 22, koji svakako mogu od garaže do Slavije da dođu i obilaznom trasom kroz Venizelosovu, K. Miloša itd