Šta je novo?

Trolejbusi

Jel su nešto zasrali u GSP - u ili je do onog propalog / odloženog tendera, vezano za 40?
 
Dva u kvaru viđena danas. Jedan kod Muzeja Jugoslavije a drugi kod Dragiša Mišović.
 
Verovatno jer su sve trole pocrkale i skoro da nema dana kad jedna ne ostane u kvaru na sred ulice
 
Прича се да БКМ 333 нису прошли технички. Притом данас се запалила једна трола у Таковској.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Прича се да БКМ 333 нису прошли технички. Притом данас се запалила једна трола у Таковској.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Cuo sam to,3 komada su sredili i izgledaju kao novi da su.Al glavni razlog zbog ne izlazenja je letnji red voznje,sta ce biti posle 1.9. ko zna.Cinjenica je da je 80% troli propalo i da su dotrajale...Cak 20 komada trenutno ceka remont...
 
I remontovana 2037 sa 29 crkla na sred puta, vozač izbacio putnike u Vojislava Ilića, pokušao da dođe do Konjarnika i onda je stao na sred puta u levoj traci u ustaničkoj ulici ka Konjarniku
 
I 2034 sam jutros u Takovskoj video u kvaru.
 
Jel moguće da su trole toliko propale posle 10-ak godina na ulicama?
 
Још један је стајао данас покварен на Црвеном Крсту. Путници који користе троле сваки дан ризикују да се заглаве у саобраћају у овим распалим кантама које нико не одржава јер не прође дан да се не поквари минимум један тролејбус.
Очигледно да се није одустало од сулудог плана замене тролејбуских линија ЕКО линијама као и увођењу трамваја Славија-Калемегдан јер се тролејбуски превоз и даље системски уништава. Градски стручњаци ће изгледа пре да набаве нових десет кинеских е-бусева и опет уведу неку дебилску линију него да распишу нови тендер.
 
Tramvaj Slavija - Kalemegdan je bio neostvareni decacki san Gremlina u sahtu, sada kada se maknuo, mozda se i odustane od te nategnute ideje.
Jel moguće da su trole toliko propale posle 10-ak godina na ulicama?
11 godina, ako cemo precizno. A da, jesu strasno propale. Vesanja otisla jos pre par godina (kloparaju i treskaju preko svake rupe), karoserije uveliko trule i rdjaju oko tockova (kacio sam fotke na prethodnim stranama), remonti se rade samo estetski, inace koliko je meni poznato mehaniku ne diraju. Jedno vreme su imalii strasan problem sa delovima pa su im sekli maske i kacili farove sa Trabanta i Stojadina (ili odakle vec, nije ni bitno kad svi izgledaju podjednako ruzno i matoro...)
 
Grad ima veliki izazov što se tiče trolejbusa.
Srećom, naša kontaktna mreža je relativno odlična, tako da bi samo kupovina novih, ali odgovarajućih vozila (zglobni za 29, 40, 41 i možda čak i 28, i solo za 19, 21, 22) rešila sve.

Hitno novi tender!
 
Нажалост цене возила и услуге добављача су подивљале, тако да нових 80 возила озбиљно премашује првобитну понуду тендера. Мада толико је хитна обнова возног парка да би нам добро дошло и 50 возила уместо 80, само да систем стане на ноге и да се врате нормалне трасе и нормални редови вожње. Императив мора да буде на зглобним возилима, јер се највећа загушења управо осећају на линијама где нема зглобних возила.

Мени је рецимо овај модел Икарус+Шкода из Сегедина одличан и сјајно би се уклопио у нашу колор шему, мислим да њега нисмо спомињали уопште. Можда би га добили и за нешто мању цену од Шкоде Солариса, под условом да га и даље производе и да су заинтересовани за сарадњу.
27501261305_b5f5269982_o.jpg
 
Poslednja izmena:
@don1120
Jeste sve poskupelo, međutim, cena za zglobno vozilo koje je Škoda ponudila Beogradu je bila otprilike ista kao prethodnih meseci/godina za druge gradove, dok se za solo razlikovala.
Cifra od 47 miliona evra koju je grad planirao da potroši je dovoljna za ŠEZDESET zglobnih trolejbusa - dovoljno za 28, 29, 40, 41.
Samo treba promeniti zahtev i to je to.
 
Још један је стајао данас покварен на Црвеном Крсту. Путници који користе троле сваки дан ризикују да се заглаве у саобраћају у овим распалим кантама које нико не одржава јер не прође дан да се не поквари минимум један тролејбус.
Очигледно да се није одустало од сулудог плана замене тролејбуских линија ЕКО линијама као и увођењу трамваја Славија-Калемегдан јер се тролејбуски превоз и даље системски уништава. Градски стручњаци ће изгледа пре да набаве нових десет кинеских е-бусева и опет уведу неку дебилску линију него да распишу нови тендер.
Odustalo se od zamene trola elektrobusima. Proverali su ih na Vračarskim linijama i nisu baš slavno prošli, tako da što se toga tiče, možemo da budemo mirni. A verovatno i od ideje da trole i 31 završavaju na Slaviji, pa dalje na tramvaj Keca, što lepo objasni @Bender Rodriguez .

@don1120
Jeste sve poskupelo, međutim, cena za zglobno vozilo koje je Škoda ponudila Beogradu je bila otprilike ista kao prethodnih meseci/godina za druge gradove, dok se za solo razlikovala.
Cifra od 47 miliona evra koju je grad planirao da potroši je dovoljna za ŠEZDESET zglobnih trolejbusa - dovoljno za 28, 29, 40, 41.
Samo treba promeniti zahtev i to je to.
Spominjao je neko ovde da će se raditi novi tender gde će se tražiti da se broj trolejbusa uklopi u prvobitno predviđenu cenu.

Kolika je potreba za zglobnim trolejbusima na 28? Često znam da se zadesim i u tom delu grada i nisam primetio da je gužva u 28 tolika da se ne može ući. Ovo pitam, jer je sada manje više situacija zglobni 40, solo 28. Mada što vreme više prolazi, sve više je 40 solo i sve više se čeka. Rekord mi je 30 minuta. A bilo je čak i dva puat kada sam na kraju morao da idem na 28 pa da presedam, a nikakvih protesta i nestanka struje nije bilo u datim situacijama.
 
Poslednja izmena:
Ja se cesto vozim i mislim da je skroz ok da 40 bude zglob sa solo 28, mada ne bih znao kako je u spicu.
 
U špicu je tako da zna i po 40 minuta da se ide od Jaše Prodanovića do Glavne pošte. ;)

Šalu na stranu, i u vreme špica, ono koliko sam bio prisutan u to vreme, nisam primetio neke velike gužve.

Da li je izvodljivo, i koliko bi to imalo koristi, da se po dospeću novih troli 19 pretvori u zglobnu i pojača sa 3 na 5 vozila, s tim da vozi do Studentskog trga?
 
@solecar
Nema prevelike potrebe, ali očigledno je isplativije.
28 i 77 bi mogli da se uklope tako da imaju zajednički red vožnje sa Zvezdare. Recimo, da oba rade sa zglobnim vozilima i intervalom npr 12 ili 15 minuta - to mu zajedno dođe 6 ili 7,5 min. Skroz dovoljno sa zglobnim vozilima.

Takođe sam naveo 28 jer bi mreža iz centra mogla da se ukloni. Valjda imamo dovoljno BKM za 19, 21 i 22, koji svakako mogu od garaže do Slavije da dođu i obilaznom trasom kroz Venizelosovu, K. Miloša itd.

I zglobna 19 stvarno nije potrebna. Bolje je da više zglobnih radi na 29. Sa Konjarnika je mnogo brže stići do centra Ustaničkom, svi koriste 31. Devetnaesticom ljudi nisu išli do Trga ni kada je išla tamo, a ostatak trase se svakako poklapa sa 29.
 
U špicu je tako da zna i po 40 minuta da se ide od Jaše Prodanovića do Glavne pošte. ;)
Nije sala, desavalo mi se, a kada je postalo dovoljno cesto, vise nisam usao u bus do kraja srednje.

Za 19 ne vidim razlog da ne bude izvodljivo, bar 5 solaca do Studentskog trga, sa 29 zglobnom.
 
@lukander01
Pa 29 i 41 sam svakako pomenuo.
Što se tiče uklanjanja mreže, ne insistiram na tome i ne vidim preku potrebu, ali kao neke razloga naveo bih to da se trolejbusi mnogo brže i lakše kreću autonomnim pogonom. (Skretnice, ukrštanja i sve ostalo u uskim centralnim ulicama nisu baš praktične). Takođe, ne mislim da je mreža “ružna”, ali centralne ulice i trgovi izgledaju reprezentativnije bez nje.

A što se tiče 19, @lukander01 , ne vidim smisao poklapanja česte linije sa zglobnim vozilima sa relativno retkom linijom sa solo vozilima.
 
Vrh