Žuta traka ne može kroz Makenzijevu jer je ulica sa jednom trakom po smeru.Неопходна је жута трака целим потезом од Славије до Медака, као и од Главне поште до Цвијићеве. Камо лепе среће да тролејбус иде 10km/h кроз Макензијеву и Таковску у шпицу.
Slažem se apsolutno!Svakako mora da se pretvori u 2+2. Sa svakom godinim kojom se to odloži, problem postaje gori a buduća cena sve veća.
Glavne ulice na Vračaru je trebalo proširiti još pre 20 godina. Ako ne i 50, kad se kompletirao autoput i samim tim jugoistočni deo grada podelio njime.
Infrastruktura za ekonomičan i efikasan trolejbus u zonama čestih zagušenja je žuta traka, makar i samo u špicu. I to misliš da rešiš tako što će taj trolejbus koji mili sa automobilima 5km/h imati skupu i tešku bateriju? Osim niske produkticnosti vozila i osoblja, povećanog srednjeg vremena putovanja sa svim ekonomskim posledicama, takav trolejbus (i tramvaj) ima preopterećenje podstanica u zoni nakupljanja. Autonomija za par kilometara je u redu, a sve ostalo je preveliko povećanje troškova.Mi infrastrukturu već imamo, skoro svi problemi koji postoje kod beogradskih trolejbusa rešivi su vozilima sa baterijama.
Ako nakon rasplamsavanja hladnog rata 2022 zaista ne možemo da nabavljamo zglobne trolejbuse po ceni maksimalno 400.000 evra po komadu, zrelo je razmatranje sukcesivne zamene autobusima ili tramvajima, osim za 21, 22 i 29. Ako je moguće nabaviti po takvoj ceni, možemo da širimo krug preko Trošarine, Mirijevo preko Dragoslava Srejovića, Kanarevo brdo i slično.Ne projektujemo od nule - ne biramo tramvaj vs trolejbus, niti govorimo o tome da bi jedno moglo da se zameni drugim, tako da ne razumem čemu poređenje tramvaja i trolejbusa.
Kada sam istraživao vezano za pruge Beograd-Obrenovac-(Valjevo) utvrdio sam da se mora zaobići Radljevo, gde kopanje uglja još nije ni započeto do približno trase autoputa. Ali, taj krak rudne žile zahteva novu infrastrukturu (rudarsku, železničku), ali nije napredno investirati u nešto korisno i smisleno. Bolje je uvoziti ugalj sada kada mu je razbuktali hladni rat digao cenu. Plan je bio da pruga Beograd - Obaloutvrda Umka - Obrenovac - Valjevo omogući ekspresnim vozovima vožnju od centra Beograda do istoka Valjeva za 40 minuta.Не исплати нам се уопште улагати у електрична друмска возила, то је сигурно, јер је ресорна министарка управо изјавила да ће се електроенергетски систем у Србији довести у ред кад се изграде РХЕ Бистрица и РХЕ Ђердап 3. Пошто су то улагања од укупно 5-6 милијарди евра, значи да ће бити "скоро", па да ми дотад купујемо аутобусе на фосилна горива.
(СНС били пророци кад су хтели да укидају троле - знали су, изгледа, шта раде од земље.)
Evo sad seo u Ikarbus 1359 i ona sedišta su milina za Higer, po meni su sedišta iz zglobne N i tog prototipa najudobnija sedišta u autobusima kod nasNema veze sa trolama ali sedišta u ovom Higeru su nešto najneudobnije na svetu...
Ona neka sedišta beše iz Priboja su za ovo anatomsko čudo...
Neko je izvalio stub kontaktne mreže, ali danas već rade normalno...Nešto se desilo pa su stale trole na liniji 29 i sve trole sa 29 su prekomandovane na 19, ima ih bukvalno 10 kod Konjarnika, dok na 29 idu autobusi, prošao je Solaris sa Nbgd-a