Stoji što kaže i Dart, mada da su kvalitativno na nivou Japanaca, trajale bi 30 godina. Kad se uradi sve kako treba što se tiče pogona, plus sve što ga prati, trolejbus može stvarno dugo da traje, al sa beloruskim kvalitetom konstrukcija, limova, i uopšte cele karoserije, 15 godina je maksimum. Plus vešanje, koje još više, tj pre uništi karoseriju silnim potresima. Previše često moraju da se krpe. Svedoci smo otvaranja čitavih rupa na spoljnoj oplati. Mogu da zamislim šta je ispod nje na nosećoj konstrukciji. Ustvari, video sam jednu oguljene oplate na Dorćolu iz te serije, samo solo. Nije izgledala nimalo zdravo, a neki delovi su bukvalno bili u prekidu koliko se sećam. U ne tako malom broju evropskih gradova, one ružnjikave, možda bolje rečeno, pomalo neugledne Škode gaze verovatno i treću deceniju, a drže se samo tako. Dobro, i održavaju se verovatno, al i ne propadaju brzinom kojom propada BKM sigurno.