Pa i Jajinci su periferija, pa to opet predstavljaš kao problem ako se napravi kolona vozila.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863949#p863949:3hhnv43g je napisao(la):Bender Rodriguez » 12 Jul 2021 21:08[/url]":3hhnv43g]Borska ulica je 1+1 ulica na periferiji grada.
Ulica Despota Stefana je, na svom najužem a najkritičnijem delu, 1+1 ulica u najstrožem centru grada.
Zato je enormno veći problem kada se trolejbusi zaglave na 1+1 deonici u DS usred grada nego kada bi se zaglavili u 1+1 Borskoj na Miljakovcu.
A što se tiče 47, 48 i 50 ja sam već rekao da podržavam da postanu trolejbuse POŠTO im se eliminišu uska grla i kritične tačke.
A NBG?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863949#p863949:3hhnv43g je napisao(la):Bender Rodriguez » 12 Jul 2021 21:08[/url]":3hhnv43g]Što se Zemuna tiče, moj stav je da u njemu treba da preovlađuju trolejbusi i autobusi. Može i tramvaj ali ako bi se našao način i sredstva da se ''prebrodi'' deo između Poštanskog centra i Happy TV. Jer zapadno od Poštanskog centra ima širokih ulica. I ima ih i južno od Hepija. Ali to između... to je ista saobraćajna noćna mora kao i Dorćol.
Ugrinovačka, Cara Dušana - Glavna i Prvomajska su odlične za trolejbuse, naravno uz deo od opštine NBG do Glavne, koji se nalazi između bulevara. To bi moglo da se iskoristi i kao veza sa metroom.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863953#p863953:3hhnv43g je napisao(la):Bender Rodriguez » 12 Jul 2021 21:21[/url]":3hhnv43g]Konkretno, ovo je taj deo Zemuna o kome pričam i koji je pakao za tramvaje, a bogme i za trolejbuse. Ali posebno za tramvaje:
Divim se onima koji su to ostavili tako od 1950. pa sve do danas. Kao što se divim i onima koji su ostavili Žičku i Makenzijevu.
Još su ovde u centru Zemuna (ovog dela na slici) gradili čitava planska naselja a la Novi Beograd i Mirijevo a ostavili ih usred paukove mreže ulica a la Savamala.
Znači strašno.
Tramvaji i autobusi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863957#p863957:h3f5zlwk je napisao(la):solecar » Pon Jul 12, 2021 9:30 pm[/url]":h3f5zlwk]A NBG?
U tom slučaju je trola bespotrebna u Zemunu, jer je beskorisna.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863960#p863960:1w4seazs je napisao(la):Bender Rodriguez » 12 Jul 2021 21:34[/url]":1w4seazs]Tramvaji i autobusi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863957#p863957:1w4seazs je napisao(la):solecar » Pon Jul 12, 2021 9:30 pm[/url]":1w4seazs]A NBG?
Iz monografije o trolejbusima. Bender kačio ranije fotografiju.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863958#p863958:1w4seazs je napisao(la):branik » 12 Jul 2021 21:32[/url]":1w4seazs]Ako trolejbus posmatramo kroz nekadašnje ziu ili tek nešto naprednije bkm, pričamo o zastojima i kolonama nagomilanih trolejbusa. To bi trebalo da bude prošlost uz vozila sa kakvom-takvom autonomijom, kojih ima već dokazanih u praksi, tek da se dovuče do sledećeg sekcionera i dela mreže pod naponom. Koliko poznajem postojeću mrežu, a još uvek je poznajem, oni su na oko 1km ili nešto manje u zoni veće koncentracije vozila ili opterećenja.
Obe generacije naših trolejbusa bile su dna cenovne liste, a sladstveno i kvalitativne. Koliko para toliko muzike u startu, a kasnije, jer ko ne plati na mostu, plati na ćupriji, koštaju više.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863872#p863872:2a430x2n je napisao(la):Bender Rodriguez » Pon Jul 12, 2021 2:12 pm[/url]":2a430x2n]
Nemamo takve situacije sa autobusima kada jedan crkne pa da zablokira sve ostale iza sebe.
To je moguće u situacijama kada ima dve trake po smeru. Kada je samo jedna, onda im ne preostaje ništa drugo nego da se ređaju.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864010#p864010:3oy8mag1 je napisao(la):nekianonimnilik » Uto Jul 13, 2021 12:20 am[/url]":3oy8mag1]
чекај, зашто би једна трола заблокирала све иза кад се поквари? само спусти троле, има оне куке на крову за то да их закачи и заиста не видим проблем
Neopisivo je kompleksnije i skuplje od toga.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864010#p864010:3oy8mag1 je napisao(la):nekianonimnilik » Uto Jul 13, 2021 12:20 am[/url]":3oy8mag1]
шибнеш мрежу по целом граду, за мање пара него што кошта један трамвај, и терај, не зависимо од тога дал ће нато пакт да нам уведе санкције да не можемо да увозимо нафту, имамо тиши, бржи, еколошкији превоз, а онда терај трамваје по нбг колко волиш, и они су супер ал сматрам да је за ГСП тренутно прескупо да значајно шири мрежу
Koliko je meni poznato, Zijače su više kidale mrežu (i) zato što su na na vrhu trolnih motki imali klizače od metala, koji je strugao po žici. Dok BKMovi imaju grafitne umetke koji se u toku vožnje troše pa se menjaju.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864001#p864001:3oy8mag1 je napisao(la):branik » Pon Jul 12, 2021 11:49 pm[/url]":3oy8mag1]Zaboravih, bkm su generalno manje kidali mrežu iz jednostavnog razloga - bili su novi, dobrih jastuka, amortizera i ventila i manje su im padale trole. Zatim, same trole bile su prave, opruge funkcionalne, a i pametnije napravljene od onih štapiča na ziu.
Gurali smo svojevremeno i mi na Studentskom trgu tamo negde krajem 90ih. 41 izlazio iz okretnice, motka se otkačila (pitaj boga kako, talenat...) i uspela da se zakači za poprečnu žicu koja stoji pod 90 stepeni na podužne žice mreže. Znači otišla je iznad mreže, dužinom prošla nosač i ostala da stoji na njemu. I vozač ne može da je spusti i vrati. I onda nas pitao da izađemo i guramo. Svi izašli, par muškaraca gunulo otpozadi, i kad je prošao to mesto, povukao ručnu, izašao, spustio trolu i nastavismo dalje.Jednom sam ubedio putnikeda guraju koju desetinu metara
Gledam mapu i shvatam koliko su Petlovo brdo i Resnik dalje od Jajinaca, a smatramo ih perifernim naseljima, za razliku od Jajinaca, koje smatramo prigradskim naseljem, a ono je udaljeno koliko i Miljakovac II i III. Miljakovačke staze (kranji deo Miljakovca III) su maltene na istoj udaljenosti kao i početak Rakovica sela. Slična situacija i sa Kumodražom.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863960#p863960:14pi8m3u je napisao(la):Bender Rodriguez » 12 Jul 2021 21:34[/url]":14pi8m3u]Jajinci su specifični zato što su naselje u koje se ulazi i izlazi na samo dva kraka, naselje rastegnuto kilometrima uz put iz 19. veka koji pritom služi kao tranzit za sve koji žive u njima i južno od njih.
Zastoj na Bulevaru JNA u Jajincima ne znači kolaps samo za Jajince nego i za sva naselja kojima prevoz ili automobili prolaze kroz njih na putu do centra. Znači kolaps za svih 9 linija koje prolaze kroz njih ka Avali i još za sve automobile.
Na trolnoj glavi koja se kači uz mrežu postoje sa strane stranice koje drže klizač. Od čega god bio, klizač je izložen trenju i troši se. Zbog bolje provodljivosri, aprečavanja varničenja i manjeg habanja, mreža se maže grafitnom mašću. Samnklizač nema mnogo uticaja na padanje motki dok je u granicama dimenzija, ili dobro namešten. Ali, tanki vrhovi mozki na ziu su se lako krivili i glava ne bi nalegala dobro, pa bi stranica nekad zakačika za nešto na mreži.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864023#p864023:57g0bcdh je napisao(la):Bender Rodriguez » Uto Jul 13, 2021 1:17 am[/url]":57g0bcdh]To je moguće u situacijama kada ima dve trake po smeru. Kada je samo jedna, onda im ne preostaje ništa drugo nego da se ređaju.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864010#p864010:57g0bcdh je napisao(la):nekianonimnilik » Uto Jul 13, 2021 12:20 am[/url]":57g0bcdh]
чекај, зашто би једна трола заблокирала све иза кад се поквари? само спусти троле, има оне куке на крову за то да их закачи и заиста не видим проблем
A kada je u pitanju kvar na mreži, onda sve stoje, bile u maloj ulici ili velikom bulevaru.
Neopisivo je kompleksnije i skuplje od toga.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864010#p864010:57g0bcdh je napisao(la):nekianonimnilik » Uto Jul 13, 2021 12:20 am[/url]":57g0bcdh]
шибнеш мрежу по целом граду, за мање пара него што кошта један трамвај, и терај, не зависимо од тога дал ће нато пакт да нам уведе санкције да не можемо да увозимо нафту, имамо тиши, бржи, еколошкији превоз, а онда терај трамваје по нбг колко волиш, и они су супер ал сматрам да је за ГСП тренутно прескупо да значајно шири мрежу
Koliko je meni poznato, Zijače su više kidale mrežu (i) zato što su na na vrhu trolnih motki imali klizače od metala, koji je strugao po žici. Dok BKMovi imaju grafitne umetke koji se u toku vožnje troše pa se menjaju.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864001#p864001:57g0bcdh je napisao(la):branik » Pon Jul 12, 2021 11:49 pm[/url]":57g0bcdh]Zaboravih, bkm su generalno manje kidali mrežu iz jednostavnog razloga - bili su novi, dobrih jastuka, amortizera i ventila i manje su im padale trole. Zatim, same trole bile su prave, opruge funkcionalne, a i pametnije napravljene od onih štapiča na ziu.
Gurali smo svojevremeno i mi na Studentskom trgu tamo negde krajem 90ih. 41 izlazio iz okretnice, motka se otkačila (pitaj boga kako, talenat...) i uspela da se zakači za poprečnu žicu koja stoji pod 90 stepeni na podužne žice mreže. Znači otišla je iznad mreže, dužinom prošla nosač i ostala da stoji na njemu. I vozač ne može da je spusti i vrati. I onda nas pitao da izađemo i guramo. Svi izašli, par muškaraca gunulo otpozadi, i kad je prošao to mesto, povukao ručnu, izašao, spustio trolu i nastavismo dalje.Jednom sam ubedio putnikeda guraju koju desetinu metara