Šta je novo?

Trolejbusi

Сећам се једно време пре куповинце БКМова био је неки розе зглобни тролејбус који је ваљда био на тестирању или нешто, јел зна неко нешто у вези тога?
 
p1209151818.jpg

p1209151819.jpg


Колона Тролзи паркирана испред депоа..
 
Ne znam samo kako su mislili da od sutra krene linija 40 da saobraća , kada su radovi produženi , što pokazuje i slika koju sam napravio večeras , dok sam prolazio tuda.

 
Takođe , danas sam prisustvovao jednoj zanimljivoj situaciji , dva puta , u različito vreme. Naime , na istom mestu , ugao Takovske i Svetogorske , dve trole istovremeno pokušavaju da prođu raskrsnicu. Naime , jedna pokušava da skrene u Svetogorsku , a druga da skrene iz Svetogorske , ali su se tako stručno priljubile jedna drugoj da nijedna nije mogla da prođe , te su morale da idu u rikverc , i da jedna sačeka da druga prođe.
 
Боље као ову Тролзу, у оригиналне боје. Таман могу и њега онда да излажу за ноћ музеја.

Trolza_GSP_Beograd2.jpg
 
Za koga su rađene ove trole , da ne kažem autobusi sa šipkama? :)
 
јој кад се исеру са овим футуристичким стилом па нису нормални мајке ми

Па питам се који је деген уопште имао капацитет за толки идиотлук
 
Svaka proizvođač autobusa bi bez nekih većih problema mogao da usvoji proizvodnju trolejbusa, pa tako i naši. Naravno, uz kooperaciju sa postojećim proizvođačima, odnosno uvoz elektro opreme. Pitanje je da li to nekome odgovara.

Čitajući oaj skenirani članak, podsetilo me (to sam već napisao pre) da je zadnja trolejbuska linija za ukidanje bila predviđena linija 14, Zeleni Venac - Zemun (Konjička škola). Preostala linija 11 (danas 22) je bila redviđena za ukidanje još 1972., ali je iz nekog razloga, na sreću, o(p)stala. Već 1975., prema pisanju lista GSP, razmatralo se ponovo uvođenje trolejbusa.

Interesantno, u istom listu, 1982, tokom faze ponovnog povratka trolejbusa, pisalo se o ideji za uspostavljanjem linije Beograd - Batajnica II. Detalji nisu izneti, osim cene gradnje u tadašnjim dinarima.
 
Ма какви град се плаши тролејбуса да хоће да се баве тиме све аутобуске линије које не прелазе реку би биле тролејбуске. Не би ме чудило да укину из неког дегенеричног разлога на пример антиевронатистички су или слично
 
За почетак би ваљало већину мањих линија у зони 1 које опслужују соло возила претворити у тролејбуске (20, 30, 44, 67 и сл.).
 
ја бих, баш супротно, дугачке линије пребацио у тролејбуске (15, 16, 23, 95, само неке које ми сада падају на памет)

SRBO":242ylo2x je napisao(la):
Ма какви град се плаши тролејбуса да хоће да се баве тиме све аутобуске линије које не прелазе реку би биле тролејбуске. Не би ме чудило да укину из неког дегенеричног разлога на пример антиевронатистички су или слично

неки већи европски и понеки амерички градови имају тролејбусе (Атина, Милано, Бостон, Цирих, Сан Франциско, Рим), а неки озбиљно размишљају о (поновном) увођењу тролејбуса
 
JohnnyLee":2kdg0j8u je napisao(la):
ја бих, баш супротно, дугачке линије пребацио у тролејбуске (15, 16, 23, 95, само неке које ми сада падају на памет)

SRBO":2kdg0j8u je napisao(la):
Ма какви град се плаши тролејбуса да хоће да се баве тиме све аутобуске линије које не прелазе реку би биле тролејбуске. Не би ме чудило да укину из неког дегенеричног разлога на пример антиевронатистички су или слично

неки већи европски и понеки амерички градови имају тролејбусе (Атина, Милано, Бостон, Цирих, Сан Франциско, Рим), а неки озбиљно размишљају о (поновном) увођењу тролејбуса


Па зезам се знам ал питање је да ли они то знају знач видич да је било ово са дипломама хе хе
 
JohnnyLee":1emz92ye je napisao(la):
ја бих, баш супротно, дугачке линије пребацио у тролејбуске (15, 16, 23, 95, само неке које ми сада падају на памет)

SRBO":1emz92ye je napisao(la):
Ма какви град се плаши тролејбуса да хоће да се баве тиме све аутобуске линије које не прелазе реку би биле тролејбуске. Не би ме чудило да укину из неког дегенеричног разлога на пример антиевронатистички су или слично

неки већи европски и понеки амерички градови имају тролејбусе (Атина, Милано, Бостон, Цирих, Сан Франциско, Рим), а неки озбиљно размишљају о (поновном) увођењу тролејбуса

Слажем се да и велике линије треба претворити у тролејбуске, али сам мислио за почетак, пошто се увек као проблем ширења мреже тролејбуса наводи цена изградње контактне мреже.
 
Trebalo bi za početak povezati Banjicu sa Medakovićem , kao i školu Vojislav Ilić sa Dimitrija Tucovića , čime bi se dobila mogućnost uspostavljanja nekoliko novih linija i produženje postojećih , nakon čega bi se moglo dalje širiti ka Kanarevom Brdu , Miljakovcu ,Vidikovcu i Banovom Brdu , sa jedne strane , a sa druge ka Mirijevu i Karadurmi , dok bi sa treće strane mogao ponovo da se vrati na Brankov most i u Zemun , a da se tramvaji šire ka Višnjici , Milutina Milankovića , Bulevaru Zorana Đinđića , Vojvođanskoj , Ledinama , Bežanijskoj kosi (rubni delovi) ...
 
solecar":2lt8mfjq je napisao(la):
Za koga su rađene ove trole , da ne kažem autobusi sa šipkama? :)
Коначно нађох одговор, Теплице у Чешкој републици. Зато су наши Солариси прелепи јер су већ имали искуства са том колор шемом :D
2009-11-30 Teplice Trolleybus Nr.214 by beranekp, on Flickr
2009-12-12 Teplice Trolleybus Nr.174 by beranekp, on Flickr
2010-01-01 Teplice Trolleybus Nr.172+174 by beranekp, on Flickr
2011-02-07 Teplice Trolleybus Nr.216 by beranekp, on Flickr
Ја се извињавам, није одговарајућа тема али возила су стварно прелепа :mrgreen:
 
Trole sa 40 i 41 vec drugi Petak prave rusvaj, sinoc jedno sat vremena nisu isle, naredjale su se od pinka skroz dole do autoputa u smeru ka gradu, pa su ukljucivani busevi na 40 i 41. Prosli petak su od stare okretnice do pinka stajale, tako da bi jako voleo da mi neko objasni kako je to pametnije resenje?
Prekid mreze, kidanje mreze, kvar na jednoj troli, sta onda? Onda ukljucis opet autobuse? I sta si ustedeo i sta si poboljsao kad uvek u rezervi moraju biti busevi, ako trole stanu...
 
Побољшао си квалитет ваздуха и живота јер су 364 дана пре тога троле возиле без загађивање околине своје трасе. Како се увек ти направиш паметан и доводиш постојање неког одличног решења, у овом случају тролејбуса у питање?
 
U prethodne dve nedelje, vise od 5 puta bar privremeni prekid u radu linija 40 i 41. Od toga sto ja znam, prosli i ovaj petak preko 2 sata.
A sta cemo sa zracenjem, retko ko dozivi penziju na trolama, a i ko dozivi, dozivi je sa nekom bolestinom, nije ni to bas bezbolno resenje Somi...
 
Vrh