Šta je novo?

Trolejbusi

solecar":79mnnzhj je napisao(la):
Teoretski bi moglo , kao i na još nekim mestima u gradu , ali to je pitanje da li ćemo doživeti u skorijoj budućnosti. Sve je ostalo na nivou planova koji bi pokrili pola starog Beograda i deo Zemuna , čime bi se dobar deo autobuskih linija pretvorio u trolebuske.

Јел има ђе да се нађу ти планови?
 
t-2147.jpg


ziu682 aliv in serbia

Слико аврамовићсаша на аутобуси.нет
 
Ako me secanje sluzi ove Trolze su stigle neposredno posle 2000. Stigle su nove.
OVo su mi najdraza beograska vozila, ubedljivo.
Da li se secate da su davno imala sedista od skaja, ispod je bio debeo sloj sundjera. Bila su veoma udobna dok ih nisu posekli nozevima, posle su bila drvena.
Pa nije bilo para za odrzavanje harmonika vrata i onih dihtunga izmedju krila vrata te je otvaranje i zatvaranja pravilo takav tresak da je to strasno.:)
Znam da sam mu ta vrata bez problema ujutru budila, takav je to tresak bio.

PA onda ona sedista mislim sa leve strane, ispod kojih se nalazio neki elektromehanicki sklop koji je prilicno vibrirao, narocito dok vozilo stoji. Pa ste ponekad kao putnik upadali u rezonantu frekevnciju zajedno sa sedistem, te ste se tresli kao da vas drma strujni udar.:)

Jel ima neko sliku stare okretnice? Trazio sam vec nekoliko puta ali mrka kapa?
 
Vala bas, ja dva puta u zivotu usao u takvu trolu, jedva sam cekao da izadjem. Ne znam da li mi je bilo gore kada sam sedeo ili stajao, ovamo osecam svaki udarac i svakakve vibracije, a dok stojim samo cekam trenutak da udarim u plafon.
 
^ Kod tih trola se periodicno ukljucivalo nesto sto je pravilo veliku buku i uvek sam trazio zakonitost, da li se pali dok stoji, krece, pri zaustavljanju i nikad nisam otkrio. Trola stoji i samo se uključi glasno drndanje ispod putničkog salona (koje traje oko 2 minuta). Mislim da je isto bilo i kod trola pre 2000-e koje su bile veoma slicne narandžastom modelu sa slike (sve su bile crvene boje).

A za nesnosno bučno udaranje vratima pri otvaranju - pitao sam se ko je smislio tako ingeniozno konstruktivno rešenje! Evo, sad saznajem da ipak nije bilo tako od početka. ;)

Ove nove trole koje su dosle u vreme Đilasa, sa slikama mladića i devojaka (singl, ne duple, tj. bez prikolice ako se tako kaže) - veliki su korak napred po udobnosti, klimi, smanjenoj buci, lepsem enterijeru...

Za kraj, jeste li primetili da je u zvanicnom izvestaju o GSP pozarima po godinama (koji je ivanb postavio) ubedljivo najmanji broj pozara bio na trolama, a (za mene) neočekivano veliki na tramvajima?
 
Ја се навико био на њих и сад ми ово све много тихо и благо па ми се деси да ми не буде добро, мада сад је ситуација боља због недостатка одржавања и нови чангрљају и више него ови стари :laugh:
 
MA tacno je sve to, samo te trole ne da su slabo odrzavane nego nisu uopste.
Tada nije bilo pitanje da li ce vozilo imati klimu, vec da li ce vam uopste doci prevoz. A Trolze su izdrzale ono sto nijedno drugo vozilo ne verujem da bi moglo.
 
Po opisu, to periodično drndanje bi morao biti neki kompresor, verovatno za kočioni sistem, a verovatno i za još koješta (vrata, možda čak i ogibljenje)
 
22b8717652568211d847ca394f3c3a8a.jpg

Видим ја да ће она феликсова монтажа каф-а ускоро постати реалност..
 
Нешто ми се чини да ове округле фарове нису имали на Зијачама које су до скоро возиле, већ оне правоугаоне.
 
Somi303":3so8530k je napisao(la):
22b8717652568211d847ca394f3c3a8a.jpg

Видим ја да ће она феликсова монтажа каф-а ускоро постати реалност..
koji je mozak smislio ovo tome treba dati momentalni otkaz
 
Дошљак":1usf1k6x je napisao(la):
Нешто ми се чини да ове округле фарове нису имали на Зијачама које су до скоро возиле, већ оне правоугаоне.

Није, округли су 100% ориђинале. Правоугаони су са Икарбуса, тојест Југа, јер нисмо имали пара да узмемо оригинал, па су користили оно что су имали
 
Да, Зијаче су имале оригинално округле фарове, па су после скарабуџили Југо фарове и такве су ишле до скоро док нису скоро све исечене, па ме чуди откуд сад округли фарови и зар је проблем набавити оригиналне?
 
Da li je apsolutni nedostatak osećaja za estetiku, kao i razigrana spremnost na improvizacije svih vrsta jedan od glavnih uslova za zapošljavanje u održavanju GSP-a?!???!! Pa nemoguće da je nabavka originalnih farova toliko neprihvatljiva. Ovde kao da svako dokazuje da on to "može bolje" nego što je original. Mora da su direktori u odrżavanju vagali "farovi ili službeni ručkovi, farovi ili gorivo za službeno vozilo - ma kakvi bre farovi, kupi neke tu iza ugla, svetlo ko svetlo, neću valjda na sendviče da idem i to peške mesec dana".
 
miki_ns":32gjy6zy je napisao(la):
Da li je apsolutni nedostatak osećaja za estetiku, kao i razigrana spremnost na improvizacije svih vrsta jedan od glavnih uslova za zapošljavanje u održavanju GSP-a?!???!! Pa nemoguće da je nabavka originalnih farova toliko neprihvatljiva. Ovde kao da svako dokazuje da on to "može bolje" nego što je original. Mora da su direktori u odrżavanju vagali "farovi ili službeni ručkovi, farovi ili gorivo za službeno vozilo - ma kakvi bre farovi, kupi neke tu iza ugla, svetlo ko svetlo, neću valjda na sendviče da idem i to peške mesec dana".

Могли су и копије да нађу има и тога вероватно
 
Somi303":3udcy60e je napisao(la):
22b8717652568211d847ca394f3c3a8a.jpg

Видим ја да ће она феликсова монтажа каф-а ускоро постати реалност..

Poslali malog po original farove.

Siniša Mali u zvaničnoj poseti Belorusiji

0
Ova poseta predstavlja nastavak saradnje dve prestonice koja je započeta prilikom potpisivanja sporazuma o saradnji
Gradonačelnik Beograda Siniša Mali Foto: Marko Todorović
Gradonačelnik Beograda Siniša Mali boraviće danas i sutra u zvaničnoj poseti Belorusiji, gde će se sastati sa ministrom trgovine i kopredsedavajućim beloruskog dela Belorusko-srpske međuvladine komisije za trgovinsko-ekonomsku saradnju Valentinom Čekanovim, kao i sa gradonačelnikom Grada Minska Andrejom Šorecom i drugim visokim zvaničnicima ovog grada.

http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/1739161-sinisa-mali-u-zvanicnoj-poseti-belorusiji
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5YE2_OACLEA[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=5YE2_OACLEA
"Столичные подробности" 08.09.2015
Мэр города Белграда Синиша Мали предложил Минску поучаствовать в модернизации всего троллейбусного парка Белграда
http://www.ctv.by/novosti-minska-i-mins ... astvovat-v


В Минске с визитом находится мэр Белграда Синиша Мали
http://minsknews.by/blog/2015/09/08/v-m ... isha-mali/


Транспортную систему Белграда модернизируют с помощью белорусских троллейбусов, трамваев и автобусов
http://www.tvr.by/news/ekonomika/transp ... ev_i_avto/
 
Ako sam uspeo dobro da prevedem na google translate da će grad kupovati nove trole od belkommunaš-a a i tramvaje.
 
Vrh