Šta je novo?

Trolejbusi

2002 god. uopste nije staro vozilo za trolejbus! Ima barem jos toliko zivota pred sebe.
 
Andrej_LJ":21s7ell9 je napisao(la):
2002 god. uopste nije staro vozilo za trolejbus! Ima barem jos toliko zivota pred sebe.


Па не ваља да стоји онда возило постаје учмало и брже труне, није то старо уопште али штета да стоји у месту неодржавано
 
Rusi(uopšteno svi) su jako poznati po dobroj limariji i modernom dizajnu, zato i deluju kao da su iz prošlog veka :D
Elem, koliko se sećam sa nekog spiska što sam video, nemaju oznaku ASKM, već samo Belkomunaš 20110 ili 20101 tako neka kombinacija brojeva.
 
Да, наш је 201.01 или 201-01 или 20101. Последње две цифре означавају модификацију тролејбуса.

АКСМ-201-00 — выпускалась в 1996—2003 годах. Используется тиристорно-импульсная система управления (ТИСУ). Для подзарядки аккумуляторных батарей и питания низковольтных цепей троллейбуса используются статические преобразователи. Всего выпущено 170 троллейбусов этой модификации.
АКСМ-201-01 — отличается от базовой модели применением реостатно-контакторной системы управления.
АКСМ-201-03
АКСМ-201-А7

Очито да је за наше те 2002. тиристори били превише напредни, па су наручили модификацију -01 која поседује стари (застарели) систем (као и ЗиУ-9) :grand:
 
Tiristorski sistem je u startu skuplji naravno, jer su delovi skuplji. Ali, od otporničkog je efikasniji i smanjuje dosta potršnju energije + asihnroni motori zahtevaju manje održavanje od sinhronih i imaju bolje vučne karakteristike. Pretpostavljam da je prioritet bio broj vozila + manji troškovi obuke servisera, jer su praktično isti kao Ziu-9 na koje su navikli.

Rusi su čak po narudžbi nekih gradova u Rusiji pravili i niskopodno sa otpornicima, iako je sistem kod zapadnih proizvođača izbačen osamdesetih.

Gošin je u startu bio sa tiristorima:
 
Danas sam video nešto je pitanje da li će iko ikada videti. Naime , u vreme popodnevnog špica , krenem u grad , i kako je bila velika gužva , siđem kod Beograđanke i krenem na trole koje idu ulicom Kralja Milana , kako bih brže stigao do centra. Na stanici sam video trolu u kojoj se nalaze radnici i popravljaju nešto u podu zadnjeg dela trole. Pošto sam završio posao u centru , seo sam u trolu i krenuo natrag. Kada smo stigli do stajališta Miloša Pocerca , na samom ulazu u stanicu se nalazila trola sa spuištenim šopkama. Kada sam stigao do bolnice Dragiša Mišović i obavio posao , ugledao sam treću pokvarenu trolu (ova je bila prikačena za kamion i okretala se polukružno oko kružnog toka).
 
Да ли би линија 31 могла бити претворена у тролејбуску са укидањем линије 19 јер би била непотребна
 
Могла би, ако би неко искеширао постављање контактне мреже од Славије до Шумица, што је мало вероватно, управо због линије 19
 
Teoretski bi moglo , kao i na još nekim mestima u gradu , ali to je pitanje da li ćemo doživeti u skorijoj budućnosti. Sve je ostalo na nivou planova koji bi pokrili pola starog Beograda i deo Zemuna , čime bi se dobar deo autobuskih linija pretvorio u trolebuske.
 
laki72":1oolr99n je napisao(la):
Postoje i zglobne trole, zar ne?

Da, sve tri koje gsp poseduje su krsh :lol:


"Ali mogu da kupe zglobne trole?"
Ahaaa.. nece se dogoditi ni u vlaznim snovima.. da su hteli ikada da uzimaju veci broj zglobnih trola uzeli bi ih prilikom prethodne velike nabavke, sto je i bilo logicno s obzirom na opterecenje koje pune solo trole trpe :mrgreen:
 
Prvi pančevački trolejbus :violina: 2027

bPM630F.jpg

9g6z7R1.jpg
 
Vrh