TramvajskiTad se radila Gazela, koliko se sećam.
Личи као бахато убацивање из десне у средњу траку.
Nisi razumeo šta sam napisao - ako nastave sa druga dva KT, znači da ovaj na Branku ostaje kakav jeste. Znači sve je u redu i nema nekih specijalnih gužvi.pa preostala 2 ce da sluze da guzvu raspodele na 3 KT
samo bi trebali da uvedu neku gemifikaciju posle za uspesan prelazak Brankovog mosta
Kaže drugar pre neki dan, mislim da su otvorili celo novo odeljenje u beogradskoj policiji za kružni tok kod brankovogMislim da oni ovim ustvari rade na povećanju broja radnih mesta, dok završe sve svoje mudre zamisli, trebaće nam još par stotina saobraćajaca, a gde su i sva ostala mesta kao uzročno posledična veza...psihijatri, pogrebno, naftna industrija, auto delovi....
Послао сам овај мејл Секретаријату за саобраћај и кабинету градоначелника Београда, а препоручујем и вама да урадите исто:
Поштовани,
Хтео бих да питам да ли се приликом пројектовања било ког кружног тока, раскрснице или проширења у овом граду пре тога на било каквом програму или апликацији ради симулација саобраћаја да би се проценило где је које саобраћајно решење најбоље? Искрено, иако би тако требало да се ради, не верујем да се то практикује, судећи по томе да су гужве на Бранковом мосту и Булевару Михајла Пупина у шпицевима још веће (погледајте слике испод) откако је на раскрсници Булевара Михајла Пупина и Николе Тесле изграђен кружни ток. Шта планирате да урадите поводом овог фијаска?
Срдачан поздрав,
(име и презиме)
Слике које сам им послао су ове две:
Pogledajte prilog 211436Pogledajte prilog 211437
veštaci za saobraćaj jasno ovo rešavaju u sporovima po saobraćajnim nezgodama (regresne parnice osiguravajućih kuća)... kretanje trakama je ključno, a ne da li se neko već nalazi u kružnom toku.Zato što svi koji su već u KT imaju prednost u odnosu na njega, bez obzira na traku:
Pravila vožnje u kružnom toku - MojVolan.com
Pravila vožnje u kružnom toku? Koja vozila imaju prednost - u vanjskoj ili unutrašnjoj traci? Na koje stvari treba obratiti pažnju?www.mojvolan.com
Kamo sreće da je kod bivše skakaonice. Danas počeo praktično na početku mosta ka NBG.Uvek idem ka nbg oko 3.30-4 popodne. Apsolutno nikad nije bilo gužve. Sada uglavnom počinje od bivše skakaonice i polako ide dok ne prodješ kružni tok..
Šta god da urade sad, biće haos. I tako sve dok se ne desi nesto od sledeceg:
- ozbiljno rasterete Brankov most uvodeći više alternativa (mali metro, smt, ump, žičara, itd)
Danas kao da je svako ko ima auto vozio po beogradu Pogledas malo bolje svaki auto 95% 1 osoba u kolima. I pre podne i posle podne. Kad ce ti leteci automobili ?Danas gužva ka gradu u pola 2, mili se od početka kružnog toka, pa preko mosta, do izlaska iz tunela.. pa čep kod Radio Beograda, pa u Despota Stefana.. Bg postaje nepodnošljiv za vožnju u svako doba dana... u utorak sam se pola sata vukao kroz Takovsku, pa K. Miloša, trebalo da stignem u Savsku.. onda da izbegnem M. Pocerca skrenem kod Vlade, dole ne može levo u Savsku, sve raskopano, pa se provlači oko ŽS, pa kolaps ispred SSM, dovukao se nekako da parkiram u Galeriji u 9:45, krenem napolje, ulazi/izlazi se otvaraju u 10..kaže idi na 3. izlaz.. ne znam ni kako stigoh u 10, gola voda sam bio.. 3 sata ranije treba da kreneš da bi negde stigao, plus parkinga nigde nema...a i u Pančevu sve veće gužve..
To da nema staza nije izgovor. Ja idem svako jutro od Hotela Srbija do centra grada biciklom. Idem ulicom. Staza nema i ne smeta mi. Novi Beograd je širok i bar tamo ima više staza nego u starom delu grada.Nema alternativa ovom pravcu, metro ne postoji, žičara još nije gotova, ne može biciklom pošto nema staza, pešaka je daleko.