Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Kako sada ovo ?
Jel neko ispratio kako je doslo do ovoga ?
Kako sada ovo ?
Jel neko ispratio kako je doslo do ovoga ?
@direktor je ispratio u bici temi.

 
Ovaj kruzni tok sigurno nece da resi guzvu koja nastaje kod tunela. U spicu je isto kao i sa semaforskom raskrsnicom jer saobracaj stoji. Van spica se svi tokovi krecu bez cekanja i to je unapredjenje u odnosu na semafore. Mislim da je najveca mana kretnja pesaka koji sada nemaju poseban interval za prelazak kolovoza.

Guzva mora da se resi u starom delu grada, a pitanje je da li ce kombinacija novi most + tunel da dovoljno rastereti ovaj pravac.
 
Nažalost, stvari će tek krenuti na bolje kada gradski oci shvate da se te gužve u gradskom jezgru ne rešavaju ni mostovima, ni tunelima, ni podzemnim prolazima, ni kružnim tokovima, ni novim trakama, ni javnim garažama, već naprotiv....sve ono što rade samo suprotno...

Dobar i tačan javni prevoz.
Nezavisan šinski, tramvajski i trolejbuski prevoz
Regulacija gradnje i spratnosti.
I kazne za sve one koji ne poštuju sve to.

Malo nam za sreću treba..al za to malo baba je baba a ne deda.
 
Nažalost, stvari će tek krenuti na bolje kada gradski oci shvate da se te gužve u gradskom jezgru ne rešavaju ni mostovima, ni tunelima, ni podzemnim prolazima, ni kružnim tokovima, ni novim trakama, ni javnim garažama, već naprotiv....sve ono što rade samo suprotno...

Dobar i tačan javni prevoz.
Nezavisan šinski, tramvajski i trolejbuski prevoz
Regulacija gradnje i spratnosti.
I kazne za sve one koji ne poštuju sve to.

Malo nam za sreću treba..al za to malo baba je baba a ne deda.

Sve se slažem, ali za tako nešto treba detaljno planiranje, organizacija i na kraju izvedba svega, što opet zahteva ekspertizu i vreme.

Ekspertizu nemaju niti ih interesuje, a dugoročni planovi nisu dovoljno populistički da bi se desili.

Tako da, to nam je što nam je 🥲
 
Preneki dan sam svedočio, kao vozač, neposredno jednoj opasnoj situaciji na novom KT. Išao sam iz pravca Brankovog mosta, prema TC Ušće. Ispred mene neki mini kombi, pickup... Iz BNT taksista pokušava da se uključi, ide svojom krajnjom desnom, nekako se ubacuje ispred kombija. Međutim, kao što bi možda bilo logično, ne isključuje se odmah desno već hoće da produži prema Brankovom mostu i time seče sve tri trake koje dolaze iz pravca Brankovog mosta. Kombi je baš zakočio, ono da je izgledalo kao da mu se podigla zadnja osovina.
Ako sam dobro razumeo, nije taksista isekao trake, već saobraćaj sa mosta koji hoće u BMP seče njegovu traku?
(ako se već ubacio, sad ima prednost;
mada su tu u pitanju delići sekudne i delovi metra u pitanju, često uz izletanje pri ulazu uz kružni tok, tako da onaj kojeg propušta mora da uspori, pa se "nekako ubaci" iako nije imao prednost)
 
Ako sam dobro razumeo, nije taksista isekao trake, već saobraćaj sa mosta koji hoće u BMP seče njegovu traku?
(ako se već ubacio, sad ima prednost;
mada su tu u pitanju delići sekudne i delovi metra u pitanju, često uz izletanje pri ulazu uz kružni tok, tako da onaj kojeg propušta mora da uspori, pa se "nekako ubaci" iako nije imao prednost)

Ne, to je problem... On je bio van KT, uleteo ovom kombiju koji je već bio u KT i obodom KT produžio prema Brankovom mostu. U to vreme imaš praktično tri trake automobila već u KT, a koji idu sa Brankovog mosta i koje hoće da produže pravo, a koje taksi sve seče obodom KT (krajnja desna).

Međutim, da je taksi npr. čekao da se rasčisti saobraćaj sa Brankovog mosta u KT, pa da onda se uključi iz BNT, to ne bi dočekao, jer je semafor tek pre Brankovog mosta i praktično imaš konstantan priliv automobila u to vreme.
 
Pozdrav svima. Posto je vec krpacina, da li bi mozda resenje bilo postavljanje semafora na ulaze u KT kao u nekim zemljama sto sam video? Kada nije spic KT funkcionise bez semaforske signalizacije, a kada je spic daljinskom kontrolom saobracaja se ukljuce semafori.
 
Оригинално решење.
IMG_3855.jpeg
 
Ne, to je problem... On je bio van KT, uleteo ovom kombiju koji je već bio u KT i obodom KT produžio prema Brankovom mostu. U to vreme imaš praktično tri trake automobila već u KT, a koji idu sa Brankovog mosta i koje hoće da produže pravo, a koje taksi sve seče obodom KT (krajnja desna).

Međutim, da je taksi npr. čekao da se rasčisti saobraćaj sa Brankovog mosta u KT, pa da onda se uključi iz BNT, to ne bi dočekao, jer je semafor tek pre Brankovog mosta i praktično imaš konstantan priliv automobila u to vreme.
Ja i dalje ne razumem.
Ako je taksi ušao u kt i vozi krajnjom desnom trakom, on više ne seče nikoga, nego njega seče svako ko iz unutrašnjih traka izlazi iz kt.
 
U suštini taksista nije smeo da se uključi dok se nema situaciju da ne ometa vozila u bio kojoj od tri trake.
Međutim, jednom kad se uključio, logično je da prođe do kraja, još gore bi bilo da stane u desnoj traci i krene da pušta ostale koje je trebalo da pusti pre nego što se uključio, tek je to haos (kad su svi već u kružnom toku nema više ko je tu ušao pre ili posle, samo ko je kome sa desne strane).
 
Upravo to, samo što se "uključio" tj. izleteo na pola metra od vozila koje je već praktično izlazilo iz KT i tako redom. Komplikovano je možda nekome ko nije vozač da razume. Napisao sam već dovoljno oko, mislio sam, proste stvari.

Uglavnom, klinci koji su vozili pickup imali su dobre reflekse, ja sam držao rastojanje iza njih, a i vozilo sa moje leve strane je takođe moralo naglo da zakoči kada mu je taksi presekao putanju neposredno pred branik...
 
Dva dana za redom mi se desava da kad idem iz bulevara Nikole Tesle u srednjoj traci pri ulasku u kz, iz leve trake ljudi seku 2 trake i idu ka buleveru Mihajla Pupina.
 
Mislim da je to ista situacija koju je sjcam opisao, samo viđena iz Nikole Tesle😆
Pošto su oni već u KT, a ti nisi, morao bi da ih propustiš, pre nego što se uključiš.

Ali, kako nema ko da zaustavi talas sa mosta, nikad nećeš doći red.

Sad mi pada na pamet, možda bi kominalci mogli da se voze u krug u srednjoj traci po ceo dan, tako bi s'vremena na vremen zaustavili saobraćaj sa mosta...
 
Mislim da je to ista situacija koju je sjcam opisao, samo viđena iz Nikole Tesle😆
Pošto su oni već u KT, a ti nisi, morao bi da ih propustiš, pre nego što se uključiš.

Ali, kako nema ko da zaustavi talas sa mosta, nikad nećeš doći red.

Sad mi pada na pamet, možda bi kominalci mogli da se voze u krug u srednjoj traci po ceo dan, tako bi s'vremena na vremen zaustavili saobraćaj sa mosta...
Zasto bi on morao da brine o vozilima u srednjoj ili levoj traci ako se uključuje u desnu traku? On vozi svojon trakom, tako da oni seku njega, ne on njih.
 
Mislim da je to ista situacija koju je sjcam opisao, samo viđena iz Nikole Tesle😆
Pošto su oni već u KT, a ti nisi, morao bi da ih propustiš, pre nego što se uključiš.

Ali, kako nema ko da zaustavi talas sa mosta, nikad nećeš doći red.

Sad mi pada na pamet, možda bi kominalci mogli da se voze u krug u srednjoj traci po ceo dan, tako bi s'vremena na vremen zaustavili saobraćaj sa mosta...
Ali krecemo maltene u isto vreme, ne silazi sa mosta nego ide kao i ja iz bulevara Nikole Tesle, znaci umesto da ide desnom trakom on ide levo i onda sece dve trake.
 
Zato što svi koji su već u KT imaju prednost u odnosu na njega, bez obzira na traku:
To je zabluda. Ako neko vozi u srednjoj traci u toku, nije dao desni zmigavac, mozes se ukljuciti u desnu traku ako je prazna i kad se ukljucis imas prednost u odnosu na njega.
Samo ako je u srednjoj traci, i daje desni zmigavac, ima prvensrvo u odnosu na tebe koji hoces da udjes u krajnju desnu.
Tj razlika je da li je dao zmigavac ili nije.
 
Vrh