Sto se tiče ovog dela 100 % si u pravu  :    

   :kk:   
 
	
	
		
		
			...ljudi su bili u stanju vide površinu vode u fontani ODOZGO - što je jedna od bitnih poenti fontana uopšte - 
-a moglo je i da se sedne na ivicu i uživa - što je druga...
		
		
	 
te je nužno zidove fontane ,,podšišati  skratiti,, bar da se vodena površina vidi 
Ovde vec nije to slučaj :   
 
	
	
		
		
			...Kola su bila nešto dodatno, povremeno i naknadno....ako želimo da vratimo bar deo kvaliteta gradskog života koji su nam automobili u njemu oduzeli....
		
		
	 
Pre automobila , kamiona i  dr. savremenijih vozila 
ulicama su se kretali pored pešaka istovremeno i  ručna kolica,  konjske dvokolice, fijakeri, zaprežna kola pa čak i tramvaj na konjsku vuču
I tad se dešavalo da poneko podleti  ispod  kopita ili točkova  te pešaci nikada nisu bili NI ravnopravni na ulicama
vec su se na osnovu dolazeceg zvuka 
jačeg učesnika blagovremeno sklanjali ako su bili na putanji nj. kretanja
Razlika stanja  je u  brojnosti,  brzini, izostanku  zvuka tj. nedostatka blagovremenosti za sklanjanje pešaka
Slavija za razliku od svojih ,,vršnjanjaka,,  čija je osnova  pri stvaranju 

ešački i konjski saobracaj  ona je u osnovi  pešačko automobilska
te i ako i sam ne volim ovoliku auto dominaciju  , ipak moramo je uvek gledati kao pešački i auto trg
Uvodjenjem metroa na Slaviju nece moci odgovoriti potrebnim zahtevima , jer joj nije takva ni osnova
jednostavno odnos  pešaka i vozila ce se uvodjem metro stanice 
menja
a  za toliki pešački saobracaj Slavija nema osnovu, a to mnogi zabravljaju, gurajuci u nj. i metro projekat 
jer samo vide da je on ispod zemlje. Jeste prevozno sredstvo ispod zemlje
 ali  onda 
pešaci ce izlaziti na Slaviju a tolike potrebne  trotoare nema .... nema... a niti i jedan plan rekonstrukcije ih ne sadrži   
 
A da situacija bude još gora , 
mogucnost pomeranja centra Slavije  ka Istoku (Beogradskoj) kako bi se i na zapadnoj strani (Deligradske)
 dobili široki trotoari
gradska  vlast Slaviju uništava  sa najavaom : da  umesto parkinga kod Beogradske ce  graditi zgradu ,  :bash:  
i tako zanavek izgubiti prostor neophodan za dobijanje trotoara  za dodatni buduci povecan pešači saobracaj iz metro stanice   
 
I sad je tesno za pešake na nekim delovima Slavije 
ako izgrade tu zgradu  gde je sada parking Slaviji  
ubijaju mogucnost menjanja , i nikada nece biti funkcionalna 
Jasno al to nije važno , očigledno  kolika je bitnije i važnija  provizija od zgrade ubodenu na prestižnom mestu 
 
