Sto se tiče ovog dela 100 % si u pravu :
:kk:
...ljudi su bili u stanju vide površinu vode u fontani ODOZGO - što je jedna od bitnih poenti fontana uopšte -
-a moglo je i da se sedne na ivicu i uživa - što je druga...
te je nužno zidove fontane ,,podšišati skratiti,, bar da se vodena površina vidi
Ovde vec nije to slučaj :
...Kola su bila nešto dodatno, povremeno i naknadno....ako želimo da vratimo bar deo kvaliteta gradskog života koji su nam automobili u njemu oduzeli....
Pre automobila , kamiona i dr. savremenijih vozila
ulicama su se kretali pored pešaka istovremeno i ručna kolica, konjske dvokolice, fijakeri, zaprežna kola pa čak i tramvaj na konjsku vuču
I tad se dešavalo da poneko podleti ispod kopita ili točkova te pešaci nikada nisu bili NI ravnopravni na ulicama
vec su se na osnovu dolazeceg zvuka
jačeg učesnika blagovremeno sklanjali ako su bili na putanji nj. kretanja
Razlika stanja je u brojnosti, brzini, izostanku zvuka tj. nedostatka blagovremenosti za sklanjanje pešaka
Slavija za razliku od svojih ,,vršnjanjaka,, čija je osnova pri stvaranju
ešački i konjski saobracaj ona je u osnovi pešačko automobilska
te i ako i sam ne volim ovoliku auto dominaciju , ipak moramo je uvek gledati kao pešački i auto trg
Uvodjenjem metroa na Slaviju nece moci odgovoriti potrebnim zahtevima , jer joj nije takva ni osnova
jednostavno odnos pešaka i vozila ce se uvodjem metro stanice
menja
a za toliki pešački saobracaj Slavija nema osnovu, a to mnogi zabravljaju, gurajuci u nj. i metro projekat
jer samo vide da je on ispod zemlje. Jeste prevozno sredstvo ispod zemlje
ali onda
pešaci ce izlaziti na Slaviju a tolike potrebne trotoare nema .... nema... a niti i jedan plan rekonstrukcije ih ne sadrži
A da situacija bude još gora ,
mogucnost pomeranja centra Slavije ka Istoku (Beogradskoj) kako bi se i na zapadnoj strani (Deligradske)
dobili široki trotoari
gradska vlast Slaviju uništava sa najavaom : da umesto parkinga kod Beogradske ce graditi zgradu , :bash:
i tako zanavek izgubiti prostor neophodan za dobijanje trotoara za dodatni buduci povecan pešači saobracaj iz metro stanice
I sad je tesno za pešake na nekim delovima Slavije
ako izgrade tu zgradu gde je sada parking Slaviji
ubijaju mogucnost menjanja , i nikada nece biti funkcionalna
Jasno al to nije važno , očigledno kolika je bitnije i važnija provizija od zgrade ubodenu na prestižnom mestu