Šta je novo?

Trg Slavija

Taкво центрирање је требало урадити дефинитивно.
 
Zuma ne odustaje i osim troska sta se dobija imas cijelu knjigu studijo o slaviji od urbanistickog zavoda ne bi bilo zgoreg da procitas bice ti jasnoja slavija
 
VEOMA često zažalim što me je mrzelo da dobro naučim neki 3D program. Postajem ubeđen da bar 90% ljudi jednostavno fizički nije u stanju da dovoljno živo sebi u glavi predstavi neki zamišljeni prostor. Pitam se koliko ljudi zaista shvata na šta liči 90 metara pretrpanog kolovoza, pa 3 metra trotara (sa podzemnim prolazom i kioskom), iznad čega se uzdiže 50 metara visoka zgrada. Pa tako u krug. To je Slavija koju vi predlažete. I sad me Direktor pita "šta se dobija?"
 
...imas cijelu knjigu studijo o slaviji od urbanistickog zavoda...
Ma lepo je što imamo celu knjigu ali je ružna Slavijina ne rešena gužva i stuckane pare :(

Vrlo očigledno da se mora poboljšati ovakvo stanje sa bržim i lakšim ,,izvlačenjem,, vozila iz kruž. toka
- centriranjem -
- otvaranje novih smerova u postojecim ulicama -

ili da ostane vaka gužva
jerbo imamo studiozna slova u prašnjavoj knjizi :roll:
 
Можда би решење за Макензијеву била промена смера за Светог Саве и Кнегиње Зорке да одводе саобраћај од Славије ка Макензијевој?
 
Problem je u prevelikom broju automobila za ulicnu matricu starog grada.

Moze Slavija da se napravi na 3 sprata, da se napravi petlja kao mostarska, dzaba sve to, usko grlo ce se samo pomeriti na svaki sledeci semafor, na svakom pravcu.
Cak i kada bi se savrseno optimizivao priliv i odliv vozila na Slaviji, i dalje ce biti cepovi u Nemanjinoj, kod Londona, Pravnog, u Makenzijevoj...

Resenje je smanjenje broja automobila u centru to jest ponuda alternative za kretanje kroz centar ili izbegavanje istog.

- Makenzijeva i Kralja Milana samo za trole i eto pola Slavije reseno.
- Okretnica katiceva u Kralja Mulutina
- Tramvaj dvosmerno pored Meka, ukidanje trase u kruznom toku i u Beogradskoj
- semafori na pesackim prelazima za kontrolu uliva i odliva saobracaja
- javne garaze, ne na Slaviji, tu je vec kasno, vec dalje na Autokomandi, Konjarniku...

Najzad, smanjenje kruznog toka i sirenje trotoara na ustrb kolovoza.
Popunjavanje praznih parcela i formiranje ulicnog fronta trga.

1. Preduzeti sve moguce mere za pouzdan i brz gradski prevoz (zute trake, jednostavna presedanja, prednost, dobra vozila)

2. Smanjiti broj automobila (setite se samo parkiranja kod Sava Centra i besplatnog busa do centra) i povrsinu automobilskog kolovoza i parking mesta

3. Uravnoteziti prostor za pesake sa prostorom za vozila: siroki trotoari, uzi kolovoz. Centritati trg na osovinu Terazije-Hram kako bi se dobio veliki plato ispred Hotela Slavija i pesacka Svetosavska.

4. Popuniti krezube parcele lepim zdanjima

16_AR42_PLACE%20VICTOR%20HUGO.jpg


640px-P1170693_Paris_XVI_place_Victor-Hugo_rwk.jpg


terrasse-sur-place-victor.jpg
 
Da mogu , auto lobisti bi uklonili sve prepreke koje im smetaju da mogu direktno iz auitomobola da uđu u željeni objekat , i da pri tom svugde i u svakoj prilici imaju prednost.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528130#p528130:3adpous1 je napisao(la):
razgradjevinar » 27 Мар 2018 11:56 am[/url]":3adpous1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528092#p528092:3adpous1 je napisao(la):
stf » 27 Mar 2018 07:51 am[/url]":3adpous1]

1. Шта ће ти излаз из метро станице и у Булевару ослобођења и у Светог Саве и у Макензијевој? Све три улице покрива један излаз - ка Светог Саве.
2. Шта ће ти излаз и у Немањиној, и у Краља Милана кад обе покрива излаз на платоу?
3. Шта ће ти излаз ка Београдској? Које је пешачко оптерећење ка тој улици и зашто? Никакво и ни због чега. Као и према Делиградској.
znaci izadjem iz metroa u svetog save.. i radim sta.. idem u hram? bacim neku ruku ruleat u havani? vezbam kako rade pokretne stepenice i vozim se gore dole?

Светог Саве ће у перспективи постати пешачка улица, као главни пешачко - бициклистичко - тусристички правцац на оси Калемегдан - Храм. Неопходно је да тај правац има директну и најкраћу везу подземним пролазом у форми метро станице. Зато сам и навео да су једино битни излази на платоу и Светог Саве.

Не видим никакву сврсисходност да се уместо једног широког подземног излаза у Светог Саве ураде три прчварна улаза за растојању од 50 метара један од другог (Булевар ослобођења, Светог Саве и Макензијева). Која је тек поента тога? Која је предност тога?

Коментар о коцкању у Хавани је тек ... Прво, то је локал који ће ко зна кога за закупца имати за 5, 10, 15 година. Друго, ту су два хотела, један је продат, други ће бити кад тад продат. У Светог Саве је и битна здравствена институција - Иститут а трансфузију Србије.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528143#p528143:3adpous1 je napisao(la):
astrodule » 27 Мар 2018 01:06 pm[/url]":3adpous1]Ulazak na metro na ovako prometnim mestima treba da bude na što više strana. Nema tu mesta za neku uštedu prostora i improvizacije, ispod Slavije mora da bude ogroman podzemni grad i tada treba izmestiti i obnoviti sve instalacije koje se nalaze ispod.
Метро станица треба да има што више смислених излаза, са нагласком на - смислених. Излази треба да се праве према правцима кретања, а не видим потребу да за један правац праве непотребно три уска подземна излаза када тај посао може да ради један шири и комотнији.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528159#p528159:3adpous1 je napisao(la):
Дошљак » 27 Мар 2018 02:28 pm[/url]":3adpous1]
Вероватно је мислио на мањем плато испред хотела између Макензијеве и Светог Саве, одатле се лако иде и у Макензијеву, и у Булевар ослобођења.
Да, на то сам мислио. Један подземни пролаз веће ширине на локацији на којој има места да се комотрно изгради и који покрива све три улице, уместо три уска излаза на размаку од 50 метара један од другог.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528159#p528159:3adpous1 je napisao(la):
Дошљак » 27 Мар 2018 02:28 pm[/url]":3adpous1]Ако већ мора улаз у Немањиној, онда је најрационалније искористити неки од локала, можда пекару, можда ТЦ Футура, aли реално се са улазом на платоу код НБС покрива и Немањина, и Краља Милутина, а делимично и Београдска. Још кад би се преместила окретница у Краља Милутина, тачно би се смањила гужва на тротоарима око Славије.

Излази им метроа ће бити будући параметар који ће генерисати примарна пешачка кретања. Зато треба имати у виду крајња одредишта тих пешачких кретања, тј. крајње локације на који су се упутили корисници метро станице. Зато ми је господинов коментар о коцкању у Хавани једноставно незрео и неозбиљан. То је као да гледаш у један пиксел на екрану и на основу тога формираш мишљење о његовој резолуцији ...

Дакле, када се планирају излази из метро станице, у виду треба имати у виду где су се ти пешаци запутили и које ће пешачке прелазе да оптерећују или не. Стога треба испланирати излазе тако да се стратешки пешаци усмере одређеним путањама како не би непотребно сметали нечему или неко други њима.

Излаз из метро станице у Немањиној би био узак попут овог примера из Лондона. Ако Славија и може да се реорганизује и тротоари прошире, у Немањиној то није могуће. Немањину није могуће сузити. Е сад се поставља питање: Да ли је мудро по сваку цену имати излаз из метро станице у Немањиној који ће бити узак због физичких услова а истовремено екстремно оптерећен због крајњег циља пешака (Министарства) ... ИЛИ ... изградити један висококапацитетни излаз из метро станице на садашњем платоу и усмерити пешаке туда па на пешачки прелаз на углу Светозара Марковића и Немањине...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528659#p528659:226iqsfn je napisao(la):
SRBO » 29 Mar 2018 04:30 pm[/url]":226iqsfn]Џаба, ми смо аутомобилистички народ, радиће по центру динамит кад тад

Svaki grad ce biti pun automobila i autobusa ako nema metro. Ne mozemo prvo da proterujemo automobile, pa da gradimo metro.
 
Metro stanica dali i kad ce da se pravi , nije ni bitno koliko je vazno definisati nj. mesto
ali jasno razgranuciti pojmove
Metro ul-iz ne mora biti odmah iznad stanice vec i nesto dalje
Metro stanica i ne treba biti ispod Slavije
a metro ul-iz treba da postoje na Slaviji
To zbaci stanica moze ispod parka a hodnicima ul-iz povezana sa Slavijom
 
Dzaba fontana najlepsa na svetu, dzaba plato(ovaj konkretno dzaba u svakom pogledu), dzaba zelenilo i nova stabla, dzaba svi planovi kad je okolina trga HOROR, Alep .. itd. I dzaba pesacki prelazi ovamo i onamo kad su JEDINO resenje podzemni prolazi.

Madrid
 
Pozdrav!
Javljam se po prvi put i želim da istaknem mišljenje po pitanju Slavije. Milsim da je ceo projekat besmislen jer nisu urađeni podzemni prolazi. Prioritet treba dati vozilima, iako mi se dopadaju projekti popločavanja ulica. U ovom slučaju, semaforisani pešački prelazi na gotovo svakom kraku kružnog toka samo usporavaju i ovako zagušen tok. Beograd je grad koji ima tendenciju stalnog rasta broja stanovnika, prema tome, ovaj problem će biti sve veći. Programi kao što su "Park and Ride" i ostali su prilično propala investicija. Prosto, u našem narodu postoji verovanje da usluge JGTP-a koristi samo sirotinja. To ne treba da čudi jer smo mi društvo sa najvećim socijalnim razlikama u Evropi. Dakle, bačene pare.
 
^^^^ Vidim i u Madridu sve sami podzemni prolazi, nigde pesackog prelaza.
 
Akcenat je na arhitekturi, to je sustina slike.
Na ovako malom i uskom prostoru kao kod nas podzemni prolazi su absolutno najbolje resenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529786#p529786:3quzepcx je napisao(la):
Вожд » 03 Apr 2018, 00:47[/url]":3quzepcx]Pogledajte prilog 1
file.php

Koja je ovo priča sa nekvalitetnim bojama za horizontalnu signalizaciju? Il se opada il bledi posle nekoliko nedelja. Ne samo na Slaviji nego svuda po Srbiji.
 
Није предвиђена таква површина за фарбање.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529830#p529830:2r3dv40t je napisao(la):
Steva » Uto Apr 03, 2018 9:25 am[/url]":2r3dv40t]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529786#p529786:2r3dv40t je napisao(la):
Вожд » 03 Apr 2018, 00:47[/url]":2r3dv40t]Pogledajte prilog 1
file.php

Koja je ovo priča sa nekvalitetnim bojama za horizontalnu signalizaciju? Il se opada il bledi posle nekoliko nedelja. Ne samo na Slaviji nego svuda po Srbiji.

U Srbiji se retko koriste aplikativni materijali. Većinom su to bojila nekvalitetna poput ovog. Aplikativni materijali su skuplji, ali je zato rok trajanja 7 godina. Srpska logika kaže da je bolje jeftinije jer se neće obnavljati farba na 6 meseci, nego na 3-4 godine. Tako ispadne jeftinija varijanta.
 
И то и што по новом закону буквално све мора на тендер, у коме аутоматски добија најјефтинији тј најгори фуш
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529700#p529700:u1tlm7kh je napisao(la):
Tajkun » 02 Апр 2018 07:42 pm[/url]":u1tlm7kh]Pozdrav!
Javljam se po prvi put i želim da istaknem mišljenje po pitanju Slavije. Milsim da je ceo projekat besmislen jer nisu urađeni podzemni prolazi.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529700#p529700:u1tlm7kh je napisao(la):
Tajkun » 02 Апр 2018 07:42 pm[/url]":u1tlm7kh]Dakle, bačene pare.

Изградња подземних пролаза на Славији мора бити уско везана за изградњу будуће метро станице. Како не постоји пројекат метро станице Славија, изградња подземних пролаза засебним пројектом би била такође бацање новца, само бацање неколико милиона евра више ...

Ова реконструкција се на форуму често представља као шминка а не реконструкција. То је тачно. Права реконструкција трга ће доћи са метро станицом, и док се то не деси, свака радикална интервенција на тргу била би бацање пара.
 
Juce i danas je divlji parking zatvoren za slobodno koriscenje, a danas su tu bili radnici Parking servisa i vrsili neka merenja. Verovatno da se ponovo aktivira kao parking sa naplatom.
 
Vrh