Šta je novo?

Trg Slavija

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527820#p527820:mgpddqme je napisao(la):
Zuma » Pon Mar 26, 2018 2:24 am[/url]":mgpddqme]
Sličan odgovor: Zašto da se ljudi provlače u koloni po jedan, između zida i ulaza u metro, u možda najopterećeniem čvorištu starog dela grada, ako ne moraju i ako je jeftinije da ne bude tako?

Ah, pa ne kazem ja da je ovo dobro resenje, samo da ukoliko bi se pravio ulaz na tom potezu bez pomeranja koje predlazes, pre bih ocekivao ovako nesto nego ulaz kroz kucu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527845#p527845:3qg90h5m je napisao(la):
stf » 26 Mar 2018 09:24 am[/url]":3qg90h5m]Славија нема никаве потребе да има излазе из метро станице на све стране. Једноставно је непотребно. Само треба пратити кретања пешака и њихове крајње тачке. А битан фактор је свакако траса те метро линије, односно које битне тачке она спаја.

Метро станици Славија су неопходна само два излаза, на платоу испред НБС (ка Министарствима и октерници бусева) и у Светог Саве (ка Храму).
Jedine ulice koje su dovoljno male da im eventualno ne treba po jedan izlaz iz podzemnog prolaza sa obe njihove strane su Svetog Save i Deligradska. Što onda ostavlja 5 velikih ulica koje pešaci ne smeju prelaziti da ne bi ometali saobraćaj, pa ih MORAJU imati: Nemanjina, Bulevar Oslobođenja, Makenzijeva, Beogradska i Kralja Milana. I duž svake od tih ulica postoji ozbiljan pešački tok i pešačka odredišta u njima. Što znači 5 obaveznih izlaza iz podzemnog kompleksa na 5 različitih strana Slavije. Pri čemu recimo ovde za njih uopšte nema mesta bez proširenja trotoara pomeranjem centra Slavije (dok sa druge starne trga moramo ulaziti u prizemlje i podrum privatne zgradu, a ni kod hotela Slavije nije baš trivijalno):

Pogledajte prilog 1
 
Mislim tragedija covjek bi pomislio kad zuma napise da su to ne rijesivi problemi
 
Ali ČEMU sve to?

Čak i da uradimo kako želiš, dobili bi "veličanstven" trg sa trotoarom od 2 metra širine. Dok bi automobilima i fontani bilo posvećeno preostalih 90 metara prečnika!? (2+2):90. Ne shvatam cemu ovo mučenje prostora i pravljenje rugla od jednog zaista posebnog mesta u gradu koje bi MOGLO biti reprezentativno i sasvim različito od svega što imamo? Kako ne razumete da samo nabrajam jedan po jedan negativni aspeket kojih se na kraju nakupilo PUNO. Svaki spomenuti problem uzet posebno bi se naravno MOGAO rešiti, uz novac, napore i neoptimalno rešenje. Ali uzeti zajedno zajedno njihove negativnosti se sabiraju i oni govore da je stešnjavanje Slavije u prostoru koji joj je mali tragično loša ideja. Napravite bodovanje sa plusevima i minisima za oba rešenja uz težinske koeficjente koji govore o značaju spomenutih prednosti i mana, pa saberite. Koliko pozitivnih i negativnih bodova bi dobio svaki od dva predloga? Da li je pomeranje fasade jedne zgrade na parkingu ka centru Slavije vredno svih ovih mana? Jer je to jedina razlika. Zašto ne bi napravili Slaviju u kojoj ima dovoljno prostora da se sve napravi kako treba, da bude prostrano i lepo?
 
Vidi zuma ja bi pjesake digo na plocu kola spustio za jedan nivo tramvaje izmjestio sa slavije kmilana i sv sabe pretvorio u pjesacku i u sve to ukomponovo zgrade na mjestima koje fale to bi bilo odlicno razdvojis ptam kola i pjesake i napravis metro stanicu sa minimum 3 ulaza i 2 auto garaze
Sta sad kazes
ps nadji pare pa da se radi
 
Nažalost mora postojati granica i proterivanju automobila. Kralja Milana ne može postati pešačka ma šta ljudi pričali. Tramvaje ne možeš proterati sa Slavije. Automobili na kom god nivou bili, na tom nivou moraju biti i autobuske stanice. Što znači da se onda i ljudi moraju spustiti na taj nivo da bi ušli u autobus. Pa je opet potreban totoar na nivou automobila. Potreban je i prostor za vertikalne veze sa nivoom metroa. Itd, stavi to na papir pa ćeš videti na ne ide ni tako.
 
Eto vidis tacno sam znao k milanamoze postati pjesacka to je izvodljivo za javni prevoz moze tram kroz istu
Za tramvaje van slavije imas rijesenje na forumu
Autobuske stanice van same slavije nemanjina mekenzijeva bul osobodjenja
Cak i buk osobodjenja moze da se denivelise ispred hrama da se tu kola spuste pod zemlju od slavije do vet faksa Vertikalne veze su vrlo lake sa liftovima i eskalatorima
Nadji pare i sve ostalo prepusti bice to super
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528020#p528020:1txifhdz je napisao(la):
direktor » Pon Mar 26, 2018 10:44 pm[/url]":1txifhdz]Vidi zuma ja bi pjesake digo na plocu kola spustio za jedan nivo tramvaje izmjestio sa slavije kmilana i sv sabe pretvorio u pjesacku i u sve to ukomponovo zgrade na mjestima koje fale to bi bilo odlicno razdvojis ptam kola i pjesake i napravis metro stanicu sa minimum 3 ulaza i 2 auto garaze
Sta sad kazes
ps nadji pare pa da se radi
Haha, slaviji jos samo ploca fali, koja bi to tek skarabudzevina bila. :bash:

Naravno da kralja milana NIKADA nece postati pesacka, jer bi to izazvalo kolaps u vec krajnje kolabiranom gradu.

I naravno da ne treba menjati jedan vrlo efikasan sistem sa odlicno popunjenim vozilima (trolejbusi), sa drugim potpuno neefikasnim koji mnogo vise vozi promaju nego putnike (tramvaji).
 
Tramvaj je koncept ka kojem se ide i protjerivanje kola iz k milana
 
Verovatno bi bila tragedija ukoliko se za Slaviju isplanira ukupno dva metro pristupa (ulaza i izlaza), pa makar zbog puteva evakuacije za veći broj putnika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527920#p527920:3g1mq0mp je napisao(la):
Zuma » 26 Мар 2018 03:58 pm[/url]":3g1mq0mp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527845#p527845:3g1mq0mp je napisao(la):
stf » 26 Mar 2018 09:24 am[/url]":3g1mq0mp]Славија нема никаве потребе да има излазе из метро станице на све стране. Једноставно је непотребно. Само треба пратити кретања пешака и њихове крајње тачке. А битан фактор је свакако траса те метро линије, односно које битне тачке она спаја.

Метро станици Славија су неопходна само два излаза, на платоу испред НБС (ка Министарствима и октерници бусева) и у Светог Саве (ка Храму).
Jedine ulice koje su dovoljno male da im eventualno ne treba po jedan izlaz iz podzemnog prolaza sa obe njihove strane su Svetog Save i Deligradska. Što onda ostavlja 5 velikih ulica koje pešaci ne smeju prelaziti da ne bi ometali saobraćaj, pa ih MORAJU imati: Nemanjina, Bulevar Oslobođenja, Makenzijeva, Beogradska i Kralja Milana. I duž svake od tih ulica postoji ozbiljan pešački tok i pešačka odredišta u njima. Što znači 5 obaveznih izlaza iz podzemnog kompleksa na 5 različitih strana Slavije. Pri čemu recimo ovde za njih uopšte nema mesta bez proširenja trotoara pomeranjem centra Slavije (dok sa druge starne trga moramo ulaziti u prizemlje i podrum privatne zgradu, a ni kod hotela Slavije nije baš trivijalno):

Pogledajte prilog 1

file.php

file.php

Већина људи не капира пешачка кретања на Славији. Ове гужве испред пекаре и Мека су последица окретнице у Катићевој. Када њу изместимо у Краља Милана, ова пекара ће да банкротира.

Пешачка кретања на Славији су невероватно једноставна и лако решива. Као и цео кружни ток који уопште није баук.

1. Шта ће ти излаз из метро станице и у Булевару ослобођења и у Светог Саве и у Макензијевој? Све три улице покрива један излаз - ка Светог Саве.
2. Шта ће ти излаз и у Немањиној, и у Краља Милана кад обе покрива излаз на платоу?
3. Шта ће ти излаз ка Београдској? Које је пешачко оптерећење ка тој улици и зашто? Никакво и ни због чега. Као и према Делиградској.

Ово све треба имати у виду и са најавама да ће Краља Милана можда бити трамвајско-пешачка једног дана. Ако се изгради метро на Славији, то би била хипотетичка линија 3 која у тренутним плановима ни не постоји а која би покривала правац Вождовац - центар. Стога треба имати у виду који путници и са којих делова града иду ка којим деловима града.

Не треба правити од баналног проблема огроман проблем без потребе.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528092#p528092:3upsa6u5 je napisao(la):
stf » March 27th, 2018, 8:51 am[/url]":3upsa6u5]Не треба правити од баналног проблема огроман проблем без потребе.
:kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528092#p528092:3bt9b9f9 je napisao(la):
stf » 27 Mar 2018 07:51 am[/url]":3bt9b9f9]

1. Шта ће ти излаз из метро станице и у Булевару ослобођења и у Светог Саве и у Макензијевој? Све три улице покрива један излаз - ка Светог Саве.
2. Шта ће ти излаз и у Немањиној, и у Краља Милана кад обе покрива излаз на платоу?
3. Шта ће ти излаз ка Београдској? Које је пешачко оптерећење ка тој улици и зашто? Никакво и ни због чега. Као и према Делиградској.


znaci izadjem iz metroa u svetog save.. i radim sta.. idem u hram? bacim neku ruku ruleat u havani? vezbam kako rade pokretne stepenice i vozim se gore dole?

sramota je da neko ko stoji iza ovakve skandalozne rekonstrukice slavije daje sebi za pravo da dalje prica i planira ista vise od kako ocistiti septicku jamu golim rukama
 
Ulazak na metro na ovako prometnim mestima treba da bude na što više strana. Nema tu mesta za neku uštedu prostora i improvizacije, ispod Slavije mora da bude ogroman podzemni grad i tada treba izmestiti i obnoviti sve instalacije koje se nalaze ispod.

Centriranjem kružnog toka bi se pojavilo više mesta na nekim trotoarima, a imamo i ceo plato ispred NBS. Naravno, ne mogu svi prolazi da budu široki i ogromni. Ne mogu ni svi da budu prilagođeni slabije pokretnim osobama.

Tu su i liftovi ako nema mesta za stepenice. Ima toliko rešenja, samo treba imati stručne ljude na bitnim mestima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528130#p528130:3fbve961 je napisao(la):
razgradjevinar » Уто Мар 27, 2018 11:56 am[/url]":3fbve961]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528092#p528092:3fbve961 je napisao(la):
stf » 27 Mar 2018 07:51 am[/url]":3fbve961]

1. Шта ће ти излаз из метро станице и у Булевару ослобођења и у Светог Саве и у Макензијевој? Све три улице покрива један излаз - ка Светог Саве.
2. Шта ће ти излаз и у Немањиној, и у Краља Милана кад обе покрива излаз на платоу?
3. Шта ће ти излаз ка Београдској? Које је пешачко оптерећење ка тој улици и зашто? Никакво и ни због чега. Као и према Делиградској.


znaci izadjem iz metroa u svetog save.. i radim sta.. idem u hram? bacim neku ruku ruleat u havani? vezbam kako rade pokretne stepenice i vozim se gore dole?

sramota je da neko ko stoji iza ovakve skandalozne rekonstrukice slavije daje sebi za pravo da dalje prica i planira ista vise od kako ocistiti septicku jamu golim rukama

Вероватно је мислио на мањем плато испред хотела између Макензијеве и Светог Саве, одатле се лако иде и у Макензијеву, и у Булевар ослобођења. Ако већ мора улаз у Немањиној, онда је најрационалније искористити неки од локала, можда пекару, можда ТЦ Футура, aли реално се са улазом на платоу код НБС покрива и Немањина, и Краља Милутина, а делимично и Београдска. Још кад би се преместила окретница у Краља Милутина, тачно би се смањила гужва на тротоарима око Славије.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528088#p528088:1kt7xzhm je napisao(la):
direktor » Uto Mar 27, 2018 6:31 am[/url]":1kt7xzhm]Tramvaj je koncept ka kojem se ide i protjerivanje kola iz k milana
Hvala bogu pa je u pitanju samo jos jedna fantomska maketa, tako da ovo svakako nije istina i nece se desiti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528130#p528130:10oqiexb je napisao(la):
razgradjevinar » Uto Mar 27, 2018 11:56 am[/url]":10oqiexb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528092#p528092:10oqiexb je napisao(la):
stf » 27 Mar 2018 07:51 am[/url]":10oqiexb]

1. Шта ће ти излаз из метро станице и у Булевару ослобођења и у Светог Саве и у Макензијевој? Све три улице покрива један излаз - ка Светог Саве.
2. Шта ће ти излаз и у Немањиној, и у Краља Милана кад обе покрива излаз на платоу?
3. Шта ће ти излаз ка Београдској? Које је пешачко оптерећење ка тој улици и зашто? Никакво и ни због чега. Као и према Делиградској.
sramota je da neko ko stoji iza ovakve skandalozne rekonstrukice slavije daje sebi za pravo da dalje prica i planira ista vise od kako ocistiti septicku jamu golim rukama
Ahaha, pravo u metu...
:kk: :kk: :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528162#p528162:3v2a69r6 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 27th, 2018, 3:35 pm[/url]":3v2a69r6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528088#p528088:3v2a69r6 je napisao(la):
direktor » Uto Mar 27, 2018 6:31 am[/url]":3v2a69r6]Tramvaj je koncept ka kojem se ide i protjerivanje kola iz k milana
Hvala bogu pa je u pitanju samo jos jedna fantomska maketa, tako da ovo svakako nije istina i nece se desiti.
Hvala bogu da je BNV samo jedna u nizu fantomskih maketa , i da nije istina da će graditi na prostoru GŽS i da će se vozovi izmeštati na Prokop te se neće ni desiti. :)
Hvala bogu da je Slavija samo jedna u nizu fantomskih maketa , i da nije istina ćemo imati ružan plato sa pilićarskom ogradom , i muzičku fontanu po sred kružnog toka , i da se neće ni desiti. :)
 
Na slaviji se desilo najobicnije sitotinjsko-pilicarsko sminkanje, a bnv je poklonjena zemlja, to je bar svima jasno. :bash: :bash: :bash:

Sirenje mreze najneefikasnijeg dela sistema nije racionalna stvar, niti se tako nesto vidi u poslednjim renderima za trg republike, tako da je potpuno ocigledno da je to bila fantomska maketa i da se tako nesto nece ni desiti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528185#p528185:1lffx29e je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 27th, 2018, 4:59 pm[/url]":1lffx29e]Na slaviji se desilo najobicnije sitotinjsko-pilicarsko sminkanje, a bnv je poklonjena zemlja, to je bar svima jasno. :bash: :bash: :bash:
Jeste svima jasno i ne vidim razlog da se zbog toga nerviraš. Pogotovu što to nije ni bila poenta mojih komentara , već je akcenat na tome da je većina mislila da se to neće ni desiti , pa se eto desilo.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528185#p528185:1lffx29e je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 27th, 2018, 4:59 pm[/url]":1lffx29e]Sirenje mreze najneefikasnijeg dela sistema nije racionalna stvar, niti se tako nesto vidi u poslednjim renderima za trg republike, tako da je potpuno ocigledno da je to bila fantomska maketa i da se tako nesto nece ni desiti.
A ti renderi se inače menjaju svaki čas. Danas imam prugu na Dorćolu , sutra nemam , prekosutra opet ima , naksutra je na nekom trećem mestu planirana...
 
Ne, tvoja poenta je bila da ce tramvaj u kralja milana biti uradjen, tj sproveden plan isto kao i slavija i bnv, sto svakako nije istina i naveo sam razloge zasto se te dve stvari ne mogu porediti sa fantomskom maketom kralja milana.
 
Prvo nauci da razlikujes maketu i 3d model render
Jednaka je sansa za kralja milana kao i za sirenje save maskovica npr
 
Naucicu da razlikujem maketu od 3D rendera kad ti naucis pravopis. Posteno? :wink:

Save maskovica je smt, to ce svakako da se radi, a tramvaj u kralja milana je najobicnija glupost koja se srecom nece ostvariti.
 
Da ponovim još jednom tri slike koje ilustruju "prirodno" centriranje Slavije, odnosno koje su ovde stvarno karakteristike prostora i kako na najlakši način dobiti najviše mesta. Asimetrija na sledećoj slici je neracionalna i na previše je malom prostoru za ovoliko ulica, funkcija i tipova saobraćaja, a i loše raspodeljuje čak i onaj prostor koji postoji.

yQjLnhm.jpg

file.php


Tamno crveno - nove zgrade, svetlo crveno - automobili u kružnom toku, izvan i u sred kružnog toka - pešačka zona i vertikalne komunikacije između nivoa.

file.php
 
Vrh