Barkley":mkfrew9r je napisao(la):Али зато имаш изузетно организовану групу на прелазу код трга Николе Пашића, где сам пре десетак дана чекао 135! секунди да пређем улицу, заједно са остатком групе, организоване...
hahaha! odlično!
Barkley":mkfrew9r je napisao(la):Али зато имаш изузетно организовану групу на прелазу код трга Николе Пашића, где сам пре десетак дана чекао 135! секунди да пређем улицу, заједно са остатком групе, организоване...
zidar":i75bg7a2 je napisao(la):
djole":cty91t46 je napisao(la):Carry on. Izvini na smetnji.
Karlo del Ponte":cty91t46 je napisao(la):Сада ћу јавно да дам предлог групи "Имамо план". Желео бих да учествујем у развоју овог решења до нивоа идејног пројекта. Свој рад и знање нудим потпуно бесплатно, јер до сада нисам имао прилике да учествујем у конкретним пројектима, који се заиста могу и остварити. Знате како је то када је неко годинама проучавао неку науку, са апетитом и ентузијазмом, а није имао прилику да се искаже. Ово је и мој град, и било би ми веома драго да учествујем у некој промени на боље.![]()
Једино што не бих допустио је да неко други профитира или сакупља ловорике на мом знању и раду. Дакле, или стојим именом и презименом као сарадник пројекта, или као анонимни члан групе "Имамо план". Идеја групе "Имамо план" ме одушевљава, а надам се да ће временом постати веома јак и квалитетан тим пре свега младих ентузијаста. :kk:
N-ST":cty91t46 je napisao(la):Želeo bih da doprinesem ovom planu sa predlogom za kružni tok na Autokomandi. Najefikasnije bi bilo proterati tramvaj ispod kružnog toka ali "Imamo Plan" doživljavam kao alternativno razmišljanje koje problema rešava reorganizacijom postojećeg stanja, uz što minimalniju intervenciju i investiciju. S' toga, mislim da tramvaj kroz kružni tok na Autokomandi treba da prođe kroz sredinu istog
biftek":cty91t46 je napisao(la):Resiti jedan problem a napraviti 10 drugih i nije neko resenje. Stanovnici Beogradske ulice nemaju gde da se parkiraju pa resenje traze u susednim ulicam, jedna od tih susednih ulica je i Kralja Milutina. Sada kada i tu se smanji broj parking mesta jedino da se ljudi parkiraju na drvecu.
dogovorenozidar":2gttn7k0 je napisao(la):@djole i @zelja87
molio bih vas ili da skratite postove ili da korisitite spoiler tagove, ovako stranica bez potrebe postaje nepreglednasadrzaj
Не обраћаш пажњу на цео текст, па критикујеш проблеме који се већ делимично или потпуно решени.djole":lp7e7i0x je napisao(la):Jednostavno - kad bi pešački prelaz bio regulisan semaforom (koga sad ponekad glumi saobraćajac) ili kad bi bio dalje od same Slavije, ili - idealno - kad ga ne bi ni bilo, protočnost bi bila mnogo veća.
Нисам приметио да је Краљљ Милутина високовреквентна улица за аутомобилски саобраћај, што даље имплицира да ће тај бенефит бити укинут јако малом броју људи,а пошто се ради о малом броју корисника, не мора се улица ни затварати за аутомобилски.djole":lp7e7i0x je napisao(la):Mnogo brže se tuda stiže do tunela nego preko Trga Republike.
У питаљу би били нагазни а не класични семафори. Нагазни семафор имаш код Ветеринарског факултета, који је један од најефикаснијих семафора у граду и семафор који најкраће зауставља аутомобилски саобраћај, а притом непроцељиво убрзава трамвајски. Закључи сам.djole":lp7e7i0x je napisao(la):Kako će se semafor na raskrsnicama Kralja Milutina : Kralja Milana i Kralja Milutina : Nemanjina odraziti na protočnost saobraćaja ka Slaviji i od nje na tim pravcima?
Тема је започета одавно, а пројекат је резултат дискусије. Нама не требају хвалоспеви већ конструктивна критика, што од тебе нисмо добили. Искритикујеш нешто, ми ти образложимо и ти то занемариш и поновиш једно те исто. То није конструктивна критика, већ критика ради критике. Такође не видиш предности, већ само тражиш мане, и још их преувеличаваш. Сад испаде да је Краља Милутина круцијални саобраћајни коридор за пола Београда, а пре пар постова си причао да је сувише уска за трамвај. :/djole":lp7e7i0x je napisao(la):Pa ako ste već sve tako super izmozgali, šta ste kog vraga započinjali temu? ili ako vam samo trebaju hvalospevi? Pa tako reci!
Свака похвала на труду и анализи. Наравно, добродошао си у тим, твоје анализе, струка и знање су јако вредни. :kk:Karlo del Ponte":lp7e7i0x je napisao(la):анас сам прошао Улицом краља Милана и Бирчаниновом.......
У питању су нагазни семафори, а њихову ефикасност можеш искусити коод Ветеринарског факултета.zelja87":lp7e7i0x je napisao(la):али неће, загушиће се славија јер су семафори одмах уз к.ток
На том плану се увелико ради. Већ дуго радимо на плановима реорганизаије саобраћаја и плана метро мреже која је симбиоза са трамвајима пре свега.(скокни до треме о метроу и види Зидарове постове и мапе). Овај пројекат је саставни део тог плана.zelja87":lp7e7i0x je napisao(la):подржавам трамвај скроз али мислим да треба прво да се направи план метро-трамвај бусеви, па онда да се разграна трамвај и наравно што више "онезависи".
овако зидамо кућу не од крова, ал од првог спрата.
Молим!?!?!? Сасвим пристојно?!?!? Питај мајку са бебом или инвалида. Ајде, молим те, довољно. Криминал!!!! Чешање ногавица о прљаве бранике и прескакање преко хауба је свакодневни дрил пешака у Београду. Немој бити лицемеран. :bash:zelja87":lp7e7i0x je napisao(la):које пешаке? није то пешачка зона, тортоара има сасвим пристојно.
Тај приступ је присутан свуда у свету. Дестимулација аутомобилског саобраћаја је један од најважнијих циљева свих светских метропола.zelja87":lp7e7i0x je napisao(la):мислим да је главни проблем што сте "ви" у фазону да треба да се дискриминишу аутомобилисти па ће тако људи да попизде и крену јавним саобраћајем и онда ће све бити боље. мислим да је то погрешан приступ.
zelja87":jaecy9eo je napisao(la):мислим да је главни проблем што сте "ви" у фазону да треба да се дискриминишу аутомобилисти па ће тако људи да попизде и крену јавним саобраћајем и онда ће све бити боље. мислим да је то погрешан приступ.
zelja87":jaecy9eo je napisao(la):си се возио некада краља милана? а са трга покушао да скренеш у дечанску? друго ти саветујем да ни не пробаш.
zidar":21qu53xa je napisao(la):Predlozi nesto pozitivno.
Много скупа инвестиција која би проузроковала више од годину дана потпуног хаоса у друмском саобраћају и потпуну парализу трамвајског система.djole":2zpvbha7 je napisao(la):zidar":2zpvbha7 je napisao(la):Predlozi nesto pozitivno.
Podsetiću: bio sam predložio ukopavanje pruge u Beogradskoj i ispod Slavije.
може, само да средимо саобраћај, круг је лако померити.djole":2zpvbha7 je napisao(la):Mislim da pravi potez za slaviju bi bio da se kruzni tok pomeri da bi bio u perspektivi sa hramom i ulicom srpskim vladara, tako bi se ose cak 5 ulica gadjale pravo u centar kruznog toka dok danas je to slucaj samo sa jednom (bivsi bulevar JNA)
Претпоставимо да користи те инвестиције превазилазе висину улагања, да проблем финансирања није проблем, и међу већим инвестицијама ово одрадимо по приоритету. :/djole":52sg1vbt je napisao(la):Podsetiću: bio sam predložio ukopavanje pruge u Beogradskoj i ispod Slavije.zidar":52sg1vbt je napisao(la):Predlozi nesto pozitivno.
zidar":2r0gml9t je napisao(la):zelja87":2r0gml9t je napisao(la):мислим да је главни проблем што сте "ви" у фазону да треба да се дискриминишу аутомобилисти па ће тако људи да попизде и крену јавним саобраћајем и онда ће све бити боље. мислим да је то погрешан приступ.
E moj zeljo, da smo "mi" protiv automobila i bezobzirni zatvorili bi Kralja Milana, ukinuli parking mesta na ulici i prosirili trotoare/napravili biciklisticke staze, naplacivali ulazak kolima u krug dvojke cenu 20 autobuskih karata...
Pre nego sto "nas" prozoves za sebicnost, upitaj se malo koliko je pravedno da se vecina prostora ulica posvecuje automobilima, da ne postoji zuta traka u svakoj 2+2 ulici iako njih koristi vise putnika, da jedan nesavesni vozac moze da blokira pola tramvajskog sistema, da se javni prostor koristi za parkiranje privatnih automobila a da na taj isti prostor ja ne smem da postavim klackalice da se deca igraju...
zelja87":2r0gml9t je napisao(la):си се возио некада краља милана? а са трга покушао да скренеш у дечанску? друго ти саветујем да ни не пробаш.
Ju, nije valjda da je voznja kroz centar grada nezgodna i spora? Pa nije taj centar iz 19. veka pravljen za reku automobila. Ko hoce da uziva u voznji ima autoput, саветујем да ни пробаш.
zelja87":126mm3s7 je napisao(la):баш тако. није направљен за то зашто ме терате тамо онда?
тротоар у краља милутина је са једне стране барем 200цм
него, очигледно се не слажемо са методама. за мене је то фашизам. нисмо ми њујорк или париз нити ћемо бити (ни за 100 година), па да морамо да протерујемо возаче са улица као некакав рак.
а то као бициклистиче стазе широки тротоари...то су само лепе брошуре..бицикл нико не вози јер је стари град веома брдовит. широки тротоар (шири од два метра) је бацање простора ако не служи ничему (није пешачка зона, нема фрекфентност, није улица која треба да се сагледа боље или нагласи као пешачи коридор до нечега, итд). ако имаш хроничан проблем са паркирањем а укидаш пм због таквог ширњеа онда је то и бацање пара, а све зарад неког идеала који нема сврху. нема сврху јер не треба тротоари свуда у граду да буду 200+цм зато што је то лепо. нема поенту, тај скупоцен простор треба да се искористи што ефикасније. паркинг јесте један најбољих од решења у овом крају.
ово горе је дакле киритка не целокупног пројекта већ ето мало смо се сконцентрисали на преуређење улица, регулисањем пм вуођењем траваја итд.
zelja87":jsoduueq je napisao(la):баш тако. није направљен за то зашто ме терате тамо онда?
него, очигледно се не слажемо са методама. за мене је то фашизам.
zidar":1enjt7xt je napisao(la):zelja87":1enjt7xt je napisao(la):баш тако. није направљен за то зашто ме терате тамо онда?
него, очигледно се не слажемо са методама. за мене је то фашизам.
Zeljo imaj dovoljno obzira da pokusas da razumes ono sto si procitao pre nego sto pocnes da lupetas, u stvari procitaj dva puta, a onda uzmi recnik i procitaj celo poglavlje na slovo F, mozda nadjes neke interesantne definicije.