djole":cty91t46 je napisao(la):
Carry on. Izvini na smetnji.
Izvinjenje prihvaceno.
Nemoj da se ljutis, jednostavno tvoj stav smo razumeli:
ogranicavanje ili ukidanje automobilskog saobracaja u severnom delu Kralja Milutina ugrozava pravac Slavija-NBGD preko tunela i smanjice broj parking mesta.
Nema potrebe da ga ponavljas sto puta jer to ne doprinosi resenju a gusi diskusiju. Predlozi nesto pozitivno.
Evo recimo jednog mog
predloga koji ce ti se sigurno svideti
uz
reorganizaciju tramvajskih linija i koriscenja postojece infrastrukture potrebno je napraviti samo
900m nove trase kroz Pasterovu i juzni deo Kralja Milutina (ili 350 ako idemo kroz Bircaninovu) da dobijemo brz i pouzdan tramvaj:
- 2 linije (9 i 12 produzena do Ustanicke) pokrivaju pravce Blokovi, Banovo Brdo, Vozdovac i Bulevar. 3. pokriva ostale.
- 9. ide preko nove trase
- na novoj stanici
"Generalstab" se preseda sa jedne tramvajske linije na drugu, kod Glavne Z.st. staju sve 3 linije.
- presedanje sa tramvaja na autobuse/trolejbuse je rasporedjeno na vise cvorova kako bi se smanjile guzve
(sa 12. se preseda kod Pravnog, Tasa, Beogradjanke i Generalstaba a sa 9. kod Hrama, Slavijie, Generalstaba)
- Resavska i Stari Savski most se koriste
iskljucivo za gradski prevoz i hitne sluzbe.
- na novoj trasi "Pasterova-K. Milutina" automobilski saobracaj je ukinut ili ogranicen na traku za prilaz garazama.
- nova stanica "Klinicki Centar"
- Linije 9 i 12 celom duzinom idu zasebnim basticama (mozda cak jednog dana i u Pozeskoj), imaju prednost na semaforima
- nema vise tramvaja u Beogradskoj niti skretanja kod Pravnog.
Ovim uredjenjem dobijamo brz i pouzdan tramvajski saobracaj sa taktom 2/3 minuta na svakoj liniji i jednostavnim presedanjima. Potrebno je samo 900m nove trase i zatvaranje Resavske i Mosta.
Karlo del Ponte":cty91t46 je napisao(la):
Сада ћу јавно да дам предлог групи "Имамо план". Желео бих да учествујем у развоју овог решења до нивоа идејног пројекта. Свој рад и знање нудим потпуно бесплатно, јер до сада нисам имао прилике да учествујем у конкретним пројектима, који се заиста могу и остварити. Знате како је то када је неко годинама проучавао неку науку, са апетитом и ентузијазмом, а није имао прилику да се искаже. Ово је и мој град, и било би ми веома драго да учествујем у некој промени на боље.
Једино што не бих допустио је да неко други профитира или сакупља ловорике на мом знању и раду. Дакле, или стојим именом и презименом као сарадник пројекта, или као анонимни члан групе "Имамо план". Идеја групе "Имамо план" ме одушевљава, а надам се да ће временом постати веома јак и квалитетан тим пре свега младих ентузијаста. :kk:
Grupa ImamoPlan je osmisljena kao operativna grana Beobuild foruma koja ideje iz diskusija pretvara u konkretne projekte, otvoreni sistem gde se ljudi okupljaju oko ad-hoc projekata.
Na primer Slaviju smo odradili Stf i ja, BES radim zajedno sa C.S.I i Direktorom, Otvorenu skolu organizuje Jovanovm itd
Svi entuzijasti su dobrodosli, zahteva se jedino trud i posvecenost projektu, i da, C.S.I je zvanicni portparol grupe kako ne bi doslo do protivrecnih izjava.
Kao sto ste videli na projektu Slavija autori se potpisuju osim ako to ne zele.
Rad naravno nije placen vec je dobrovoljno darovanje svog vremena i truda za dobrobit grada i gradjana.
Konkretno clanstvo je za sada ograniceno na 3 clana upravnog odbora (C.S.I., Direktor, Zidar) iz operativnih razloga.
Postoji na forumu sekcija posvecena radu na projektima ImamoPlan
http://www.beobuild.rs/forum/viewforum.php?id=31
N-ST":cty91t46 je napisao(la):
Želeo bih da doprinesem ovom planu sa predlogom za kružni tok na Autokomandi. Najefikasnije bi bilo proterati tramvaj ispod kružnog toka ali "Imamo Plan" doživljavam kao alternativno razmišljanje koje problema rešava reorganizacijom postojećeg stanja, uz što minimalniju intervenciju i investiciju. S' toga, mislim da tramvaj kroz kružni tok na Autokomandi treba da prođe kroz sredinu istog
Kao sto kazes poenta imamo plan je da se smisle jednostavna i efikasna resenja za grad, lako je reci dajte mi 100 miliona evra i resicu vam problem.
Posto vec imamo razne ideje za delove tramvajske mreze mozda je vreme da se napravi jedan globalni projekat optimizacije koji ce obuhvatiti sve te manje celine:
- sine van kruznog toka na Slaviji
- bastica na zapadnoj strani JNA
- resenje kruznog toka na Autokomandi
- prebacivanje sina na sredinu Vojvode Stepe i ogranicenje/ukidanje automobilskiog saobracaja na pojedinim delovima
- definisanje raskrsnica za prednost tramvaja i evenualno ukidanje pojedinih
- studija izvodljivosti zatvaranja Resavske i starog mosta
. . .
biftek":cty91t46 je napisao(la):
Resiti jedan problem a napraviti 10 drugih i nije neko resenje. Stanovnici Beogradske ulice nemaju gde da se parkiraju pa resenje traze u susednim ulicam, jedna od tih susednih ulica je i Kralja Milutina. Sada kada i tu se smanji broj parking mesta jedino da se ljudi parkiraju na drvecu.
Resenje parkiranja nije u okupiranju ulicnog prostora (korisniji je za pesake i kolovoz), previse imamo automobila a nedovoljno prostora, vec u efikasnijim merama tipa garaze.