stf":2jwju2vo je napisao(la):@ Zelja87
Овим постом си свесно или несвесно објаснио многе ствари.
Стари део града је планиран у време када смо били чиста аграрна држава, а само највећи буржуји имали кола која чак нису имала ни посебну сврху, јер си било где моигао доћи пешке или трамвајем. Чак и тада, град је планиран на тај начин да се јавне површине поделе равномерно између свих корисника (пешаци, бициклисти, јавни превоз, приватни превоз)......
НБГ је планиран у неко друго време, када је аутомобилизација становништва узела маха. Али, и тада су јавен површине планиране равномерно између свих корисника. Јесте, аутомобили имају свуда по три широке траке, али и пешаци имају тротоар од 3-4 метра, зелених површина колико хоћеш, бициклистички рај......
Поента је да су аутомобили у старом граду преузели 90% површина, што мора да се заустави., јер је то неприродно и ненормално. Да се врати баланс.
Не може се правити од пите погача, тј. од старог града НБГ. Не може се аутомобилима повлађивати на рачун свих и свега осталог. Ти си оптужио нас да хоћемо да помогнемо трамвају на рачун свега? То је нетачно. Ми помажемо јавном превозу, пешацима, бициклистима, а на рачун само одређеног броја паркинг места. Ти насупрот томе, предлажеш да се уреде паркинзи на рачун свега и свакога, иако је доказано да аутомобилски превоз превезе најмању количину људи...
Па где је ту логика? Здрав разум?
Да, променио се на рачун аутомобила јер је то било неопходно. Данас је та неопходност још већа, а ти би да враћаш град на ту касабу "равноправности". То би само направило хаос. Понављам да овде говорим само о принципу, не мислим да би затварање к.милутина направило хаос.
А заиста не знам о којим бициклистима и пешацима причаш. Пешаци имају мин 150cm у краља милутина, која није никакав пешачки нити бициклистички коридор, нити ће то бити.
Да видим бициклистичку стазу уместо паркинг места на врачару, ја бих умро прво од смеха а онда од туге. После тога бих вероватно запалио себе или неку групу паркинг контролора испред општине/града. Јасно ми је да не живиш овде или да барем немаш ауто.
Та равноправност о којој говориш је релативна, јер као што си рекао не заузима исту површину по броју путника, као ни једнак број "следбеника".