Galeks":2kdlgnoc je napisao(la):A predlog da tramvaj skrece u Tirsovu i odatle posle u Kralja milutina? Nekako mi deluje bolje...?
Ако на овај начин симулирамо потенцијалну дискусију са станарима Краља Милутина, ево нове понуде станарима:djole":22q9aszs je napisao(la):Karlo del Ponte":22q9aszs je napisao(la):Али зато, уз аутомобилске магистрале Београдска и Максима Горког цене су за 500-600 евра ниже! Ако ти је толико стало да се сачува цена станова, онда се буни против решења градских власти, и свих осталих која помажу једино аутомобилима.
Drugim rečima, Beogradska neće poskupeti (jer će tu ostati automobilski saobraćaj a la M.Gorkog), a Milutinova će pojeftiniti.
Сам си објаснио да се живот у Београдској неће бити бољи, јер градска магистрала остаје шта год радио са трамвајем:djole":22q9aszs je napisao(la):S druge strane, ako će već renovirati Beogradsku, i stavljati onu gumu da ublaži vibracije, onda će već samim tim "Beogradskađanima" biti bolje. Ne moramo uništavati jednu retku oazu mira u centru (relativno rečeno "mira"), nego samo poboljšati sadašnja rešenja.
Drugim rečima, Beogradska neće poskupeti
Толико плитко укопавање се радило почетком ХХ века, и последица су управо бука и вибрације. Данас се код метро-а и подземних трамваја тежи мало дубљем укопавању, и постављању тампон слоја између тунелске кутије и нивоа улице.djole":22q9aszs je napisao(la):Sad još jedno, verovatno glupo pitanje: Koliko bi koštalo da se tramvaj metne ispod Beogradske i cele Slavije? Znači ne duboko, nego kanal 5m dubine koji se "poklopi" ulicom.
Још један од разога је и директна веза са аутобуском терминусом у Бирчаниновој.zidar":1z58aiem je napisao(la):Galeks":1z58aiem je napisao(la):A predlog da tramvaj skrece u Tirsovu i odatle posle u Kralja milutina? Nekako mi deluje bolje...?
Pasterova, Tirsova, Bircaninova... svejedno je
Izabrali smo Bircaninovu jer je najbliza Slaviji radi jasnije ilustracije prilikom rekonstrukcije same Slavije.
Ako se rekonstruise i trasa u Buloevaru JNA tramvaj moze da skrene u bilo koju od gore navedenih ulica pa zatim u Kralja Milutina.
Tehnicki bi najzahvalnije bilo kroz Pasterovu, veoma siroki moguci radijusi pri svakom skretanju (samo da braca rusi daju komad svog placa) ubrzali bi saobracaj i povecali komfor voznje.
Dodatna stanica kod klinickog centra bi takodje znacila, taj je kraj bas slabo opsluzen prevozom a potrebe velike.
b_tuta":3eipdco4 je napisao(la):Mene vise zanima da li ovakav predlog ima ko da cuje?
Најреалније је да користе десну трамвајску баштицу и иста стајалишта, јер сам Булевар Ослобођења није довољно широк да бисмо и то одвојили, иако постоји могућност на рачун зелених површина, јер овим предлогом прескаче се уско грло за проширења (деоница од Бирчанинове до Славије).Barkley":3fwz6qp4 je napisao(la):@stf, куда би ишли бусеви кроз Булевар ослобођења у правцу према аутокоманди? Да ли као и до сада, делећи траку са трамвајима?
Karlo del Ponte":1aq0gi26 je napisao(la):Сам си објаснио да се живот у Београдској неће бити бољи, јер градска магистрала остаје шта год радио са трамвајем
Толико плитко укопавање се радило почетком ХХ века, и последица су управо бука и вибрације. Данас се код метро-а и подземних трамваја тежи мало дубљем укопавању, и постављању тампон слоја између тунелске кутије и нивоа улице.djole":1aq0gi26 je napisao(la):Sad još jedno, verovatno glupo pitanje: Koliko bi koštalo da se tramvaj metne ispod Beogradske i cele Slavije? Znači ne duboko, nego kanal 5m dubine koji se "poklopi" ulicom.
Градња такве деонице би изазвала хаос минимално 2 године. Како би Београдска била потпуно затворена, у Краља Милутина би сигурно постала аутобуска улица, хаос би се пренео на цео град. Последице загађења и загушења саобраћаја би биле катастрофалне у том периоду,
Зато су, благо нама Беобилдовци предложили решење које је фазно.
Цена Београдске улице са подземним шинским саобраћајем би била реда величине 30-70 милиона евра, са једном подземном станицом. То спада у сасвим другу категорију инвестиција, које су високе, стратешке, и на веома дуги рок. Наки углавном прихваћен став на форуму је да, поред тежње метроу, сагледава се и цео остали систем и траже побољшања.
Твој став је стварно "Даље нећеш проћи." Град је таква целина да се морају дешавати промене, мора дограђивати измештати, преправљати, али најгоре је када се неко надрнди и не дозволи никакве промене, и поред тога што му се нуде услови по којима би чак био и у добитку.
Тако је у Мељаку један претворио улицу, која је најкраћи прилаз до око 100 кућа или плацева, у две слепе улице био је власник дела улице, јер су са обе стране плацеви које је некада давно продао. Ископао је јарак и само пешаци су могли да пролазе. Његов разлог је био "пролазиће камиони и због вибрација срушиће ми се стара шупа". Одмах након његове смрти пут је поново спојен, насут туцаником и струганим асфалтом, а нови власник је стару шупу сравнио са земљом.
stf":258jv39n je napisao(la):Заиста не знам о чему причаш? :o Тврдиш да ми успоравамо аутомобилски саобраћај на рачун трамвајског?! Како свега ти? Пошто ти текст и слика нису довољни, изгледа да морам постепено да ти цртам. Оке, ево:zelja87":258jv39n je napisao(la):али да блокирате неке природне везе за бензинска возила (процентуално мало људи превозе али ако их возиш у круг само ћеш да повећаш смог и буку у граду и наравно гужве). ви као да то игноришете и као не ово је страва.
3 примера:
1. Возач аутомобила из Булевара Ослобођења иде у Краља Милана.
Данас: На својој путањи има чак 3 укрштања са трамвајима.
Предлог: Постоји само 1 укрштање са трамвајима.
2. Бозач аутомобила из Немањине вози у Београдску.
Данас: Има 2 укрштања са трамвајима.
Предлог: Има 1 укрштање са трамвајима.
3. Возач аутомобила иде из Немањине у Краља Милана.
Данас: Има 3 укрштања са трамвајима.
Предлог: Има 2 укрштања са трамвајима.
А чак нисам нацртао ни најекстремнији пример возача који из Булевара Ослобођења иде у Београдску данас има 2 укрстања а нашим предлогом нема ниједно
Како ми то вртимо возаче у круг?
И даље гледаш само из угла возача аутомобила. Отвори видике и прошири погледе, возачи нису једини корисници града и немају искључиво право коришћења славије.zelja87":258jv39n je napisao(la):као што рекох већ раније. трамваји су последњи проблем на славији. само даш гас и обиђеш или успориш и пустиш га. проблем су пешаци и саобраћајци.
Из угла пешака, возачи аутомобила су највећи проблем Славије. Из угла корисника трамваја, возачи аутомобила су највећи проблем на Славији. Шта ћемо сад? Ко је у праву?
По цену чега? Ако смо и аутомобилски и пешачки саобраћај убрзали, једина жртва је Краља Милутина. Ето, више им није рај, него мало мањи рај.zelja87":258jv39n je napisao(la):трамвај треба да има што независнију мрежу али не по цену свега осталог.
Карло то је написао да је разлика у цени станова у Ресавској и Краља Милутина незнатна, те то није никакав проблем. Уосталом, зашто би цене пале? Живиш у малој, мирној, незагађеној улици са еколошки чистим градским превозом испред улаза. Па то је идеал.zelja87":258jv39n je napisao(la):Да продају..па то и јесте проблем, продаће га за мање паре.
Човече...није ово Јапан па да мислимо само на суграђане. Слажем се да је то идеал, али...нећемо да будемо неозбиљни.
Ко је у ствари неозбиљан? Неко ко жели идеал, или неко ко кука како ми нисмо средина за то?
Ово стварно не разумем. Шта си хтео да кажеш? Појасни, "човече". Заиста те не разумем, на шта циљаш овом реченицом??zelja87":258jv39n je napisao(la):А ово да не угрожава, то је потпуна неистина. Човече, не ради се само о славији она је један од (изузетно важних) чворова које чине саобраћај у граду. По вама, цео неимар, западни врачар, врачар, сви треба у земун преко газеле, или на превоз...у најмању руку неозбиљно
:laugh:Karlo del Ponte":258jv39n je napisao(la):- Сва паркинг места се укидају, и сви станови окренути према Краља Милутина добијају гараже, испод бетонираних средишта затворених блокова, потенцијалне зграде на углу Краља Милана и Милутина, и игралишта Треће гимназије.
- За разлику у изгубљеној цени стана, и новодобијеној са гаражом, дају се две понуде станарима: да половину те разлике откупе, или да градска власт изнајмљује гаражу 2-3 године док не заради онолико колико станари требају да плате за откуп.
zelja87":37t4qmnv je napisao(la):славија се сама најбоље регулише..једино јој сметају пешаци и саобараћајци. то говорим као возач и као пешак.
. . .
Но ако "отпушавате" славију овим измештањем, шта ће да се деси када буде црвено у немањиној и/или у к. милана одмах тик уз кружни ток?? има да се створи чеп истог тренутка!
zelja87":37t4qmnv je napisao(la):и да...заборавио сам, мисли мда је проблем што се губе жуте траке у ЈНА. То би био неупоредиво већи проблем од трамваја на славији.
boca-ica":1shivk3c je napisao(la):djole wrote
Što se para tiče, gde se namakne 10, namaći će se i 30 miliona
tu i jeste kvaka
nije BGkasa bunar bez dna
zidar":3gnww3cz je napisao(la):@djole i @zelja87
molio bih vas ili da skratite postove ili da korisitite spoiler tagove, ovako stranica bez potrebe postaje nepreglednasadrzaj
Uz to mi prvenstveno sklanjamo tramvaj sa kruznog toka kako bi tramvaj bio brzi a to sto ce i kola lakse da se probiju je samo pozitivni nusproizvod.
Sam si kroz svoje kontradiktorne izjave pokazao sustinu, pesaci koce saobracaj na Slaviji sto je dobro jer bi se inace cepovi pravili malo dalje. Slavija se ne regulise sama, regulisu je pesaci.