Šta je novo?

Tramvaji

O, da, ni meni nije jasno. Jel on to skretao iz Ruske ili u Rusku, pa malo omašio?A možda je jurio i nekog pešaka - to su dodatni bambiji. :D
 
Ja mislim da je iz Bulevara hteo naglo da skrene na tramvajske šine,jer u suprotnom je teško objasniti taj luping :lol: a često sam svedok,da pored samog policajca to rade.
 
To ja radim redovno - i uopšte nije teško izvesti - pored se nalazi dvorište sa parkingom kod Raiffaisen i NBG banke, a policija zažmuri na jedno oko, jer su svesni da je mnogo gore ulaziti u Bulevar, praviti gužvu dok čekaš da skreneš desno, plus taj izlazak za desno je uvek prepun ogromnih rupčaga od autobusa, a ranije je ivičnjak bio previše visok, pa si morao ultra sporo da se penješ i spuštaš.
Edit: A i da je radio to pre bi se spičako u banderu pre, nego u semafor.
 
bgexplorer":1fsovjnc je napisao(la):
Slikao sam pre nekoliko dana.Zna li neko koji je ovo tramvaj?

http://i46.tinypic.com/2ij5fh0.jpg
ČKD-T4
Resizeof1004t3.jpg

http://en.wikipedia.org/wiki/Tatra_T4

Beograd je nekad imao dvadesetak ovakvih, nažalost nijedan primerak nije sačuvan. Ovo je poklon is Hallea, koliko mi je poznato vozio je samo na liniji 6, da li zbog problema sa kočnicama, mada neki pričaju da se ovaj razlikuje od naših T4 po gabaritu, tako da ima problema pri skretanju, a negde i neku banderu može da pokupi...
 
Ambassador":wcnfdhaj je napisao(la):
O, da, ni meni nije jasno. Jel on to skretao iz Ruske ili u Rusku, pa malo omašio?A možda je jurio i nekog pešaka - to su dodatni bambiji. :D
Cini mi se da je iscupao banderu "iz korena" , sto znaci da nije nigde skretao, vec je poprilicno zurio, pa verovatno naleteo na rupcagu...
 
Trmvaj iz San Franciska
p1010620mediumyy5.jpg


A evo i beogradskih, koje su pametne glave iz GSP-a isekle.
belgijanaczuti6543os5.jpg

11sjmme.jpg


scc
 
Матеја Бељан":183d0f89 je napisao(la):
grozan je ovaj tramvaj:))
Nije bitno kakav je, ovaj 131 je mislim prvi PCC ikad napravljen u Evropi, da nije vredan ne bi ga Belgijanci otkupili i platili prevoz nazad! Depo u Bulevaru kralja Aleksandara je bio renoviran kako bi u njega smestili muzejske primerke vozila GSP-a, ali mislim da je novi gradonačelink Beograda u to vreme (1995. bar mi se tako čini) odlučio da u renoviran prostor smesti buvljak. :bash: :violina:

Pored toga što su isekli PCC i PCCII vozila, isekli su i ĐĐ101 i T4 tramvaje koji su mogli još da voze (u Zagrebu su još u super stanju), a sve u cilju uniformizacije voznog parka (da u celom gradu voze KT4).

I ono što je ostalo u zmijarniku je zadnjih godina isečeno, između ostalih i gošina trola, a i gošin tramvaj je gotov, ako ga nisu već isekli :rant: Istu grešku će napraviti i sa trolejbusima, ZiU-9 GB1 u normalnim zemljama bi bio restauriran u originalnu kolor šemu i enterijer i ostavljen kao muzejski primerak, kod nas će ga verovatno iseći :violina:
 
amm8990":3frk62t4 je napisao(la):
Depo u Bulevaru kralja Aleksandara je bio renoviran kako bi u njega smestili muzejske primerke vozila GSP-a, ali mislim da je novi gradonačelink Beograda u to vreme (1995. bar mi se tako čini) odlučio da u renoviran prostor smesti buvljak. :bash: :violina
Baš tako. Koliko se sećam dotični je Nebojša Čović.
 
Yepp... 1994. godine stari depo na Bulevaru bio je predvidjen za muzej GSPa gde su trebali da budu izlozeni svi stari eksponati. Prica glasi da je Covic jednostavno upao u tek renovirani prostor i rekao da ce tu biti buvljak.
 
Kako pametan covek: vidi lep uredjeni muzjski prostor - bas dobro mesto za prodaju gaca, carapa i ostale garderobe
 
amm8990":1iekxpzn je napisao(la):
Матеја Бељан":1iekxpzn je napisao(la):
grozan je ovaj tramvaj:))
Nije bitno kakav je, ovaj 131 je mislim prvi PCC ikad napravljen u Evropi, da nije vredan ne bi ga Belgijanci otkupili i platili prevoz nazad!
Naravno, nisam rekao da ako je ruzan treba ga unistiti. Zanimljivo je videti da je beogradskim ulicama islo nesto sto je tada bilo moderno. Zato sam i stavio smajlije, jer govorim iz danasnje perspektive i krajnje subjektivno.
 
Ljudi moji, da li mi neko moze odgovoriti, sta se dogadja sa gumenim absorberima zvuka i vibracija
koji se protezu duz novopostavljenih sina. Svuda po Evropi vidim, da se polazu kamene kocke i to u dva reda
uz njih, sa obe strane i jedne i druge sine. Kod nas se to ne radi, vec se asfalt izliva direktno, do uz same gumene
absorbere( ili kako se vec zovu). Tako dolazi do situacije, da se ta guma usled pritiska vozila preko asfalta,
ali i njegovog omeksavanja prilikom visokih letnjih temperatura, takodje omeksa i tako omeksana razliva na sve strane.
To je lako uocljivo na mnogim deonicama, asfaltnim, kroz koje sine prolaze. Pitam se koliki je vek tih gumenih absorbera u tom slucaju, da li se stedelo na kockama, ili je to jos jedan nepromisljen potez projektanata. Ne moram da naglasavam,
da se njihovim razlivanjem, smanjuje i njihova masa, pa samim tim i funkcija koju obavljaju.
Sutra cu poslati slike shina sa Novog Beograda, gde se lepo vidi, sve gore navedeno!?
 
Zar to nisu stavljali u Požeškoj i u Nemanjinoj?

Da li se sećate kako je na kratko vreme bila oplemenja Savska ulica?
1295833_Savska_ulica__sine_s.jpg

:violina:
 
Nije problem na deonicama, kuda ostala vozila ne idu preko sina, istom trasom( kao na slici)
vec je problem tamo, gde se vrsi pritisak na njih preko asfalta! Na gornjoj slici je zemlja izmedju sina,
i ne idu vozila njihovom duzinom. Samim tim, preko zemlje nema ni uticaja visokih temperatura,
kao sto je slucaj na mestima, gde je asfalt direktno do njih. Uskoro saljem fotografije, pa ce sve
biti jasnije. Mislim da je ogroman propust u pitanju!?
 
Da, izvini, zaboravih na odgovor. U Pozeskoj je upravo taj problem,
asfalt direktno do gumenih absorbera, videce se preko leta na sta ce to liciti,
kada se ta guma izlije sa obe strane, jer i tamo, i autobusi i taksisti idu preko njih, jer je to zuta traka.
A i estetski je katastrofa. Uvek isto! Znaci tu nema ni potrebnih kocki, ni izlivene "betonske" smese.

Sto se tice Nemanjine, tamo sine idu preko "bastica", i izlivena je ona masa, kao betonska, oko njih.
A i ne idu vozila preko, zabranjeno je valda, osim onih, uvek "pametnih"! To bi trebalo da je ok.
ZNACI, PROBLEM SU SINE KOJE SE RASPROSTIRU KROZ ASFALT! POGLEDATI POST, 2. IZNAD OVOG!?
SALJEM FOTOGRAFIJE SA NOVOG BEOGRADA GDE SU SINE U OPTICAJU " VEC" SKORO GODINU DANA!
 
ad arma":27pv9psc je napisao(la):
U Pozeskoj je upravo taj problem,
asfalt direktno do gumenih absorbera, videce se preko leta na sta ce to liciti
Zar nisu beton stavljali oko šina u Požeškoj kao u Nemanjinoj? Meni se čini prilično OK, ako je dobar pošto sam isto video i u Beču gde su oko šina isključivo betosnke poloče.

Ako stavljaju asfalt, kao što su skarabudžili na Kalemgdanu biće ovako
2692_bgd05-bulevar-foto-b-puljevic_f.jpg


Kaldrma je trebala biti vraćena, a onaj deo uspona ostavljena trava, sad je sve sivo i nije kao nead :(
 
stf":2ptgqcl6 je napisao(la):
vrachar":2ptgqcl6 je napisao(la):
amm8990":2ptgqcl6 je napisao(la):
Zar to nisu stavljali u Požeškoj i u Nemanjinoj?

Da li se sećate kako je na kratko vreme bila oplemenja Savska ulica?
http://www.beograd.rs/beoinfo/1295833_Savska_ulica__sine_s.jpg
:violina:
Bilo... prva 2 i po dana...
I zasto to ne bi moglo da bude u Bulevaru? Cistije, prijatnije, lepse, JEFTINIJE!!!!
Zato sto Srbi nisu sazreli za travnate povrsine.

To bi eventualno moglo da prodje kada bi se oivicilo nekim masivnim stubovima i bodljama koje buse gume.
 
ad arma":3aoayzqa je napisao(la):
Da, izvini, zaboravih na odgovor. U Pozeskoj je upravo taj problem,
asfalt direktno do gumenih absorbera, videce se preko leta na sta ce to liciti,
kada se ta guma izlije sa obe strane, jer i tamo, i autobusi i taksisti idu preko njih, jer je to zuta traka.
A i estetski je katastrofa. Uvek isto! Znaci tu nema ni potrebnih kocki, ni izlivene "betonske" smese.

Sto se tice Nemanjine, tamo sine idu preko "bastica", i izlivena je ona masa, kao betonska, oko njih.
A i ne idu vozila preko, zabranjeno je valda, osim onih, uvek "pametnih"! To bi trebalo da je ok.
ZNACI, PROBLEM SU SINE KOJE SE RASPROSTIRU KROZ ASFALT! POGLEDATI POST, 2. IZNAD OVOG!?
SALJEM FOTOGRAFIJE SA NOVOG BEOGRADA GDE SU SINE U OPTICAJU " VEC" SKORO GODINU DANA!
Ne znam da li sam razumeo sta pises. Evo sto se tice Pozeske - asfalt ne da nije direktno do gumenih absorbera, nego nije cak ni preko sina. Sine su pricvrscene na podlogu od betona, posle su oblozene gumenim absorberima (i sa unutrasnje i sa spoljasnje strane), posle su prskane necim (ako se dobro secam)...pa je na sve to izliven beton. Na kraju su spojevi izmedju sine i betona popunjeni onom crnom gumom (koja sad ispada), ne znam da li je to guma ili sta vec, meni je licilo na katran, tako su ga i sipali, iz nekih kantica, pa se posle to stegne.
Kada su stare sine vadjane iz Pozeske, one, naravno, nisu bile oblozene absorberima. Zato su se zgrade u Pozeskoj uvek tresle kad je prolazio tramvaj (bar stanovi na nizim spratovima), to pouzdano znam. Uvek je vibriralo kad je prolazio tramvaj. Sada se vise nista ne trese, a mislim da je upravo zbog tih gumenih absorbera (valjda mislimo na istu stvar?), kojima su oblozene sine. Naravno, i dalje je bucno kad prolazi tramvaj, ali mislim da to nije do sina, nego do razvaljenih tramvaja (pri tom, Svajcarci uopste ne prave buku).
Uglavnom, ja vidim razliku u odnosu na ranije, a da su sine mogle bolje i lepse da se postavljaju, mogle su. One gumene trake ne bi smele da ispadaju posle 2-3 meseca, a beton preko sina je mogao da bude stampani, kao u Nemanjinoj, ali jbg.
 
Vrh