Морам и овде да те укорим због тог израза.markobg":3vljhjl6 je napisao(la):Radovi na petlji Careva ćuprija:
Dobro, ne moramo sad da cepidlačimo! :lol: :lol: Petlja, nadvožnjak ili denivelisana raksrsnica, kako god to zvali, ipak je tramvajska pruga bila glavni predmet ove reportaže.Wile E. Coyote":5kzuxhnn je napisao(la):Морам и овде да те укорим због тог израза.markobg":5kzuxhnn je napisao(la):Radovi na petlji Careva ćuprija:
Аха. И треће шине на Булевару.markobg":nx6ncz9d je napisao(la):a posebno uz izgradnju kraka mreže do Kanarevog Brda.
Да је памети, требало би је демонтирати. Нажалост, генијалци су у :blah: ГУП унели два колосека.Siniša":1ndlin06 je napisao(la):nakon zavrsetka Prokopa, sadasnja zeleznicka pruga se moze iskoristiti za nezavisan gradski sinski sistem
1. GUP nije jasan po tom pitanju, ali se moze izmeniti ili dopuniti. Sto neko rece, on nije sveta krava.Wile E. Coyote":2tl8hde9 je napisao(la):Ја ћу ти навести 5 разлога због којих сам против:
1. Зар стварно мислиш да је постојећи :blah: ГУП предвидео укопавање та два колосека?
2а. Колико кошта укопавање? 2б. Поред толико већ ископаних тунела, треба ли још и ово да се укопава?
3. Зашто се измешта железничка станица у Прокоп ако ће да остане постојећа?
4. Та пруга је у таквом стању да би морала да се СКЛОНИ и стави нова, како би било могуће развити иоле пристојну брзину.
5. Постоји трамвајска пруга паралелна са том железничком.
Тога сам се сетио овако на брзину у тренутку, а има сигурно још гомила разлога зашто не треба да остане та пруга после изградње Прокопа.
1. Знајући како је до сада ишло, може само бити промењен на горе. До сад је тако рађено, па не видим зашто би било другачије.Siniša":30ppe2ip je napisao(la):1. GUP nije jasan po tom pitanju, ali se moze izmeniti ili dopuniti. Sto neko rece, on nije sveta krava.Wile E. Coyote":30ppe2ip je napisao(la):Ја ћу ти навести 5 разлога због којих сам против:
1. Зар стварно мислиш да је постојећи :blah: ГУП предвидео укопавање та два колосека?
2а. Колико кошта укопавање? 2б. Поред толико већ ископаних тунела, треба ли још и ово да се укопава?
3. Зашто се измешта железничка станица у Прокоп ако ће да остане постојећа?
4. Та пруга је у таквом стању да би морала да се СКЛОНИ и стави нова, како би било могуће развити иоле пристојну брзину.
5. Постоји трамвајска пруга паралелна са том железничком.
Тога сам се сетио овако на брзину у тренутку, а има сигурно још гомила разлога зашто не треба да остане та пруга после изградње Прокопа.
2a. Ovde sigurno daleko manje jer nema nikakvih instalacija ispod, nema cevi, kablova, sranja... 2b Da, svi trube da tu treba izgraditi extra poslovni centar sa koz-zna-cime-i-svacime. Evo prilike da se ukopa dva koloseka pre nego sto krenete u izgradnju tog dela.
3. Prokop treba da sluzi za medjugradski, medjunarodni i prigradski saobracaj, ova ukopana stanica samo za gradski/prigradski. Inace, ja nikad ne bi dao da se nova stanica gradi u Prokopu, izabrano je najgore resenje. Ali kad je vec zapoceto, neka se zavrsi.
4. Tacno, i ne vidim nikakv problem u tom.
5. Tramvajska pruga ima manji kapacitet od zeleznicke. Da li je na postojecoj moguce pojacati, nisam siguran. Drugo, ovaj zeleznicki koridor je pre moguce denivelisati nego tramvajski.
Kraj OT-a.
Катастрофа. По томе испада да ће остати и пруга око Калемегдана. :bash: Чему онда толике паре спрцаше у Прокоп???2012":30ppe2ip je napisao(la):U planu razvoja G.Ž jasno stoji da će se razvijati nova linija Karaburma-Dorćol-Kalemegdan-Sajam-Rakovica ,Beovoz treba razvijati i širiti svuda gde prolazi trasa današnje železnice ,bilo bi glupo odreći se tih trasa,a rešenja u Savskom amfiteatru mogu biti od ukopavanja do stubova a ta pruga će tek dobiti na znaćaju i dodatne putnike realizacijom Libeskinda na Dorćolu,pa i samim amfiteatrom ,tehnička rešenja postoje i to nije razlog zbog koga bi se ukidala pruga kroz amfiteatar ,eto u Budimpešti ide pored samog Dunava a zašto u Beogradu ne bi prolazila pored Save čak bila bi to i najatraktivnija turistička linija ,a leti bi znatno rasteretila Bulevar pored Sajma jer bi stanica bila na početku špica Ade tj ispod nove petlje i kupila masu koja se vraća ili ide na Adu kao priliokom Sajamskih priredbi...a i na mostu je predviđeno tramvajsko stajalište, i onda samo se spustite u Beovoz i pravac Dorćol-Karaburma,meni je sve to jako logično...
Pa i sam znas da su Prokop i ceo novi zeleznicki cvor finansirani i izgradjeni od strane ljudi kojima nije na pamet padala ideja da se zadrzi i stari.Wile E. Coyote":3b3hkc24 je napisao(la):[Катастрофа. По томе испада да ће остати и пруга око Калемегдана. :bash: Чему онда толике паре спрцаше у Прокоп???
Decko, preporucujem ti da procitas ovaj clanak o tvom vrlom i bajnom Prokopustf":314jblqu je napisao(la):Pa i sam znas da su Prokop i ceo novi zeleznicki cvor finansirani i izgradjeni od strane ljudi kojima nije na pamet padala ideja da se zadrzi i stari.Wile E. Coyote":314jblqu je napisao(la):[Катастрофа. По томе испада да ће остати и пруга око Калемегдана. :bash: Чему онда толике паре спрцаше у Прокоп???
Po kojoj osnovi sve to tvrdis? Gde si sve to nacuo i naucio napamet? Sam Prokop je van centra u rupi, ova stanica je u centru i zasto drugi gradovi zadrzavaju svoje stare ceone stanice i cak ih obnavljaju. Zasto su u samom centru Pariza, Budimpesta i Londona stanice u centru i ceonog tipa? Prepreka razvoju grada? Ma da, stvarno, okovi, bodljikava zica, bedem1. jer je apsolutno neefikasan,
2. jer je prepreka razvoju grada,
3. jer ga je veoma skupo odrzavati
4. jer je stari zeleznicki most van svih svetskih standarda, i jos se i raspada,
5 jer je potpuno besmisleno imati dva zeleznicka cvora...
6. jer drasticno poskupljuje sve infrastrukturne projekte koji se ukrstaju sa njim...
Ovo zadnja sve govori o tebi i ovo je vrhunac tvog poznavanja gradje743. jer je to kretenski!
Da, Wile, ja sam jedan od tih idiota, kretena, debila, retarda koji smatraju da treba ostati pruga oko Kalemegdana. Ja sam neprijatelj Beograda i njegov rusitelj. Ako treba da vozi Beovoz oko Kalemegdana, ne znaci da trebaju voziti EMV 412 "Gorbacovi". Zasto na toj pruzi ne bi isla manja vozila? Pruga oko Kalemegdana ne bi isla na glavnu stanicu, vec bi produzila dalje ka nekom buducem stajalistu na Mostaru, neka se tu preseda. Ovako se moze otvoriti linija Mostar-Kalemegdan-Dunav St-Pancevacki most. A kad vec toliko smeta ta je*******ena pruga, i ona se moze ukopati od beton hale ka Mostaru. I da, usrao sam se od srece za stanicu kod Nebojsa kule.Wile E. Coyote":314jblqu je napisao(la):Апсолутно си у праву. А онда су дошли генијалци који су се на све то посрали. И још им неки због тога и аплаудирају. А ја их само питам: Пошто је тренутна постојећа станица завршна а не пролазна, како мисле да се ту организује Беовоз који би настављао око Калемегдана? Значи, све линије би завршавале на гл. станици (сјајна гужва на 2 колосека ). Уз то, вероватно би се неко усрао од среће да се кула Небојша претвори у станицу Беовоза.