Šta je novo?

Tramvaji

Most preko Topčiderke:





Radovi na petlji Careva ćuprija:

 
Uostalom, nije mi jasno zašto ne renoviraju prugu sada kad je već zatvorena? id***, i ako bi radili pragove kao železničke, cenim da bi mogli i da bi tramvaj mogao brže (60km/h) da ide, što ga čini bržim od autobusa, makar tu jbt.
 
Verovatno si mislio na ugradnu vinjol šina. Potpuno se slažem da bi dobro bi da se to uradilo paralelno sa izgradnjom petlje kod Careve ćuprije, mada ova pruga nije u urgentnom stanju (kao npr. Karađorđeva), niti je (nažalost) od tolikog značaja. Međutim glavni problem je - novac.

A da ne govorim da bi teško dozvolili vozačima da toliko "jure", jer su već na postojećoj renoviranoj pruzi za BB opominjali vozače zbog "prebrze" vožnje od "neverovatnih" 50 km/h (a pruga je tehnički sposobna i za mnogo veće brzine)!!! Ne pitajte me zašto je to tako...

No, ako bi tramvajske šine prešle preko novog mosta na Adi i ako bi se uvela neka linja NBGD - Rakovica, kao i ako bi se realizovali projekti o pretvaranju zamrle industrijske zone u Rakovici u komercijalnu, svakako da bi značaj ove pruge naglo porastao.
 
Ovde su mogli da snimaju "I am a legend".
 
Wile E. Coyote":5kzuxhnn je napisao(la):
markobg":5kzuxhnn je napisao(la):
Radovi na petlji Careva ćuprija:
Морам и овде да те укорим због тог израза. :D
Dobro, ne moramo sad da cepidlačimo! :lol: :lol: Petlja, nadvožnjak ili denivelisana raksrsnica, kako god to zvali, ipak je tramvajska pruga bila glavni predmet ove reportaže. :p
 
Eto primera bacanja novca i dupliranja nepotrenog,ako se ulaže u rekonstrukciju Gradske Železnice a ulaže se,postavlja se logično pitanje;zašto se ne ukine tramvaj do Rakovice, ako ima dve postojeće i treća u najavi linija Beovoza koja prolazi pored Sajma,znači Rakovica-Vuk,Rakovica -Prokop-Nbg ,Rakovica-Sajam-Dorćol ,i taj mega most na Adi, zar nije logično Beovoz iz Rakovice pravo preko novog mosta opet poveže sa Nbg i još ako bi dodali tunel ispog Požeške najekonomičnije bi se iskoristila G.Ž u cilju masovnog prevoza sve ostalo je korupcija...ako je tačno da novi most na Adi ne može da nosi vozove Beovoza..
 
Ali Beovoz ne može da staje na svakom ćošku, što tramvaj može. Beovoz kao sistem takođe ima mnogo veći kapacitet od tramvaja, a nerecionalno ga je koristiti tamo gde ne može da se adekvatno popuni (npr. linija Rakovica - Sajam - Dorćol bi bila sigurno prazna). Da ne govorim da bi bilo korisno da tramvajska linija poveže direktno Rakovicu i Blok 45, a posebno uz izgradnju kraka mreže do Kanarevog Brda.

Drugo, novi most na Adi nije projektovan za klasičnu železnicu.
 
Pa postoje regionalni vozovi od 2-3 vagona koji bi mogli biti odgovarajuci (a la sinobus) naravno slazem se da ne treba ukidati tramvaj, pa to je 3ka koja inace vozi na Topcider.
 
Cinjenica je da na ovako dugom potezu od Savskog trga do Knezevca imamo paralelno i tramvajsku i zeleznicku prugu; iskreno dve stvari nisu potrebne. Medjutim, velika dva razloga za ostanak tramvajske pruge kroz Topcider su njena lepota i sto je to jedna od najstarijih tramvajskih pruga u Beogradu. Ova pruga sigurno spada u najlepse tramvajske pruge na svetu, a sto se tice istorije to je prva elektricna tramvajska linija na Balkanu otovrena 1894. godine. Takodje, nakon zavrsetka Prokopa, sadasnja zeleznicka pruga se moze iskoristiti za nezavisan gradski sinski sistem, a uzgred, zeleznicka stanica Senjak je nekada postojala od sajma, treba je vratiti.
 
Siniša":1ndlin06 je napisao(la):
nakon zavrsetka Prokopa, sadasnja zeleznicka pruga se moze iskoristiti za nezavisan gradski sinski sistem
Да је памети, требало би је демонтирати. Нажалост, генијалци су у :blah: ГУП унели два колосека. :rolleyes:
 
Ne razumem zasto ste svi protiv ove pruge, od Mostara do Savskog trga se moze ukopati i nikom ne smeta.
 
Ја ћу ти навести 5 разлога због којих сам против:

1. Зар стварно мислиш да је постојећи :blah: ГУП предвидео укопавање та два колосека?
2а. Колико кошта укопавање? 2б. Поред толико већ ископаних тунела, треба ли још и ово да се укопава?
3. Зашто се измешта железничка станица у Прокоп ако ће да остане постојећа?
4. Та пруга је у таквом стању да би морала да се СКЛОНИ и стави нова, како би било могуће развити иоле пристојну брзину.
5. Постоји трамвајска пруга паралелна са том железничком.

Тога сам се сетио овако на брзину у тренутку, а има сигурно још гомила разлога зашто не треба да остане та пруга после изградње Прокопа.
 
Wile E. Coyote":2tl8hde9 je napisao(la):
Ја ћу ти навести 5 разлога због којих сам против:

1. Зар стварно мислиш да је постојећи :blah: ГУП предвидео укопавање та два колосека?
2а. Колико кошта укопавање? 2б. Поред толико већ ископаних тунела, треба ли још и ово да се укопава?
3. Зашто се измешта железничка станица у Прокоп ако ће да остане постојећа?
4. Та пруга је у таквом стању да би морала да се СКЛОНИ и стави нова, како би било могуће развити иоле пристојну брзину.
5. Постоји трамвајска пруга паралелна са том железничком.

Тога сам се сетио овако на брзину у тренутку, а има сигурно још гомила разлога зашто не треба да остане та пруга после изградње Прокопа.
1. GUP nije jasan po tom pitanju, ali se moze izmeniti ili dopuniti. Sto neko rece, on nije sveta krava.
2a. Ovde sigurno daleko manje jer nema nikakvih instalacija ispod, nema cevi, kablova, sranja... 2b Da, svi trube da tu treba izgraditi extra poslovni centar sa koz-zna-cime-i-svacime. Evo prilike da se ukopa dva koloseka pre nego sto krenete u izgradnju tog dela.
3. Prokop treba da sluzi za medjugradski, medjunarodni i prigradski saobracaj, ova ukopana stanica samo za gradski/prigradski. Inace, ja nikad ne bi dao da se nova stanica gradi u Prokopu, izabrano je najgore resenje. Ali kad je vec zapoceto, neka se zavrsi.
4. Tacno, i ne vidim nikakv problem u tom.
5. Tramvajska pruga ima manji kapacitet od zeleznicke. Da li je na postojecoj moguce pojacati, nisam siguran. Drugo, ovaj zeleznicki koridor je pre moguce denivelisati nego tramvajski.
Kraj OT-a.
 
U planu razvoja G.Ž jasno stoji da će se razvijati nova linija Karaburma-Dorćol-Kalemegdan-Sajam-Rakovica ,Beovoz treba razvijati i širiti svuda gde prolazi trasa današnje železnice ,bilo bi glupo odreći se tih trasa,a rešenja u Savskom amfiteatru mogu biti od ukopavanja do stubova a ta pruga će tek dobiti na znaćaju i dodatne putnike realizacijom Libeskinda na Dorćolu,pa i samim amfiteatrom ,tehnička rešenja postoje i to nije razlog zbog koga bi se ukidala pruga kroz amfiteatar ,eto u Budimpešti ide pored samog Dunava a zašto u Beogradu ne bi prolazila pored Save čak bila bi to i najatraktivnija turistička linija ,a leti bi znatno rasteretila Bulevar pored Sajma jer bi stanica bila na početku špica Ade tj ispod nove petlje i kupila masu koja se vraća ili ide na Adu kao priliokom Sajamskih priredbi...a i na mostu je predviđeno tramvajsko stajalište, i onda samo se spustite u Beovoz i pravac Dorćol-Karaburma,meni je sve to jako logično...
 
Siniša":30ppe2ip je napisao(la):
Wile E. Coyote":30ppe2ip je napisao(la):
Ја ћу ти навести 5 разлога због којих сам против:

1. Зар стварно мислиш да је постојећи :blah: ГУП предвидео укопавање та два колосека?
2а. Колико кошта укопавање? 2б. Поред толико већ ископаних тунела, треба ли још и ово да се укопава?
3. Зашто се измешта железничка станица у Прокоп ако ће да остане постојећа?
4. Та пруга је у таквом стању да би морала да се СКЛОНИ и стави нова, како би било могуће развити иоле пристојну брзину.
5. Постоји трамвајска пруга паралелна са том железничком.

Тога сам се сетио овако на брзину у тренутку, а има сигурно још гомила разлога зашто не треба да остане та пруга после изградње Прокопа.
1. GUP nije jasan po tom pitanju, ali se moze izmeniti ili dopuniti. Sto neko rece, on nije sveta krava.
2a. Ovde sigurno daleko manje jer nema nikakvih instalacija ispod, nema cevi, kablova, sranja... 2b Da, svi trube da tu treba izgraditi extra poslovni centar sa koz-zna-cime-i-svacime. Evo prilike da se ukopa dva koloseka pre nego sto krenete u izgradnju tog dela.
3. Prokop treba da sluzi za medjugradski, medjunarodni i prigradski saobracaj, ova ukopana stanica samo za gradski/prigradski. Inace, ja nikad ne bi dao da se nova stanica gradi u Prokopu, izabrano je najgore resenje. Ali kad je vec zapoceto, neka se zavrsi.
4. Tacno, i ne vidim nikakv problem u tom.
5. Tramvajska pruga ima manji kapacitet od zeleznicke. Da li je na postojecoj moguce pojacati, nisam siguran. Drugo, ovaj zeleznicki koridor je pre moguce denivelisati nego tramvajski.
Kraj OT-a.
1. Знајући како је до сада ишло, може само бити промењен на горе. До сад је тако рађено, па не видим зашто би било другачије.
2. Све то ипак много кошта, а мислим да се ипак не би добило толико да се то исплати.
3. Не слажем се. Прокоп може све да опслужи. Апропо локације, у праву си.
4. То значи још улагања пара у ремонт пруге. Кад већ склањају пругу, онда нема шта ни да враћају назад.
5. Ни трамвајски коридор није много ометан осталим саобраћајем. Уосталом, трамвај се може изместити да пролази куда сад пролази железница, ако је баш до денивелације.

Слажем се да смо отишли ОТ, ово може да иде у тему о железници.

2012":30ppe2ip je napisao(la):
U planu razvoja G.Ž jasno stoji da će se razvijati nova linija Karaburma-Dorćol-Kalemegdan-Sajam-Rakovica ,Beovoz treba razvijati i širiti svuda gde prolazi trasa današnje železnice ,bilo bi glupo odreći se tih trasa,a rešenja u Savskom amfiteatru mogu biti od ukopavanja do stubova a ta pruga će tek dobiti na znaćaju i dodatne putnike realizacijom Libeskinda na Dorćolu,pa i samim amfiteatrom ,tehnička rešenja postoje i to nije razlog zbog koga bi se ukidala pruga kroz amfiteatar ,eto u Budimpešti ide pored samog Dunava a zašto u Beogradu ne bi prolazila pored Save čak bila bi to i najatraktivnija turistička linija ,a leti bi znatno rasteretila Bulevar pored Sajma jer bi stanica bila na početku špica Ade tj ispod nove petlje i kupila masu koja se vraća ili ide na Adu kao priliokom Sajamskih priredbi...a i na mostu je predviđeno tramvajsko stajalište, i onda samo se spustite u Beovoz i pravac Dorćol-Karaburma,meni je sve to jako logično...
Катастрофа. По томе испада да ће остати и пруга око Калемегдана. :bash: Чему онда толике паре спрцаше у Прокоп???
 
Wile E. Coyote":3b3hkc24 je napisao(la):
[Катастрофа. По томе испада да ће остати и пруга око Калемегдана. :bash: Чему онда толике паре спрцаше у Прокоп???
Pa i sam znas da su Prokop i ceo novi zeleznicki cvor finansirani i izgradjeni od strane ljudi kojima nije na pamet padala ideja da se zadrzi i stari.
1. jer je apsolutno neefikasan,
2. jer je prepreka razvoju grada,
3. jer ga je veoma skupo odrzavati
4. jer je stari zeleznicki most van svih svetskih standarda, i jos se i raspada,
5 jer je potpuno besmisleno imati dva zeleznicka cvora...
6. jer drasticno poskupljuje sve infrastrukturne projekte koji se ukrstaju sa njim...
.....
......
.....
.....
....
.....
743. jer je to kretenski!
 
Апсолутно си у праву. А онда су дошли генијалци који су се на све то посрали. И још им неки због тога и аплаудирају. :rolleyes: А ја их само питам: Пошто је тренутна постојећа станица завршна а не пролазна, како мисле да се ту организује Беовоз који би настављао око Калемегдана? Значи, све линије би завршавале на гл. станици (сјајна гужва на 2 колосека :rolleyes:). Уз то, вероватно би се неко усрао од среће да се кула Небојша претвори у станицу Беовоза. :rolleyes:
 
stf":314jblqu je napisao(la):
Wile E. Coyote":314jblqu je napisao(la):
[Катастрофа. По томе испада да ће остати и пруга око Калемегдана. :bash: Чему онда толике паре спрцаше у Прокоп???
Pa i sam znas da su Prokop i ceo novi zeleznicki cvor finansirani i izgradjeni od strane ljudi kojima nije na pamet padala ideja da se zadrzi i stari.
Decko, preporucujem ti da procitas ovaj clanak o tvom vrlom i bajnom Prokopu
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/108936/Prokop-krivo-postavljen-jos-pre-trideset-godina
1. jer je apsolutno neefikasan,
2. jer je prepreka razvoju grada,
3. jer ga je veoma skupo odrzavati
4. jer je stari zeleznicki most van svih svetskih standarda, i jos se i raspada,
5 jer je potpuno besmisleno imati dva zeleznicka cvora...
6. jer drasticno poskupljuje sve infrastrukturne projekte koji se ukrstaju sa njim...
Po kojoj osnovi sve to tvrdis? Gde si sve to nacuo i naucio napamet? Sam Prokop je van centra u rupi, ova stanica je u centru i zasto drugi gradovi zadrzavaju svoje stare ceone stanice i cak ih obnavljaju. Zasto su u samom centru Pariza, Budimpesta i Londona stanice u centru i ceonog tipa? Prepreka razvoju grada? Ma da, stvarno, okovi, bodljikava zica, bedem
743. jer je to kretenski!
Ovo zadnja sve govori o tebi i ovo je vrhunac tvog poznavanja gradje
Wile E. Coyote":314jblqu je napisao(la):
Апсолутно си у праву. А онда су дошли генијалци који су се на све то посрали. И још им неки због тога и аплаудирају. :rolleyes: А ја их само питам: Пошто је тренутна постојећа станица завршна а не пролазна, како мисле да се ту организује Беовоз који би настављао око Калемегдана? Значи, све линије би завршавале на гл. станици (сјајна гужва на 2 колосека :rolleyes:). Уз то, вероватно би се неко усрао од среће да се кула Небојша претвори у станицу Беовоза. :rolleyes:
Da, Wile, ja sam jedan od tih idiota, kretena, debila, retarda koji smatraju da treba ostati pruga oko Kalemegdana. Ja sam neprijatelj Beograda i njegov rusitelj. Ako treba da vozi Beovoz oko Kalemegdana, ne znaci da trebaju voziti EMV 412 "Gorbacovi". Zasto na toj pruzi ne bi isla manja vozila? Pruga oko Kalemegdana ne bi isla na glavnu stanicu, vec bi produzila dalje ka nekom buducem stajalistu na Mostaru, neka se tu preseda. Ovako se moze otvoriti linija Mostar-Kalemegdan-Dunav St-Pancevacki most. A kad vec toliko smeta ta je*******ena pruga, i ona se moze ukopati od beton hale ka Mostaru. I da, usrao sam se od srece za stanicu kod Nebojsa kule.
Uostalom sta ce nama pruge? Ionako ce za godinu dana otovriti most Vidin-Calafat, ima a nas zaobidju u sirokom luku. Mozemo da skinemo i sve koloseke koji postoje. Koji ce nam?
A sto se tice tramvajske linije 3, smatram da je treba prebaciti novom trasom koja bi isla od Mostara, Prokopa i dalje kroz citavu Resavsku, kao i uraditi vezu Mostar-Autokmanda.
Nastavite sa pljuvanjem...
 
Ма нема фрке, само ти заговарај неизлазак Београда на реке. Најбоље да на обале Саве и Дунава ставимо бодљикаве жице, набијемо још који колосек, а Луку Београд проширимо од Вишњице до Ушћа. Преистаниште бисмо могли да проширимо од Ушћа до Сајма, а земунски и новобеоградски кеј да затворимо зидовима. А то укопавање тунела ће појести још један метро, као што га је и трамвај појео. Још да провучемо трећу шину кроз Булевар, трамвај преко Бранковог моста, а обилазница нам, баш како кажеш, не треба, јер ће нас и транзит мимоићи. Дивота једна. :rolleyes:

Настави са заговарањем паланачког Београда...
 
Wile, ovo si ti rekao, ne ja. Jesi li ti procitao tekst? Ako sam bio ironican i ako smatram da treba ostati dva koloseka, to ne znaci da ne treba grad spustiti na reke, kao i da treba ostati luka na sadasnjem mestu. I uopste nisam za palanacki Beograd. Zasto sve izvrces?
 
Извини, можда и нисам мислио конкретно на тебе, али ми је више мука од разних фрикова који из године у годину све више и више упропашћавају град. Дошло је дотле да нити имам где да се прошетам, а кад треба да се иде у Београд коса ми се дигне на глави... Разни ликови који заговарају паланачки Београд са трамвајем као главним превозом су ми се смучили. А то што у вези са садашњом станицом немамо исто мишљење, ионако нас неће ништа питати, него ће урадити најгоре што могу. :rolleyes:
 
Vrh