Isto bi se onda moglo reći za vozove, uvek neko može da stane na pružnom prelazu i napravi glupostWile E. Coyote":8wkb6xlk je napisao(la):Толико о надмоћности трамваја над осталим земаљским превозом. :kafa:
Тачно, зато и не треба да буде пружних прелаза у нивоу.lukpot":c6bxl802 je napisao(la):Isto bi se onda moglo reći za vozove, uvek neko može da stane na pružnom prelazu i napravi glupostWile E. Coyote":c6bxl802 je napisao(la):Толико о надмоћности трамваја над осталим земаљским превозом. :kafa:
To što su kod nas mnoge ulice realizovane na loš način, ne znači da su i tramvaji loši.
Kakav tendenciozno napisan clanak. I to u sekciji "grad buducnosti" sa nazivom "glavno sredstvo prevoza tramvaj" i onda se razglada o tramvajima i autobusima, a metro, kojim se jelte najbrze putuje i ciji je interval 2-3 minuta, se spominje onako uzgred.2012":28xg8ybw je napisao(la):GRAD BUDUĆNOSTI Iskustva praškog gradskog prevoza
Tramvaj glavno prevozno sredstvo
L. Gedošević - B. Vuković | 26. 02. 2010. - 09:30h | Komentara: 0
Velika sredstva i projekti nisu uvek neophodni da bi život Beograđana bio lepši i jednostavniji. Gradski prevoz u Beogradu daleko je od standarda u prestonici Češke, ali postoje sitnice koje se mogu "prepisati" i koje bi svakodnevno putovanje Beograđana učinile prijatnijim.
www.blic rs.
Јеси ли сигуран да није? Кад год се прича о супериорности трамваја, знај да ту нису чиста посла.hazard":1de6wnda je napisao(la):Kakav tendenciozno napisan clanak. I to u sekciji "grad buducnosti" sa nazivom "glavno sredstvo prevoza tramvaj" i onda se razglada o tramvajima i autobusima, a metro, kojim se jelte najbrze putuje i ciji je interval 2-3 minuta, se spominje onako uzgred.
Da covek pomisli da je narucen tekst.
Т4 из Халеа. Поново је у функцији?bgexplorer":1de6wnda je napisao(la):Slikao sam pre nekoliko dana.Zna li neko koji je ovo tramvaj?
На пример овај трамвај су могли мало да среде, офарбају и укључе га као туристички трамвај кроз Бг, а не онај...bgexplorer":3j9sf6t9 je napisao(la):
Hvala za link Vucko. Drago mi je da je u nisu osnovano udruzenje za povratak tramvaja, mada cisto sumnjam da ce imati uspeha zbog slinih azdaja na rukovodecim polozajima. Nis, Novi Sad, Subotica treba da vrate tramvaje, kao i neki drugi gradovi poput Kragujevca i Zrenjanina. Primera radi, Buenos Aires je kao prvu fazu obnove tramvajskog saobracaja izgradio 2 km pruge, kupio 2 "Citadisa 302" i pustio u saobracaj (Puerto Madero Tramway). Ovako nesto slicno bi se moglo primeniti i u pomenutim nasim gradovima samo da postoji volja. Pruga moze biti i jednokolosecna sa mimoilaznicama, zasto da ne.vucko":23mmmib4 je napisao(la):http://www.youtube.com/watch?v=twsbtjPX0D4
Eksperti o povratku tramvaja na ulice Niša - Experts About the Return of Tramways to Niš
Pominju malo i beograd kao primer a i lrt
CKD T4D. Nekad je Beograd imao veoma slicnih 20 komada T4YU imali su grazane brojeve 1-20. Svi su iseceni, u Zagrebu jos voze i nece ih u bliskoj buducnosti menjati. Da se podsetimo garaznog broja 6:bgexplorer":23mmmib4 je napisao(la):Slikao sam pre nekoliko dana.Zna li neko koji je ovo tramvaj?