Šta je novo?

Tramvaji

EH tužna priča Grada budućnosti Jugoistočne Evrope a i šire :kafa:
 
Pa mogli bi da napravimo destruction derby trola vs tramvaj vs bus,mislim da je jasno ko bi pobedio.Samo ne znam da li pre to ili one trke oko kruga dvojke tramvajem?
 
Wile E. Coyote":8wkb6xlk je napisao(la):
Толико о надмоћности трамваја над осталим земаљским превозом. :kafa:
Isto bi se onda moglo reći za vozove, uvek neko može da stane na pružnom prelazu i napravi glupost :rolleyes:
To što su kod nas mnoge ulice realizovane na loš način, ne znači da su i tramvaji loši.
 
lukpot":c6bxl802 je napisao(la):
Wile E. Coyote":c6bxl802 je napisao(la):
Толико о надмоћности трамваја над осталим земаљским превозом. :kafa:
Isto bi se onda moglo reći za vozove, uvek neko može da stane na pružnom prelazu i napravi glupost :rolleyes:
To što su kod nas mnoge ulice realizovane na loš način, ne znači da su i tramvaji loši.
Тачно, зато и не треба да буде пружних прелаза у нивоу.
А трамвај остаје трамвај.
 
2012":28xg8ybw je napisao(la):
GRAD BUDUĆNOSTI Iskustva praškog gradskog prevoza
Tramvaj glavno prevozno sredstvo
L. Gedošević - B. Vuković | 26. 02. 2010. - 09:30h | Komentara: 0

Velika sredstva i projekti nisu uvek neophodni da bi život Beograđana bio lepši i jednostavniji. Gradski prevoz u Beogradu daleko je od standarda u prestonici Češke, ali postoje sitnice koje se mogu "prepisati" i koje bi svakodnevno putovanje Beograđana učinile prijatnijim.


www.blic rs.
Kakav tendenciozno napisan clanak. I to u sekciji "grad buducnosti" sa nazivom "glavno sredstvo prevoza tramvaj" i onda se razglada o tramvajima i autobusima, a metro, kojim se jelte najbrze putuje i ciji je interval 2-3 minuta, se spominje onako uzgred.

Da covek pomisli da je narucen tekst.
 
Slikao sam pre nekoliko dana.Zna li neko koji je ovo tramvaj?

2ij5fh0.jpg
 
hazard":1de6wnda je napisao(la):
Kakav tendenciozno napisan clanak. I to u sekciji "grad buducnosti" sa nazivom "glavno sredstvo prevoza tramvaj" i onda se razglada o tramvajima i autobusima, a metro, kojim se jelte najbrze putuje i ciji je interval 2-3 minuta, se spominje onako uzgred.

Da covek pomisli da je narucen tekst.
Јеси ли сигуран да није? Кад год се прича о супериорности трамваја, знај да ту нису чиста посла. :rolleyes:
bgexplorer":1de6wnda je napisao(la):
Slikao sam pre nekoliko dana.Zna li neko koji je ovo tramvaj?
Т4 из Халеа. Поново је у функцији?
 
Tramvaj je mnogo bolji vid prevoza od autobusa: ekoloski cistiji i jeftiniji prevoz, mnogo brzi od autobusa, vozila su tiha i imaju smek.
U tekstu o Pragu, procitao sam da je nadzemni javni prevoz u SIREM CENTRU iskljucivo tramvaj, sta vise da pricamo......
 
to mi se svidelo u pragu - autobusi voze samo do oboda tog šireg centra, odatle idu samo tramvaji i metro. i sve funkcioniše ok, doduše metro zna ponekad da bude natrpan
 
vucko":23mmmib4 je napisao(la):
http://www.youtube.com/watch?v=twsbtjPX0D4

Eksperti o povratku tramvaja na ulice Niša - Experts About the Return of Tramways to Niš

Pominju malo i beograd kao primer a i lrt
Hvala za link Vucko. Drago mi je da je u nisu osnovano udruzenje za povratak tramvaja, mada cisto sumnjam da ce imati uspeha zbog slinih azdaja na rukovodecim polozajima. Nis, Novi Sad, Subotica treba da vrate tramvaje, kao i neki drugi gradovi poput Kragujevca i Zrenjanina. Primera radi, Buenos Aires je kao prvu fazu obnove tramvajskog saobracaja izgradio 2 km pruge, kupio 2 "Citadisa 302" i pustio u saobracaj (Puerto Madero Tramway). Ovako nesto slicno bi se moglo primeniti i u pomenutim nasim gradovima samo da postoji volja. Pruga moze biti i jednokolosecna sa mimoilaznicama, zasto da ne.
bgexplorer":23mmmib4 je napisao(la):
Slikao sam pre nekoliko dana.Zna li neko koji je ovo tramvaj?
CKD T4D. Nekad je Beograd imao veoma slicnih 20 komada T4YU imali su grazane brojeve 1-20. Svi su iseceni, u Zagrebu jos voze i nece ih u bliskoj buducnosti menjati. Da se podsetimo garaznog broja 6:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=Dz0yFVtn4hk[/video]
 
Тај трамвај у Сегедину није катица, већ Т6 или тачније Т6А5, производиле су се током 1991-1997... таквих имамо доста овде у Братислави (58 комада). Доста личе на београдске катице, ал немају онај зглоб у средини, већ су вагони самостални и могу слободно да се конфигуришу. Овде већином иду 2, са 3 се само тестирало, али никад није ушло у редовну употребу.
 
A zasto se njihovi drugi projekti zovu 'tramvaji' a samo nas je LRV (light rail vehicle)? Hm...
 
Zapravo to je moderan termin za sve Tramvaje,i u svetu se sve više koristi posebno u Americi gde se također smenjuje reč Streetcar u Lrv
 
KT8D5K za Pyongyang, 45 komada iz 1990. Imaju jos 129 T6B5K solo tramvaja i 50 Katica kojima su skinuli zglobove
349.gif
, danas voze u Chongjinu. Uz to su iz Nemacke kupili 320 T4D/B4D tramvaja. To su tri linije sa kolosekom od 1435 mm. I imaju jednu liniju sa metarskim kolosekom koja vodi od metro stanice Samhung do Kim Il Sungovog mauzoleja sa 18 tramvaja i isto toliko prikolica iz Zuricha.
 
U subotu kada sam išao na posao ...
ma samo pogledajte šta je čovek uradio i zaustavio tramvajski saobracaj,srecom niko nije poginuo :|

2s639eq.jpg


2lav3ms.jpg
 
Vrh