Šta je novo?

Tramvaji

@JohnnyLee
Ma nisam Brate,da sam u upravi već bi se bušilio :cool: ovo mi prešlo u hobi :D
 
Wile E. Coyote":829v4bg5 je napisao(la):
Да не причамо о гомили потока испод Београда...
koji su kao i u svim gradovima pretvoereni u kanalizacionu mrezu... jer gradom obicno ne idu potoci
 
Наравно... само како ли ће то да се регулише ако једног дана крене бушење...
 
Valjda se zna se na kojoj dubini je kanalizacija a na kojoj se pravi metro, inace pre gradnje ide studiranje zemljista. Ne brini znaju oni da prave....
 
GSP „Beograd“ obeležilo 117 godina postojanja
Dogodine sa novim tramvajima i trolejbusima
Autor: B. Vuković - M. Tašković | Foto:n. kostić | 15.10.2009. - 09:12
Gradsko saobraćajno preduzeće „Beograd“ obeležilo je juče 117 godina javnog prevoza u Beogradu, kao i 62 godine od kad su se na ulicama prestonice pojavili prvi trolejbusi.

Prema rečima Radoslava Nikolića, direktora ovog preduzeća, u proteklom periodu povećana je tehnička ispravnost vozila, samim tim i bezbednost putnika, a prioritet za naredni period je realizovanje nabavke novih tramvaja i trolejbusa koji će znatno unaprediti kvalitet javnog prevoza u Beogradu. Prema najavama, na dan sledeće godišnjice GSP „Beograd“, Beograđani će se voziti novim tramvajima i trolejbusima.
- Tender za nove trolejbuse će biti obavljen do kraja meseca. Ostaje da se definišu neki pravno finansijski aspekti i sve će biti spremno za nabavku novih 83 trolejbusa za Beograđane. Verujem u to da će novi trolejbusi u Beograd stići krajem leta sledeće godine i to će znatno unaprediti prosek sadašnjeg voznog parka. Imamo dve grupe trolejbusa, stare 20 godina i njih ćemo novom nabavkom zameniti i ostaće 42 vozila koja su nabavljena posle 2000. godine i mislim da ćemo postići jedan zavidan nivo kvaliteta - objašnjava Radoslav Nikolić, direktor GSP „Beograd“.
Kupovina 30 tramvaja takođe se privodi kraju i prva isporuka očekuje se do kraja sledeće godine. Proteklih dana vode se i pregovori o novim klimatizacijama autobusa, koja će biti završena do sledeće letnje sezone.
- Razgovoramo i oko nove nabake autobusa u sledećoj godini, kao i remonta jednog broja vozila. Dodatnim naporima svih zaposlenih učinjene su značajne uštede, znatno je povećana tehnička ispravnost, samim tim i bezbednost putnika i mislim da je mnogo urađeno za javni prevoz u poslednjih godinu dana. Trudimo se da prevoz svakog dana bude bolji i mislim da to i Beograđani znaju - dodaje Nikolić i napominje da novih poskupljenja prevoza u skorije vreme neće biti.
 
MareCar":2wz2c3iu je napisao(la):
Valjda se zna se na kojoj dubini je kanalizacija a na kojoj se pravi metro, inace pre gradnje ide studiranje zemljista. Ne brini znaju oni da prave....
Било је и случајова да се не зна...
 
Nema je. Tramvaji 7 i 9 će od (uslovno rečeno novog) stajališta nakon raskrsnice Antifašističke borbe i Milutina Milankovića (kod Vera) ići prazni pravo, pa levo do depoa, u kome će okretati i vraćati se istom trasom do prvog stajališta (sadašnje, negde na pola redovne tramvajske deonice u Bulevaru MM). OTC NBG piše zato što im je valjda to najbliža dovoljno poznata lokacija.
 
tramvaji_t.jpg
Da se podsetimo....1922. godine Beograd je dobio prvih 30 Siemens tramvaja.
 
Samo jedno pitanje, zar nije beše bio plan da nam prvo pobednik tendera pošalje jedan model na probu od 3 meseca i tek onda se nastavlja sa porudžbinom ukoliko tramvaj ispuni sve uslove.
 
Tacno Smeksi upravu si jos nje potvrdjena odluka o pobjedniku a vise ponuda nije bilo jer su nasi nesto zaj*** u tenderskoj dokumentaciji rekao mi lik iz CIP sa kojim sam danas sjedio u dvospratnom vagonu probna voznja i reklamiranje grampeta od glavne do resnika inace on je u timu za pisanje tendera za nove garniture za beovoz i za nove regjonalne vise u temi o ZS. :rant:
 
naravno da su sje*******ali kada su za pocetak postavili pogresan osnovni uslov a to je sto puta vec ovde receno "najniza ponudjena cena"
 
Igore, ako je direktor dobro preneo njegove reči termin "tenderska dokumentacija" obuhvata nešto drugo tj. verovatno se misli na onaj deo o dozvoljenoj imobilizaciji tramvaja od 2% (post malog paje na željeznicama). Što i dalje ne menja činjenicu da je cela stvar sprovedena kao prodaja svinje na pijaci.
 
Svinjče se bira pametnije, a ne samo po najnižoj ceni. Valja videti i kako je gojeno, da li je zdravo, živahno.
 
@smeksi

razumem da se nije odnosilo na sam poziv pa sam zato i prokomentarisao "kako su za pocetak..." sto ce reci da im je osnova losa a ostatak pitaj boga na sta lici :violina:
 
Tramvaji kompanije "CAF"

Izvor: Novosti

bgd-tramvaji.jpg


Na koloseku Španci i Hrvati

REZULTAT utakmice između španske kompanije "CAF" i hrvatske firme "Končar" na tenderu za nabavku novih tramvaja, posle nepunih šest meseci od raspisivanja, konačno će biti poznat krajem sledeće sedmice, kažu u GSP "Beograd". Javni gradski prevoznik najavljuje i novi tender za kupovinu 83 nova trolejbusa.
- Tramvaji obe kompanije odgovaraju postavljenim uslovima, i tenderska komisija trebalo bi da do kraja sledeće nedelje odluči čija će ponuda biti prihvaćena - objašnjava Slobodan Stević, izvršni direktor GSP. - Slična je tehnika, a i cene su im približno slične. Za ovu investiciju je namenjeno 60 miliona evra, a prvi tramvaj bi trebalo da izađe na beogradske ulice do kraja sledeće godine. Ugovorom je predviđeno da po isteku probnog perioda eksploatisanja prvog vozila, od tri meseca, ostali tramvaji treba da stignu u roku od tri godine.
Još početkom godine najavljeno je da bi na ulicama glavnog grada od sledeće godine trebalo da saobraća 30 novih tramvaja. Tender za nabaku raspisan je krajem aprila, a Agencija za investicije Beograda, na zahtev ponuđača, prvobitni rok produžila je za sedam dana, do 1. jula. Kako su tada naveli u GSP, za ovaj posao bilo je zainteresovano 17 proizvođača, među kojima i španski "CAF" i hrvatski "Končar elektroindustrija". Tramvaji kompanije "CAF", inače, već prevoze građane mnogih velikih gradova, kao što su Edinburg, Hjuston, Lisabon i Valensija. S druge strane, hrvatski proizvođač do sada nije uspeo da plasira svoja vozila skoro ni na jedno evropsko tržište. Njihovi tramvaji saobraćaju samo ulicama Zagreba, a interesovanje pokazuju gradske vlasti u Helsinkiju.

NOVI TROLEJBUSI
U TOKU je priprema dokumentacije za raspisivanje tendera za nabavku 83 nova trolejbusa. Kupovinom ovih vozila neće biti proširen vozni park, već će biti zamenjeni i povučeni sa ulica trolejbusi stariji od osam godina. Nova vozila će biti niskopodna, klimatizovana i sa najmodernijim sistemom upravljanja, vuče i kočenja. To podrazumeva asinhroni motor. U zavisnosti od kvaliteta i prateće opreme, za nabavku jednog trolejbusa potrebno je najmanje izdvojiti 200.000 evra. U GSP kažu da bi Beograđane novi trolejbusi mogli da prevoze već u drugoj polovini sledeće godine.www.novosti on line
NO COMMENT!
 
Na koju foru se sad javlja GSP da bira tramvaj kada na početku tendera nisu hteli ni da se jave. Ne odlučuju oni o pobedniku tendera već Agencija za investicije (i EBRD?!). Nešto mi se javlja da ova nabavka nikako neće izaći na dobro, voleo bih da me demantuju vesti naredne nedelje, ali imam neki osećaj.
 
Glupo pitanje,sto budze sine u bulevaru kada trebaju na prolece da rade bulevar i prebacuju sine na sredinu???
 
Vrh