Stanje voznog parka na dan 17. 09. 2009. god.
Ukupan broj tramvaja (invertarski broj) i struktura tramvajskog voznog parka prema tipu vozila:
DIVAG Be 4/4 ---------- 1;
DIVAG Be 4/6 --------- 29;
KT4-YUB -------------- 106;
KT4M-YUB -------------- 20;
KT4-YUBM -------------- 30;
PRIKOLICA B-3 --------- 9;
PRIKOLICA B-4 -------- 12;
PRIKOLICA B-4S -------- 4;
T4 ------------------------- 1;
U K U P N O: 212.
Zar Beograd pre nije imao T4 ? Čini mi se da sam video neki snimak sa Ljubom Moljcem, nešto na Tašmajdanu, gde se vide ovi tramvaji ili grešim?connect":3h49u8n6 je napisao(la):T4 je vozio do pre dve godine, uglavnom na linijama 6 i 11 (većina ostalih je neodgovarajuća, jer zbog gabarita postoji opasnost da ponegde popije banderu u krivini).
Da bas tako, i ja bi voleo da on postane turisticki tramvaj, ali u GSP-u sede ljudi koji nemaju sluha za takvo nesto. Ljudi koji smatraju da samo od njih pocinje istorija. Umesto da obnove Bredu, Bika i prikolicu koje stoje u zmijarniku, oni ih hoce seci. A ne tereba puno da se obnove, dovoljno je samo spoljasnjiu konzervaciju, neka budu muzejski eksponati. Ako ih budu sekli, onda ih treba stvarno obesiti za muda.markobg":6js070v1 je napisao(la):Uzgred, ako mene pitate Be 4/4 bi bio idealan kao turistički tramvaj. Ali...
Ког Ђуру? Оног мутанта? :blah:amm8990":1gexpvqz je napisao(la):Ma šta švajcarac, imamo mi našeg Đuru
Нема шанси, то све кошта. И Хагене су исекли, то им никад нећу опростити. :rant:Siniša":1gexpvqz je napisao(la):Da bas tako, i ja bi voleo da on postane turisticki tramvaj, ali u GSP-u sede ljudi koji nemaju sluha za takvo nesto. Ljudi koji smatraju da samo od njih pocinje istorija. Umesto da obnove Bredu, Bika i prikolicu koje stoje u zmijarniku, oni ih hoce seci. A ne tereba puno da se obnove, dovoljno je samo spoljasnjiu konzervaciju, neka budu muzejski eksponati. Ako ih budu sekli, onda ih treba stvarno obesiti za muda.markobg":1gexpvqz je napisao(la):Uzgred, ako mene pitate Be 4/4 bi bio idealan kao turistički tramvaj. Ali...
Osnovno konzervacija spolja ne bi trebala da kosta puno, toliko mogu da izdvoje za farbu i obnovu prozora, nego nece. A i neko je lepo rekao na railserbia forume, neka nabave cirade i pokriju te tramvaje za bolja vremena. "Bikovi" su tehnicki isti kao i Brede, te ih je moguce donekle obnoviti, mada sam misljenja da je najrealnije za tramvaje iz zmijarnika da budu muzejski eksponat kao ovaj ovde; najzad u Zagrebu "Bikovi" i dan danas voze. A "Bik" sto stoji u zmijarniku je iz 1974. godine, a svajcarski tramvaji iz donacije su, da podsetim, iz 1967 i 1972. Onih 20 CKD T4 tramvaja su iz 1972. Kasirani su 15 godina stari tramvaji, to je bahatost i izdrkavanje sto su uradili. A preduzece koje ne poznaje svoju istoriju ne mogu nazvati preduzecem, kao GSP koga boli *** za sopstvenu istoriju. Dovoljno je samo pogledati zadnju monografiju o trolejbusima i videti kako su je ofrlje napisali. Sta reci kad ne znaju kako je isla tramvajska linija 14 za Zemun pre i kratko posle rata, a i podaci iz "blize" istorije, konkretno o uvedjenju i ukidanju trolejbusa su jadni.Wile E. Coyote":14stb1zi je napisao(la):Нема шанси, то све кошта. И Хагене су исекли, то им никад нећу опростити. :rant:
Причали смо о свему томе на railserbia.net, констатовали смо да су другови из ГСП-а мало пречешљали форум све би било много боље и да им нико не би ускраћивао информације, али шта ћеш кад они све знају најбоље.Siniša":2i060pc1 je napisao(la):A preduzece koje ne poznaje svoju istoriju ne mogu nazvati preduzecem, kao GSP koga boli *** za sopstvenu istoriju. Dovoljno je samo pogledati zadnju monografiju o trolejbusima i videti kako su je ofrlje napisali. Sta reci kad ne znaju kako je isla tramvajska linija 14 za Zemun pre i kratko posle rata, a i podaci iz "blize" istorije, konkretno o uvedjenju i ukidanju trolejbusa su jadni.