Не могу да верујем да ће то да раде а да не раде метро. :bash:vucko":25m8fo4s je napisao(la):Glupo pitanje,sto budze sine u bulevaru kada trebaju na prolece da rade bulevar i prebacuju sine na sredinu???
Pa zar ti ne čitaš postove našeg člana 2012. Mislim da je do sada saznao i koje će pločice da se koriste u toaletima na stanicama. :kafa:Homer Jay":33okx56e je napisao(la):PS Koji metro?
To se neće ni raditi kad se budu premeštale šine u sredinu. Samo Vuk - Cvetko.vucko":2312jf3k je napisao(la):To ce da potraje ihaha i plus jedva cekam da vidim kako ce da urade deo od cvetka do ustanicke,to ce biti ludnica :laugh:
Који год, ван памети је да крљају Булевар само због трамвајских шина. Искрено се надам да неће бити глупости зване БЕЛАМ и да ће радити тунел за метро, али то је само празно надање. :kafa:Homer Jay":3vgkaw73 je napisao(la):PS Koji metro?
Да ли мени лаику неко може да објасни која је предност трамвајских шина у средини, осим вишемесечног хаоса и гомиле потрошених пара?connect":3vgkaw73 je napisao(la):Samo da još jednom izjavim da je premeštanje šina omašena investicija i tipično lečenje posledica. Kapiram da i genijusi koji su ovo smislili odluče da se presele kad im se neko parkira ispred kapije.
Prosto se osećam kao da se najbolje u ćutanju razumemo. Nismo prvi par te vrste, pogotovo u ovo vreme tehnološke otuđenosti.hazard":3kymg7hz je napisao(la):Takodje to sto kao sto ACR kaze tramvaj se onda ukrsta samo sa vozilima koje skrecu levo a ne i sa onim koje skrecu desno, a to stagod connect kazao na Bulevaru ima itekakav efekat. Inace poboljsano skretanje u desno dokazano ima dobar efekat na protok saobracaja (zato u mnogim mestima u Americi i Kanadi sme da se na crveno skrene desno, tj. pri desnom skretanju crveno svetlo se tretira kao stop znak).
1. Naravno da ne. Sa druge strane, želim da kažem da se po pitanju ukrštanja neće mnogo toga promeniti ni nakon rekonstrukcije, jer na Bulevaru ima gomila stajališta, neka od njih nisu ni u blizini raskrsnica, tako da bi ukupni benefit mogao biti ukidanje jednog do dva pešačka prelaza. S' tim što će sada ti pešački prelazi biti duplo frekventniji i bitniji, jer će uključivati prelaz putnika sa obe strane ulice. Možda čak bude i semafora tamo gde ih nikada nije bilo.hazard":1z242iz9 je napisao(la):1. (zelis da kazes da je tramvaj koji se manje ukrsta sa saobracajem isti kao i onaj koji se ukrsta vise?),
2. a da ne govorimo o tome kako je stanarima na npr. Bulevaru mnogo lakse sto se buke tice na onom delu gde su tramvaji u sredini nego na onom delu gde su sa strane.
To sam spomenuo onako uzgred, ali to da "nikome nije smetala buka" je malo smesno. Pa ljudi koji zive na Bulevaru se zale na buku tramvaja otkad ja znam za sebe (takodje otkad znam za sebe tramvaj je umeo da prekine razgovor u dnevnoj sobi (danas uz novotariju zvanu PVC prozori je malo lakse naravno), a i duze, sudeci po pricama moje familije i prijatelja im. Naravno da to nije krunski argument ali nije kao da se to eto zale neki novi mladi lideri (?) a Beograd bi generalno mogao da poradi na tome koliko svoje stanovnike izlaze buci, koja svakako nije zdrava, no to je prica za drugu temu.connect":2526m0qk je napisao(la):2. O ovome zaista bolje da ne govorimo. Ništa lično, ali na skali bezobraznih argumenata, ovaj šije prvo mesto. Nikome 100-tinak godina (za kojih su vozili dosta teži, bučniji i sporiji tramvaji) nije smetala buka, ali sad sve to došlo mladih lidera, kojima treba bjuti slip zbog stresnoga posla. Ovi stariji sve pozavršavali u mentalnim ustanovama od nanesene duševne boli, životni vek se prepolovio.
Takođe, u Vojvode Stepe je tramvaj na pojedinim mestima bliži liniji stambenih objekata, nego u BKA.
Otkud znaš, imaš rezultate anketa?Nikome 100-tinak godina (za kojih su vozili dosta teži, bučniji i sporiji tramvaji) nije smetala buka, ali sad sve to došlo mladih lidera