Šta je novo?

Tramvaji

Дошљак":xib1g65w je napisao(la):
На ДЈП сам и мислио, грешком сам написао ГСП.
Nema veze , dešava se to često ljudima. Mnogi nikako da se naviknu da GSP ne odlučuje više o linijama već DJP , pogotovo stariji ljudi.
 
Mislim da izmeštaju stajalište "Beogradske elektrane"... Previše je bilo blizu "Agostina Neta"... Ne vidim šta bi moglo drugo biti. Mada po meni, bacanje para. Mrdnuli su ga 50-70 metara možda.
 
Mislim da bi upravo tu trebala izaci i linija sa mosta Ada.
 
Kako je uopšte zamišljeno da se šine sa mosta spoje sa postojećom mrežom? Ja sam razumeo da će samo dodati drugi kolosek u Agostina Neta i provući šine iza Belvila, odnosno da če se tramvaj isključivati sa postojeće mreže na raskrsnici kod Delte (koja je već urađena kada je pravljen depo).
 
Da , upravo tako kako je rekao djakovac. Agostina Neta postaje dvokolosecna , a negde sa zadnje strane Delta city ce se spustiti sine sa mosta na ADI. Verovatno stajaliste izmestaju da bude izmedju ostalog blize i novom stajalistu po spustanju sa mosta
 
E hvala. :) Pratim projekat mosta na adi od starta, sa posebnim akcentom na šinski sistem koji će ići preko njega... Reko' da nisam propustio neku najnoviju promenu planova.
 
A, moguce. Znam da su rekli da ce trasu vezati na Jurija Gagarina pa sam pomislio da ce kroz ul. Marka Hristica, pogotovo jer je tu autobuska, a ne oko Belvila.
 
Pa logičnije je kod Delta citija , jer već postoji jedan kolosek , što samim tim donosi uštedu , bez obzira što i nije neka , a i manje posla oko postavljanja šina.
 
Ma nije čak ni zbog tog jednog koloseka, verovatno će i njega prvo iščupati i staviti novi (pošto je već proslavio 27. rođendan), koliko zbog toga što već postoji raskrsnica, skretnice i infrastruktura za ukrštanje tramvajskih pruga.
 
lik je sad na sajmu ladno zaustavio tramvaj, izasao iz njega da kupi da jede, i prosetao po 3 lokala dok iza njega cekaju puna dva tramvaja...





Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mislim da bi trebalo pokrenuti novi topic koji će se baviti propustima zaposlenih u sistemu javnog prevoza. Materijala ima sve više, bahatost, neznanje i bezobrazluk su prevršili svaku meru.
 
djakovac":v2uf9wmj je napisao(la):
Kako je uopšte zamišljeno da se šine sa mosta spoje sa postojećom mrežom? Ja sam razumeo da će samo dodati drugi kolosek u Agostina Neta i provući šine iza Belvila, odnosno da če se tramvaj isključivati sa postojeće mreže na raskrsnici kod Delte (koja je već urađena kada je pravljen depo).
То није више улица Др. Агостина Нета. Од Јурија Гагарина до железничког насипа је Булевар Црвене Армије. Улица Др. Агостина Нета је онај део од Јурија Гагарина до реке Саве.

Трамвајске шине ће се уливати у улицу Ђорђа Станојевића.
Слике из моје фоторепортаже о УМП од 09. августа о.г. где се види средишњи трамвајски део УМП-а




 
Danas se španac "zaglavio" u bulevaru kralja aleksandra smer ka ustaničkoj. Pretpostavljam da je zbog lišća koje je napadalo u jesen. Tramvaj samo vrti u mestu ali ne uspeva da se pokrene. A katica koja se spuštala niz bulevar vozila je oprezno i proklizavala na najmanje kočenje.

Frljamo se nekim žičarama, tunelima, proširivanjem mostova, a u stvarnom životu grad ne može da obezbedi čoveka sa duvalicom za lišće da očisti šine za sat vremena u oba smera.

Španci su jedno svileno sranje koje nikako ne odgovara našim uslovima. Na nekoliko njih postolja ispuštaju čudne zvuke i mogu samo da zamislim koliko će to da košta. Sistem otvaranja vrata je spor i zbog tog sistema španci nikad ne mogu imati prolazna vremena kao kate. Nama treba sistem za vrata kao na solarisu.
Dalje
Dalje metarski kolosek nije za niskopodne tramvaje. Na ona dva sedišta u špancima mogu komotno da sede samo deca do 5godina. Ako sede dvoje odraslih jedan mora da sedi na pola dupeta.

I još jedna stvar. Danas sam čekao tramvaj na liniji 7bukvalno preko pola sata. Neprihvatljivo. Linija 7 je jedna od 3 najvažnuje linije

Послато са B1-810 уз помоћ Тапатока
 
Сва срећа па ката, чешки булдожер не проклизава. Седни у 5 на Калемегдану и јави колико је песка просула до Вука. Јеси ли пробао да очистиш двориште од лишћа данас? Да јеси схватио би да то није могуће, а још мање је могуће очистити град јер лишће константно опада. За пар дана ће се стање поправити, а фантастични шпански трамваји наставити да раде свој посао као и до сада, перфектно.
 
I treba da prosipa pesak, zato služi. I kata obavi posao.


Španac prosipa, ali ne mrda.

Послато са B1-810 уз помоћ Тапатока
 
MilisaV":152mbxf2 je napisao(la):
Frljamo se nekim žičarama, tunelima, proširivanjem mostova, a u stvarnom životu grad ne može da obezbedi čoveka sa duvalicom za lišće da očisti šine za sat vremena u oba smera.

MilisaV":152mbxf2 je napisao(la):
Španci su jedno svileno sranje koje nikako ne odgovara našim uslovima.

MilisaV":152mbxf2 je napisao(la):
Na nekoliko njih postolja ispuštaju čudne zvuke i mogu samo da zamislim koliko će to da košta

MilisaV":152mbxf2 je napisao(la):
Na ona dva sedišta u špancima mogu komotno da sede samo deca do 5godina. Ako sede dvoje odraslih jedan mora da sedi na pola dupeta.

MilisaV":152mbxf2 je napisao(la):
Danas sam čekao tramvaj na liniji 7bukvalno preko pola sata. Neprihvatljivo.

Potpisujem navedene stavke. 100% niskopodan tramvaj, kao što je GSP-ov CAF, je potpuni promašaj za beogradsku mrežu i neko treba krivično da odgovara za tu nabavku. Od milion opcija između ČKD i CAFa, mi se vozimo u dve krajnosti.
 
nestorBK":2gnqwzpz je napisao(la):
Od milion opcija između ČKD i CAFa, mi se vozimo u dve krajnosti.
Kojih milion opcija kada su se na tender javila tj dostavila ponude dva proizvodjaca CAF i Koncar
 
Na tender su se javili oni koji su svojim proizvodima mogli da zadovolje zahteve, a zahtev je bio potpuno niskopodan tramvaj. Ne treba proizvođač da razmišlja o opcijama, nego "gradski oci" koji su raspisali tender.
 
Па трамвај се наручује посебно за град да се направи а ретарди су узели већ готов и на крају морали да преправљају и и даље не може да иде на било коју линију сем седмице. Могли су да наруче трамвај специфичан за наше потребе и не спискају све паре
 
Somi303":3lbiy8cn je napisao(la):
А у чему би ти да се возиш?
Npr u tramvaju u kome su od 5 modula tri niskopodna, a pogonski točkovi su ispod dva modula koji nisu niskopodni, pa bi taj pogonski sklop bio robusniji, manje osetljiv na lošu beogradsku mrežu i složenu konfiguraciju terena, samim tim jeftiniji i lakši za održavanje, a opet bi postojao niskopodni deo za slabije pokretna lica.
 
Vrh