Šta je novo?

Tramvaji

Trebali bi da kupujemo veće tramvaje i autobuse, ovi se baš slabo uočavaju...
 
Da budem iskren, tu je drvored postavljen nezgodno, jos su i stabla siroka, pa se zaista zaklanja pogled na tramvaje. Ja nikako ne mogu da vidim tram sve dok ne izadjem tik uz sine. Mada ono, ovde opet treba da obraca vise paznje, redovno naglo koce tramvaji zbog ovog parkinga. S obe strane mnogo sporije se krecu jer znaju ovakvi da iskacu.
 
Зато је најбоље, као што су и кренули, да постављају шине по средини улице(а). Онда више нећи ни бити имбецила у мозак који остављају возила на трамвајским шинама. :bg4:
 
Jel si siguran da nece? Pa mi smo takva st***, da nam nista tesko nije, juce gledam kod Sava centra, pa tamo bih streljao one volove sto od onolikog mesta stanu bas u stanicu. Baja stane i otvori vrata po sred stanice, autobus ni ispred ni iza da stane, da bi pricao sa nekom ribom, ovi mu sviraju njega boli k. A tramvaji, ma ko ga j. Vazno da ispunis svoje potrebe, ko sisa tramvaj i putnike mogu malo da cekaju...
A ovo opravdanje, nepregledno zbog stabala, mare druze, bio si u auto skoli, kada je nepregledno, a moras da se isparkiras duzan si da nadjes trece lice koje ce ti davati signale ili ako bas nikog ne nadjes, da se kreces uz povecanu dozu opreznosti, tram se nije kretao 300 tuda, a deknuo ga je po sred, znaci ne da nije video nego je naglo hteo da izleti. Isto tako je neki dekica prosle nedelje bio revoltiran sto niko nece da ga pusti da izadje u rikverc sa parkinga, pa je dao po gasu, al se zaje*******o nije video da je zglob i autobus, pa je zabo izmedju trecih i cetvrtih vrata. Nazalost, kod nas izlazak sa parkinga, ukljucivanje u saobracaj i sl, moze iskljucivo uz 'gurku'.
 
Ne kazem ja da on nije kriv za ovu glupost, samo samo sam spomenuo cinjenicu da smetaju stabla. To sto je on smotan i glup pa je izazvao sudar, to je druga stvar. Vise puta sam bio prisutan kada su kombiji ili automobili izlazili sa parkinga i tu je bio neko drugi koji je navodio.
 
Pre neki dan i danas klasicne tragikomicne situacije u svajcarcima. Ne znam da li se ovo desava bas svakodnevno, par godina se nisam vozio tramom svakodnevno tako da mi je ovo bilo smesno.
Pre neki dan penzionerka se sprema da izadje iz tramvaja. Stajr tramvaj, covek pored nje pritiska taster i komotno izadje. A penzionerka, kao i svi drugi penzioneri i stari ljudi, grli sipku kao striptizete, mic po mic, stepenik, po... prc, vrata se automatski zatvaraju pre nego sto je ona spustila nogu na poslednji stepenik koji drzi vrata otvorenim. I naravno zena pocinje da panici, dere se "Alo gospodine, alo ne zatvarajte vrata" i pritom joj se zaglavljuje kraj tasne za vrata. Tramvajdzija kao normalan covek ustaje, odlazi do vrata i lepo joj pritiska dugme i staje na poslednji stepenik da bi zena mogla da sidje. I opet, kao svaki penzioner, zena pridikuje i lupeta gluposti kako je sramota sta rade, kako smeju da zatvaraju vrata, itd. Covek se samo smeje i ne prigovara.
Danas opet nesto slicno. Ulazi zena sa kolicima za bebu, pomaze joj neka devojka. Devojka ulazi i podize kolica, nista nije na zadnjem stepeniku i zatvaraju se vrata. Ne mogu da se zatvore od kolica, pocinje neka penzionerka i njena svita da vicu opet na tramvajdziju "Ejj alo sta zatvaras vrata gledas li ti bre??". Neko opet otvara vrata, sada lepo ulaze kolica, ali izgleda da je majka toliko glupa (bez pardona je tako nazivam) pa stoji na stepenicama, pretposlednjim. Vrata se zatvaraju, a ona umesto da se lepo popne, pomeri kolica i lepo se smesti, ona i dalje stoji na stepeniku. Sledeca stanica, neko izlazi, otvaraju se vrata, posle nekoliko sekundi bi trebalo da se zatvore vrata, ali nece. Ko, sta, majka kriva jer stoji na stepeniku. Tramvajdzija izlazi i govori joj da se pomeri jer blokira vrata, ona mrtva ladna kaze " ne mogu, zaglavila mi se noga". Ovaj krece da joj pomaze, nesto je uradio, zena vrisnu kao da joj je prikljestio nogu. Naravno sve ovo je bilo preterivanje, zena ocigledno ima nekih problema sa sobom. Penzionerka i njena svita opet pridikuju, a jedna zena pored mene jedina pametna pa razume da su vrata automatska i da tu vozac nista nije kriv. On im lepo objasnjava da se vrata sama zatvaraju, da ne sme niko da stoji na stepenicama jer nije bezbedno. Posledica? Vrata su bila pokvarena i nisu mogla da se zatvore. Sada vec besan, tramvajdzija otvara poklopac iznad i nesto namesta, par puta neuspesno i na kraju pogadja i namesta. Kako je zalupio poklopac, bilo mi je toliko drago jer bih se ja tako izdrao na tu zenu i ne bih je nimalo postedeo, a ni ove imbecile koji pridikuju. Svaka mu cast na postupku.
Nekada zaista ne razumem neke ljudi koji su tako zatucani i zive za trenutak da nekoke nesto dobacuju i krive za nesto nebulozno.
 
Proširenje tramvajske mreže: Promene na Novom Beogradu i Zemunu

Tanjug | 23. 10. 2015. - 13:01h | Komentara: 1
Skupština grada Beograda usvojila je danas više planova detaljne i generalne regulacije, kojima se podrazumevaju promene na Topčideru, u Dobanovcima, u Pančevačkom ritu, na teritoriji opštine Lazarevac...

Odbornici su na današnjoj sednici odlučili i da se pristupi izradi desetak planova, vezanih za proširenje tramvajske mreže na Novom Beogradu u zoni depoa, za Obrenovac, za blok između ulica Cara Dušana, Filipa Višnjica, Zadužbinske, Mostarske i Šumadijske u Zemunu, za detaljnu regulaciju više grobalja u lazarevačkim mesnim zajednicama...

Cilj Plana detaljne regulacije za Topčider, između ulica Patrijarha Dimitrija, od Pere Velimirovića do Ulice oslobodilaca Rakovice i Ulice oslobođenja, jeste izmeštanje dela tramvajske pruge, regulisanje dela korita Topčiderske reke, rekonstrukcija i izgradnja infrastrukturnih koridora i definisanje nove trase ulice Patrijarha Dimitrija u granicama plana.

Direkcija za javni prevoz planira da zadrži postojeće trase linija javnog prevoza, a na navedenom području je planirano i zadržavanje železničkih pruga.

Zbog intenzivnog saobraćaja u sistemu "BG voza", na delu pruge između stanica Topčider i Resnik planirana je izgradnja još dva pružna koloseka, da na toj deonici pruge Beograd-Niš, kao delu Koridora 10, kroz Beograd ima četiri koloseka.

Doneta je i odluka o izmenama prostornog plana opštine Obrenovac, a cilj je proširenje postojeće deponije pepela na lokaciji TE "Nikola Tesla A", odnosno proširenje građevinskog područja postojeće deponije.

Kada je reč o proširenju tramvajske mreže na Novom Beogradu, u zoni depoa, predviđa se da će biti ostvarena funkcionalna veza tramvajske pruge položene na mostu na Adi i tramvajske pruge u ulici Jurija Gagarina.

Cilj izrade tog plana je rasterećenje postojeće saobraćajne mreže oko planirane pozicije autobuske i železničke stanice u Bloku 42 i kvalitetniji prevoz u blokovima 66, 66a, 67 i 67a.


Izvor: http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/600612 ... u-i-Zemunu
 
Sad sam čuo na "moja tv", da se ipak odustaje od vraćanja linije 11 od prvog januara. Neću ja dočekati da se provozam od bloka 45 do Kališa izgleda. :p
 
А баш фали још једна линија до Калиша сем 2...
 
Па ето 10ка може да буде кружна. :grand: Као круг двојке, само - круг десетке.
 
Дошљак":2yxxgo5w je napisao(la):
Имају ли неки ваљани разлог за то?

Nisam gledao prilog od početka, uleteo sam negde na polovini... Koliko sam razumeo, i dalje se iz direkcije pozivaju na statistiku koja je rađena još 2010. po kojoj je 11 zvrjala prazna, i pobijaju ovu novu studiju koju je radio Saobraćajni fakultet. Za buduću liniju 4 se zato slažu, i ona kreće 01.01.2016 (u prevodu ukida se 14 i skraćuje do Taša)

Ja ću ponovo izneti svoj stav.... Linija 11 nije bila beskorisna niti toliko prazna da bi bila za ukidanje. Jeste bila slabije popunjena, i to samo zato što je imala preslab takt, i nije bila pouzdana (zbog zadržavanja na Pristaništu). To je bila jedina direktna veza Novog Beograda i Dorćola.
Ne samo da 11 ukinuta, već i 13 preusmerena, tako da je taj potez od BAS-a pa sve do Dorćola ostao samo sa jednom linijom, i to kružnom, koja ima zadržavanje na pristaništu, pošto joj je to terminus. Džabe su pukli pare onda na rekonstrukciju tog dela pruge.

Nadam se da ima još nade, i da će Direkcija uvideti da je ova linija vrlo poželjna. Realno, sada imamo i višak tramvaja, apsolutno ima mesta i za jedanaesticu kakva je bila, bar dok ne postave šine preko mosta na adi (a to će se desiti za desetak godina kako su krenuli, i kojom brzinom se taj projekat odvija)...
 
Linija 11 je po meni bila odlično rešenje , i često sam je koristio. Kada se bude desila nova mreža linija , reci mi samo ko će biti toliko lud da sa Banovog brda kruži preko Sajma i GŽS da bi stigao do Ušća , Sava centra , Plaze i Buvljaka , kada će sa 85 tri put brže stizati. Od kako su 11 i 13 spojili u ovu novu liniju , ni jednom nisam išao sa Buvljaka do Banovog brda i obrnuto , kada sam imao potrebe za time , nego na 85 ili 89 , koji mnogo brže stignu.
 
solecar":12s9qc0k je napisao(la):
Linija 11 je po meni bila odlično rešenje , i često sam je koristio. Kada se bude desila nova mreža linija , reci mi samo ko će biti toliko lud da sa Banovog brda kruži preko Sajma i GŽS da bi stigao do Ušća , Sava centra , Plaze i Buvljaka , kada će sa 85 tri put brže stizati. Od kako su 11 i 13 spojili u ovu novu liniju , ni jednom nisam išao sa Buvljaka do Banovog brda i obrnuto , kada sam imao potrebe za time , nego na 85 ili 89 , koji mnogo brže stignu.

Jasno je da sa 13 kakva danas postoji nešto "ne štima". Ovaj hibrid 13 je napravljen 2010 kada se rekonstruisala Gazela, i tada je imala smisla. Gazela u haosu, bilo je isplativo sesti u nju i kružiti, opet se brže stizalo nego kada bi se uputio u avanturu prelaska mosta koji je u rekonstrukciji i na kome su radile samo 4 trake. Naravno, treba spomenuti da se most na Adi tada tek gradio, kao i da tada nije bilo viška tramvaja (španci još uvek nisu stigli, a nije bilo ni toliko ovih iz Bazela). Uzeli lepo ljudi i bukvalno izvršili fuziju ove dve linije (11+13).

13 danas možda deluje popunjeno, ali neka mi neko nađe čoveka koji je seo na Banovom Brdu sa namerom da stigne do bloka 45 i obrnuto. Tramvaj se prazni kod GŽS, i puni nivim putnicima kod BAS-a. (tačno na mestu ukrštanja stare 11 i 13). Ne samo da treba 11 vratiti, već 13 kakva je danas ukinuti dok, opet kažem, ne stave te uklete šine na most na adi. Tada 13 dobija smisao, i biće najbrža veza Banovog Brda i Novog Beograda. Do tada...
 
Kada su bili radovi na Gazeli , hibridna 13 je bila opravdana , ali sve posle toga gubi smisao. Vrlo često imam priliku da vidim ljude kako idu sa 95 ili nekim od tramvaja do buvljaka , pa tamo presedaju na 85 ili 89.
Ako sve ovo što smo spomenuli nije dovoljan dokaz u korist vraćanja 11 , onda stvarno ...
 
Умови ГСП-а нису увидели да је линија 11 једна од оних линија које доводе путнике са НБГ у сам центар града (Калемегдан-Кнез Михаилова) заобилазећи гужве на Бранковом мосту и Теразијском тунелу. И веома пријатнији долазак у центар града из погледа новобеограђана, за разлику од језивих подземних пролаза на Зелењаку и узане пренатрпане Сремске.
 
Hvala Joco. :D Moguće da ni ovi iz Direkcije, a ni ovi sa televizije ni ne znaju da je predviđen povratak ove linije od 01.01... Nadam se da je to u pitanju.
 
djakovac":qh76rs8t je napisao(la):
Hvala Joco. :D Moguće da ni ovi iz Direkcije, a ni ovi sa televizije ni ne znaju da je predviđen povratak ove linije od 01.01... Nadam se da je to u pitanju.
Ako si pročitao moj razgovor sa službenicom iz DJP , u okviru teme "Stajališta" , jasno ti je kakvi umovi rade tamo , pa onda i ne mora da čudi ova tvoja konstatacija.
 
solecar":2h0m1wvz je napisao(la):
djakovac":2h0m1wvz je napisao(la):
Hvala Joco. :D Moguće da ni ovi iz Direkcije, a ni ovi sa televizije ni ne znaju da je predviđen povratak ove linije od 01.01... Nadam se da je to u pitanju.
Ako si pročitao moj razgovor sa službenicom iz DJP , u okviru teme "Stajališta" , jasno ti je kakvi umovi rade tamo , pa onda i ne mora da čudi ova tvoja konstatacija.

Pročitao sam ga. Da pustiš raspali GSP da vodi računa o linijama u prvoj i drugoj zoni, verujem da bi bolji posao radili. Tu jazbinu od Direkcije bi trebalo temeljno pročešljati, zato što ne služi ničemu drugom osim da ispunjava ovakve i onakve zamisli gradskih vlasti bez osvrta na realne potrebe građana.

Ovo što sam rekao je najrealnije... Blage veze oni nemaju ni da će se nešto dogoditi sa linijama prvog januara. Ovaj odgovor koji su dali televiziji je samo iskopan iz arhive kada su se i drugi mediji interesovali za ovo pitanje još pre 3-4 godine. Zato im je i trebalo 3 dana da odgovore (tražili po arhivama gde im se zagubila linija) - zato što ni oni nemaju blage veze kud se denula jedanaestica, niti ih zanima mnogo. Oni su svoj posao završili još pre 5 godina što se tog pitanja tiče. A to što se u međuvremenu pojavio još jedan most koji potpuno menja saobraćajnu sliku baš delova grada koji se tiču ovih linija, nema nikakve veze.

Da stvar bude još gora... Ja sam im 2008. napisao jedan mejl (predlog)u kome sam predložio da se linija 13 izmeni i da vozi od Bloka 45 do Banovog Brda. Pošto je 13 zaista bila nerentabilna na staroj trasi, ali nigde nisam spomenuo ukidanje jedanaestice. Samo se nadam da im nisam ja zagolicao maštu tom idejom koja je na kraju dovela do ovoga. :D
 
solecar":17fak9je je napisao(la):
Umovi DJP. Odavno GSP ne odlučuje o linijama.

На ДЈП сам и мислио, грешком сам написао ГСП. Потенцијал пруге од Економског до Бека није ни трунку искоришћен, а одатле би могле да се провуку линије које би заобишле гужве на потезу ГЖС-Славија-Вук, и опет довеле путнике до строгог центра.
 
Vrh