Šta je novo?

Tramvaji

Od konjske vuče do modernih "španaca": GSP danas slavi 123. rođendan
M. Beljan | 14. 10. 2015. - 12:31h izmena vesti 15:48h | Foto: D. Milenković | Komentara: 2

"U prošlu nedelju otpočeta su vežbanja sa tramvajima na pruzi od "Slavije" do realke, pri čemu se uče signalima i drugim poslovima budući tramvajski službenici. Ova kola s kojima je činjena proba dosta su dobra i ako budu tako i ostala možemo se prilično zadovoljiti".

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/598093 ... -rodjendan
 
Darko":t4otuvs6 je napisao(la):
Jutros:

d86145ae381df05ad4c97261b7601d1c.jpg

Gspbeograd.net
 
Da l je neko nekad bio u tramvaju koji je ispao iz sina? Kako se uopste to desava?
 
Ja сам једном био у трамвају који је ударио ауто, поскочио је баш лепо пар пута, али није испао из шина.
 
Zasto me posle godinu dana traljave rekonstrukcije, koja je prvo trebala biti po fazama, pa prerasla u kompletnu, posle silnih 'pucanja' cevi, posle trotoara od 40cm (!!!)....
OVAKAV POTOP NE IZNENADJUJE?!
 
Da li sam ja jedini koji ne može nikako da prežali ovu originalnu kolor šemu Katica? Zamislite da je zadržana i da smo naručili Špance u ovoj kombinaciji. *.*
 
djakovac":15izo8vp je napisao(la):
Da li sam ja jedini koji ne može nikako da prežali ovu originalnu kolor šemu Katica? Zamislite da je zadržana i da smo naručili Špance u ovoj kombinaciji. *.*
Ne nisi jedini! Ja sam postavio pitanje da li postoji lepak kojim se lepe prozori u drap/sivkastoj varijanti kako bi gornji deo autobusa bio kao i stare kolor šeme.
 
То би било сјајно кад би могло. Али паметњаковићи нажалост изгледа нису у стању ни да офарбају старије аутобусе у стару шему.
 
A zašto se zaje*******avati maskiranjem delova koji se farbaju u drugu boju , kada je mnogo jednostavnije samo uzmeš pištolj ili čine ih već farbaju , sipaš crvenu boju i ne misliš.
 
Kakvo nam je brojno stanje sa katicama posto se sve vise uvode vozila iz donacije. Trebalo bi razmisliti ponovo o mogucoj reparaciji i nadogradnji mozda srednjeg modula niskopodnog mada moze i u osnovnoj varijanti.
 
Nema svrhe modernizovati vozila stara 35 godina. Katice mogu samo u vecna lovista kad zavrse svoje.
 
Opet sudar tramvaja i automobila na autokomandi. Tramvaj i auto su ostali u sredini kruznog toka dok se radi uvidjaj, a drugi tramvaji koriste spoljni kolosek, barem neka korist od rekonstrukcije da ne mora da dolazi do zastoja.
 
laki72":29r0ybg1 je napisao(la):
Zasto me posle godinu dana traljave rekonstrukcije, koja je prvo trebala biti po fazama, pa prerasla u kompletnu, posle silnih 'pucanja' cevi, posle trotoara od 40cm (!!!)....
OVAKAV POTOP NE IZNENADJUJE?!

Није замена водоводних и канализационих цеви ни била предвиђена пројектом, иако је била потребна.
Зато сви из улице знају да ће у неком моменту бити поновног раскопавања..
 
spatiotecte":1cxlexbh je napisao(la):
Nema svrhe modernizovati vozila stara 35 godina. Katice mogu samo u vecna lovista kad zavrse svoje.
Имамо 20 трамваја набављених 1998, који нису тако стари, и где би таква модернизација била прихватљива. На њима би требало уградити само нешто јаче моторе са јачим хлађењем.
 
Karlo mislio sam na one serije iz 80tih da nema svrhe modernizacija, a za ove iz 1997 se slazem sa tobom da ima smisla ih unaprediti.
 
Pre neki dan sam bio na Autokomandi , i umalo opet nije došlo do saobraćajke. Naime , biciklista se zaleteo iz pravca Banjice , i nije se uopšte zaustavljao , vozio je ulicom , a ne biciklističkom trakom na razdelnom ostrvu , i video je da dolazi tramvaj , tačnije da je tramvaj maltene ušao u Vojvode Stepe , kada je nekako izmanevrisao bicikl i uspeo da zaobiđe tramvaj , ali samo zato što je vozač tramvaja zakočio.
Isto ovih dana , nešto dalje u Bulevaru oslobođenja na delu od Autokomande do Banjice , autobus krenuo da izlazi , kada ga je presekao biciklista , koji nije mogao da čeka da autobus pokupi putnike i izađe iz stanice. Na sve sreću , i ovde je pribranošću vozača autobusa izbegnuta nesreća.
Toliko o tome da je ova biciklistička staza dobro odrađena.
 
Vrh