Okreni temu, kad ne znaš o čemu se radiSomi303":1vqveov6 je napisao(la):Лакше је да се нападне, него да се схвати да се нископодни и висикоподни трамваји не одржавају исто. Највећа разлика је у томе што се скоро сва опрема трамваја налази на крову како би он био нископодан, ал оно :roll:
Преузето са:Bozidar97":1k1cs54d je napisao(la):
direktor":3v5i2z5a je napisao(la):Mogli su tu zgradu okreciti cijelu a ne do pola
Чему служи бојкот хрватских производа? Ако је до ратног наслеђа и нетрпељивости, много више разлога имамо да бојкотујемо америчке рачунаре, или на пример, МАН аутобусе, јер Хрвати што су ратовали, макар су били имовински и животно угрожени, а САД и Немачка што су нас избомбардовали апсолутно нису били угрожени од стране Србије!
Није функционисао.becks89":3tq9bq46 je napisao(la):Kako je tramvajski saobraćaj funkcionisao pre Cafova?
Zanimljivo, Japanci svoje tramvaje/LRV i metro plasiraju osim Japana uglavnom u USA i tek ponekim zemljama, ne znam koji je razlog. U Evropi ih nema, iako su neki evropski proizvođači prisutni u Japanu, a imaju dobre proizvode.Karlo del Ponte":1aunlc30 je napisao(la):Колико је кретенски тендер могао бити да Чеси, Пољаци, Јапанци и Бомбардије нису доставили своју понуду, иако је свако од њих имао дебеле разлоге да се бори за посао у сред кризе? (А сви они нуде технички погодније производе од Кончара и КАФ)
owim":2bxq10ji je napisao(la):Pozdrav svima, zašto je vožnja ČKD Praha tramvajima u BG od vajkada bila cimanje i truckanje, sa letenjem levo-desno? Da li je to samo zbog uskih šina? Nekvalitetnih? Losih vozača?
Vozio sam se tim (ili vrlo sličnim) tramvajima u Pragu i nikad nije bilo potrebe da se sa tri ruke držim. Samo su klizili.
Sent from my NookColor using Tapatalk 2
Ако мислиш на кривине, то је због ретардирано пројектованих кривина и укрштања. ГСП уместо да прилагођава укрштања кривинама, прилагођава кривине укрштањима :bash: Сва укрштања су под истим углом па шине кривудају да би се укрстиле под тим углом.owim":31u3bn2j je napisao(la):Pozdrav svima, zašto je vožnja ČKD Praha tramvajima u BG od vajkada bila cimanje i truckanje, sa letenjem levo-desno? Da li je to samo zbog uskih šina? Nekvalitetnih? Losih vozača?
Vozio sam se tim (ili vrlo sličnim) tramvajima u Pragu i nikad nije bilo potrebe da se sa tri ruke držim. Samo su klizili.
Sent from my NookColor using Tapatalk 2
Ovo baš nije potpuno tačno.MAN":akbc1chc je napisao(la):Kako Hrvati govore, Koncar je Hrvatski Ikarbus, koji nije uspeo pobediti ni na jednom tenderu u evropi, bio je na probama, i nije prosao, previse kvarova i slicno. Kupio ga je Zagreb politicki, i niko vise.
U odnosu na Caf, za istu duzinu nudi 40 putnika manji kapacitet, Caf 72 sedenje, 142 stajanje, a Koncar 41 sedenje 161 stajanje. 242:202 u korist Caf-a.
Normalno, ima tu i politike ali meni je Caf drazi od Kontas
Somi303":2wcacyga je napisao(la):Ако мислиш на кривине, то је због ретардирано пројектованих кривина и укрштања.
Александар":3bxyiqie je napisao(la):Somi303":3bxyiqie je napisao(la):Ако мислиш на кривине, то је због ретардирано пројектованих кривина и укрштања.
Nije problem kako su projektovane, već u glupavoj politici štednje GSP-a, gde isključivo kupuju ukrštanja i ulivnice pod 90 i 45 stepeni, pa se ostalo budži nastavcima. Zbog toga krivine izgledaju ovako:
owim":24dvj4q4 je napisao(la):ČKD Praha neviđeno cima tokom cele vožnje, ne samo u skretnicama.
@Pantograf: koje deonice su najmodernije rekonstruisane? Da obratim pažnju? Hvala.
Sent from my Blade using Tapatalk 2
То сам и мислиоАлександар":gtmrtf4u je napisao(la):Somi303":gtmrtf4u je napisao(la):Ако мислиш на кривине, то је због ретардирано пројектованих кривина и укрштања.
Nije problem kako su projektovane, već u glupavoj politici štednje GSP-a, gde isključivo kupuju ukrštanja i ulivnice pod 90 i 45 stepeni, pa se ostalo budži nastavcima. Zbog toga krivine izgledaju ovako: