Šta je novo?

Tramvaji

solecar":6utbqcpp je napisao(la):
Karlo del Ponte":6utbqcpp je napisao(la):
Predlog teksta peticije:
ПЕТИЦИЈА ЗА:
ПРОДУЖЕЊЕ ТРАМВАЈСКЕ ПРУГЕ
ЗА НАСЕЉЕ СТЕПА СТЕПАНОВИЋ И КУМОДРАЖ

Ми долепотписани грађани, тражимо од Скупштине града Београда и надлежних градских тела:
- Да се направи нови крак трамвајске мреже од Трошарине до Кумодража, тако да траса нове трамвајске пруге буде између будуће саобраћајнице Спољна магистрална тангента и Насеља Степа Степановић, а даље према Кумодражу уз десну ивицу Кумодрашке улице. Захтевамо трамвај, јер то је једини превоз који може заобићи застоје на петљи Аутокоманда, а који су све гори са сваким новим станарем Вождовца. Такође, омогућава везу са планираним новим градским садржајима у Кумодражу (дом здравља, пијаца итд.)
- Да након реконструкције Војводе Степе трамвај на свим раскрсницама има предност.
- Да се приликом реконструкције Војводе Степе додају дрвореди свуда где је улица довољно широка.
- Да Војводе Степе од Аутокоманде до Трошарине не буде магистрала, него да остане 1+1 саобраћајна трака за аутомобиле, зато што се загушење од Аутокоманде према центру ионако не може избећи.
- Да се уз десну ивицу колосека обележе траке за кретање бициклиста
- Да се не шире паркинг места на рачун тротоара, уколико није могуће обезбедити тротоар ширине минимално 1,6 метара.
Molim, komentarisite, kritkujte, predajte da se nesto doda oduzme! Uskoro krecemo u akciju sakupljanja potpisa, i ako nesto treba da se izmeni,neka se izmeni sada!

Kako idu stvari sa peticijom? Da li je nešto dodato , nešto promenjeno , da li je postala zvanična?
Evo sad mi pade na pamet i ideja o uspostavljanju potpuno nove linije koja bi mogala da ide pored linije 10 koja bi se preusmerila. Da to bude tramvajska linija koja bi išla Kumodraž II - Blok 45.
Данас је у Општини Вождовац била јавна дискусија везана за нове аутобуске линије за Насеље Степа Степановић. Ја сам изнео предлог, на који су представници Секретаријата за саобраћај и општинари коментарисали да је то прескупо, да је град већ превише у дуговима, иако сам ја наглашавао да је у питању пројекат којим се штеди! Али ипак, са обзиром да је неколико општинара из Кумодража, некако им се и свидело (није неко отворено непријатељство), просто су то доживели мегаломански.

Са обзиром да у Удружењу станара Насеља Степа Степановић постоје неки унутрашњи проблеми, данас сам им на форуму позвао да се неколико људи учлани и у организацији Удружења љубитеља железнице кренемо у акцију. :gobb:
 
@Pantograf:
Hvala, da, to je to, cimanje napred-nazad u ČKD koje je vrlo primetno i čini vožnju neudobnom kada se stoji. Sad razumem i razlog.

Sem toga, ostaje i letenje levo-desno u skretnicama koje je nekako više tipično za ČKD nego ostala vozila (možda sam subjektivan). ČKD na Slaviji - noćna mora.

Ne računajući CAF, najvise volim zelene iz Bazela, dok sam se novim-starim žutim (isto iz Švajcarske) vozio samo jednom i ne viđam ih uopste mesecima. Kako je ta donacija pokazala? Zanimljivo je da su u poslednjem vagonu merni istrumenti javni, ako sam dobro zapazio.

Hvala i za spisak obnovljenih pruga. Mislio sam da tu spada i od Starog savskog mosta kroz Karađorđevu do Železničke stanice, pa se nastavlja novom prugom duž Nemanjine. Znam da je bilo radova i menjanja šina na tom potesu, a jedna stanica (stajalište po novom) je čak i ukinuto (nekadašnje ostrvo u Karađorđevoj kod Autobuske stanice). Navedeni radovi sigurno su bili u ovom veku. :)


Sent from my NookColor using Tapatalk 2
 
Не, од моста до Штајге су само поправљали колосек (и избацили то стајалиште), нису темељно реконструисали (изнова градили). Реконструкција Карађорђеве је у плану када се отвори мост Земун - Борча, тај део пруге биће у баштици са издигнутим ивичњацима, а не као сада, у нивоу с коловозом. Заборавио сам пругу у Ресавској, и она је нова.
 
Sudar autobusa i tramvaja u BG
Izvor: Beta

Beograd -- Tri osobe su povređene u sudaru gradskog autobusa i tramvaja u Beogradu, saopštila je policija.

Povređeni vozač i dva putnika su prevezeni u Urgentni centar, rečeno je agenciji Beta u MUP-u Srbije.

Po navodima policije, do sudara autobusa na liniji 33 i tramvaja 2 došlo je oko 13.45 minuta na uglu ulica 27. marta i Starine Novaka gde je saobraćaj otežan.


http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=811829
 
Пантограф":3t8weswp je napisao(la):
Не, од моста до Штајге су само поправљали колосек (и избацили то стајалиште), нису темељно реконструисали (изнова градили). Реконструкција Карађорђеве је у плану када се отвори мост Земун - Борча, тај део пруге биће у баштици са издигнутим ивичњацима, а не као сада, у нивоу с коловозом.

Kakve veze ima most sa Karađorevom i tramvajima?
 
Karlo del Ponte":1yvf0zib je napisao(la):
Данас је у Општини Вождовац била јавна дискусија везана за нове аутобуске линије за Насеље Степа Степановић. Ја сам изнео предлог, на који су представници Секретаријата за саобраћај и општинари коментарисали да је то прескупо, да је град већ превише у дуговима, иако сам ја наглашавао да је у питању пројекат којим се штеди! Али ипак, са обзиром да је неколико општинара из Кумодража, некако им се и свидело (није неко отворено непријатељство), просто су то доживели мегаломански.

Са обзиром да у Удружењу станара Насеља Степа Степановић постоје неки унутрашњи проблеми, данас сам им на форуму позвао да се неколико људи учлани и у организацији Удружења љубитеља железнице кренемо у акцију. :gobb:

Da li se nešto konkretno pričalo o tome koje bi se nove autobuske linije uvele?
Ovo za nesuglasice u udruženju nije , bar za mene nova vest. Jedni se slažu sa izgradnjom crkve i benzinske pumpe , dok su drugi za poštovanje prvobitnog plana , koji umesto crkve i pumepe ima megamarket i osnovnu školu.
 
solecar":18p9hdj9 je napisao(la):
Пантограф":18p9hdj9 je napisao(la):
Не, од моста до Штајге су само поправљали колосек (и избацили то стајалиште), нису темељно реконструисали (изнова градили). Реконструкција Карађорђеве је у плану када се отвори мост Земун - Борча, тај део пруге биће у баштици са издигнутим ивичњацима, а не као сада, у нивоу с коловозом.

Kakve veze ima most sa Karađorevom i tramvajima?
Zabraniće kamionima prolaz Karađorđevom i time sprečiti uništavanje tek rekonstruisane ulice. Zapanjujuće pametno za našu sredinu.
 
Ok, logicno je tranzit ukloniti iz centra pa iz karadjordjeve, ali da izvinete J***s kvalitet izrade ulice kad joj saobracaj smeta...

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
stf":10bxb3k9 je napisao(la):
solecar":10bxb3k9 je napisao(la):
Пантограф":10bxb3k9 je napisao(la):
Не, од моста до Штајге су само поправљали колосек (и избацили то стајалиште), нису темељно реконструисали (изнова градили). Реконструкција Карађорђеве је у плану када се отвори мост Земун - Борча, тај део пруге биће у баштици са издигнутим ивичњацима, а не као сада, у нивоу с коловозом.

Kakve veze ima most sa Karađorevom i tramvajima?
Zabraniće kamionima prolaz Karađorđevom i time sprečiti uništavanje tek rekonstruisane ulice. Zapanjujuće pametno za našu sredinu.

Jel si hteo da kažeš da će kamioni biti preusmereni da idu preko mosta Zemun - Borča?
 
Da to je poenta da idu preko novog mosta ali zato treba napraviti i carinski terminal u batajnici i jos po nesto ,posto kamioni idu uluku zbog carinjenja i skladistenja ,najmanje zbog pretovara sa brodova
 
Kako su se pokazali novi-stari žuti švajcarski tramvaji iz donacije? Više ih uopšte ne viđam.

Sent from my C2 using Tapatalk now Free
 
Rade oni, ima na 9 čini mi se redovan je. Peglaju svaki dan, sigurno su bolji za naše uslove od Cafa ;)
 
Ima par redovnih na svojim linijama.
Jedna žena koja vozi tramvaj mi reče da su malo "tvrđi" nego oni prvi, šta god to značilo, ja se u tramvaje ne razumem, pa to tumačite kako želite :D
 
becks89":89clgntw je napisao(la):
Ima par redovnih na svojim linijama.
Jedna žena koja vozi tramvaj mi reče da su malo "tvrđi" nego oni prvi, šta god to značilo, ja se u tramvaje ne razumem, pa to tumačite kako želite :D
Ствар је у новим амортизерима. ГСП мислим да деценијама није купио нове амортизере, а само простом куповином 1000 и нешто амортизера и заменом, вожња у свим трамвајима би била далеко удобнија, а мање би се оштећивао и колосек.
 
Da bi kata izasla u saobracaj mora biti ispravno ,1.zvono ,2.kocnica,3. gas moze i da cima ,4.vrata,5.bisaci samo ako kisa pada
Sve ostalo nije bitno i meora biti na tramvaju ,Sto manje djelova to manje problema ,manje sta moze da se pokvari .Ono cega nema nemozze da se pokvari definicja konstruktora trabanta
 
Извештај о статусу рада на петицији за Трамвај за Кумодраж.

Након састанка у Торта Кафе 19.2.2014. и Скупштине УСНСС 20.2.2014. чињенично стање је следеће:

0) Са пројектом реконструкције Аутокоманде и Војводе Степе је статус кво, стоји се у месту, чиме добијамо на времену. Али то не значи да треба да одуговлачимо.
1) Прихваћено је да се паралелно праве електронска петиција и петиција уживо, уз то да ће се за Насеље Степа Степановић примењивати првенствено електронска петиција. Остале циљне групе су житељи Кумодража, Вождовца у околини Улице Војводе Степе, бициклистичка удружења, еколошке и остале групе које у петицији препознају своју програмску оријентацију.
2) На сам текст петиције постоје одређене примедбе. Конкретно:
- Појам одрживи саобраћај заменити појмом одрживи развој.
- Додати у петицију да се трамвајем повећава атрактивност грађевинског земљишта, станова и локала.
3) Напоменуто је да петицију усмеримо на Агенцију за инвестиције Градске управе града Београда, као инвеститора, и градског тела овлашћеног за инвестиције у инфраструктуру. (да ли да то ставим у заглавље петиције, и кога све).
4) Потребно је направити нешто опширнију грађу за сајт и електронску презентацију предлога решења, са подацима и сликама. Сврха је да потписници петиције буду боље информисани.
5) Највише жалби на предлог решења је било везано за потенцијално загађење буком. Не само због трамваја, него и будуће Спољне магистралне тангенте, а уз чињеницу да у насељу има доста школованих стручњака, потребно је организовано се залагати за решења са мање буке и загађења. Тешки камиони на СМТ су ту знатно већи проблем, јер стварају буку већу од трамваја.
6) Постојала је и примедба везана за текст петиције, да се сматра да део потписника неће потписати зато што их део захтева из петиције уопште не дотиче. Петиција је намерно састављена тако да се створи што већа циљна група и солидарност са комшилуком. Сматрам да би житељи Степе требали да се солидаришу са родитељима са бебама уз Војводе Степе, који са колицима не могу проћи тротоаром, и дрворедом јер лети је усијан асвалт и бетон несносан, без обзира што би за дрворед имало места само у 30%-40% улице. Обзирност и препознавање колективног интереса је темељ грађанског деловања, и без тога постајемо слабе јединке којима политичари и финасијски моћне компаније могу да раде шта год пожеле.

Сутра 22.2.2014. ће бити "Улица за бициклисте", или ти "Београдска критична маса", али постоји потреба за још једним техничким састанком (трајао би 30-45 минута), где би потврдили текст петиције и направили поделу посла. Тај састанак би се одржао у Степи у понедељак/уторак следеће недеље. Стога мислим да са потписима бициклиста сачекамо следећу Улицу за бициклисте 29.3.2014. када ће се више бициклиста пробудити из "зимског сна".

Наравно, наредних неколико дана, све ово је отворено за нове жалбе и примедбе.
 
Zato ovaj pokazivac pravca zvrlji prazan jer gsp mrzi da prstom mrden
dsc05879.jpg

I malo kafoja
dsc06104.jpg

dsc06105.jpg

nbg okretnica
dsc06109.jpg

dsc06110.jpg
 
Po zakonu o saobracaju da mislo sam na prostor za ispis linije koji je neiskoriscen
 
Malo sale diso, nadam se da ne zameras :)
Sto se tice tvog pitanja za ispisibanje linije na ovom tramu, pa ja pretpostavljam da takav natpis "na roletni" vise nema ko da uradi u GSP-u, a mislim da LED displej ne sme da se stavlja na ove iz svajcarske donacije.
Nagadjam samo

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
TRAMVAJ ZA KUMOGRAŽ; VARIJANTE REŠENJA:

Vаriјаntа 1: Tоrlаk, Kumodraž1

Stepa1varijanta.jpg

Trаmvај kоristi pаdinu Tоrlаčkоg brdа, krеćе sе prvоm ulicоm pаrаlеlnоm sа Vојvоdе Stеpе. Prоlаzi u blizini Fаrmаcеutskоg fаkultеtа.

Kumodraz1Varijata.jpg

U ulici Gunjаk trаmvај kоristi ulicu, оdnоsnо аutоmоbili kоristе trаmvајskе šinе zа krеtаnjе. U tоm dеlu tо niје prоblеm sа оbzirоm nа mаlu gustinu sаоbrаćаја.
Prеdnоsti:
• Nајniži trоškоvi оtkupа zеmljištа
• Nајvеći brој putnikа nа pоčеtku rаdа liniје
• Nајvеćе rаstеrеćеnjе pоstојеćih аutоbuskih liniја
Nеdоstаci:
• Uspоn dо 7,5% nеpоgоdаn zа KАF trаmvаје i DIVАG sа prikоlicоm.
• Nајmаnji еfеkаt nа urbаni rаzvој, sа оbzirоm dа pоkrivа vеć izgrаđеnе zоnе.
• Prоblеm sа kоntrоlоm nivоа bukе u Kumоdrаžu u ulicаmа Gunjаk i Tоpоlа.

Ostale varijante rešenja, kao i obrazloženje predloga za projekat, na stranici Udruženja ljubitelja železnice.
 
Vrh