Šta je novo?

Tramvaji

Po meni je najbolja ova vraijanta trasom 39. Taman bi onda mogla da se ukine linija 39 , a da se 25P pojača i da se prebvaci da celu trasu ide Kumodraškom.
 
Bilo bi dobro da šine budu iznad zemlje, odnosno da se ne mešaju sa drumskim i pešačkim saobraćajem na raskrsnicama. Dakle ne zavisan šinski sistem po kome ide tramvaj. Što se tiče nagiba pravljenjem tunela može se rešiti problem da bi se smanjio nagib. Ideja ti je dobra, treba širiti tramvajski sistem, ali samo ako je ne zavisan od ostalog saobraćaja na raskrsnicama, to omogućavaju stubovi. Primer kao kod Hipodroma. Potpisaću ti peticiju ako će biti nadzemni tramvaj na stubovima bez ukrštanja sa ostalim saobraćajem.
Tada će svi želeti da se voze tramvajem.
 
kopmania":fwna0htu je napisao(la):
Onda kumodraška od darvinove gubi vezu sa centrom grada.

Ne bi gubila , jer ja sam napomenuo da bi taj deo pokrivala linija 25P. A veza sa centrom bila bi kod Vukovog spomenika umesto Slavije. Moguće da ovaj deo "a da se 25P pojača i da se prebaci da celu trasu ide Kumodraškom" nisi razumeo kako je trebalo. Dakle po mom predlogu bi 25P išla Kumodraška - Darvinova - Kumodraška i dalje svojom sadašnjom trasom.
 
I onda potez Kumodraška Darvinova - Slavija 25icom kružiš pola grada jedno 55 minuta, umesto 15 minuta 39kom...
 
Na ulasku u kumodraz mi nije bas najjasnije kako bi se provukao tram. Koliko vidim ti si ga trasirao negde u zoni benzinske pumpe u Kumodrazu. Zatim skrece levo, na dole ka supermarketu, pa desno uzbrdo. Nisam siguran koliko je ovo izvodljivo. Takodje ja nebih uopste spustao tramvak skroz do kumodraske, a ako vec ide toliko ka potoku onda bih u naselje - selo usao iz tog pravca u produzetku Kumodraske u blizini groblja.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
laki72":1ni9wlpv je napisao(la):
Na ulasku u kumodraz mi nije bas najjasnije kako bi se provukao tram. Koliko vidim ti si ga trasirao negde u zoni benzinske pumpe u Kumodrazu. Zatim skrece levo, na dole ka supermarketu, pa desno uzbrdo. Nisam siguran koliko je ovo izvodljivo. Takodje ja nebih uopste spustao tramvak skroz do kumodraske, a ako vec ide toliko ka potoku onda bih u naselje - selo usao iz tog pravca u produzetku Kumodraske u blizini groblja.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
Па очигледно нисте прочитали цео чланак. Варијанта 2 је северно од гробља, јер тим правцем једино могу ублажити успон, а трећа је ка Великом мокром лугу.

А по питању потпуног издвајања трамвајског саобраћаја, то је у садашњој ситуацији сулудо. Издвајање трамваја смо сугерисали на Трошарини, Славији, Аутокоманди као критичним тачкама. Не знам зашто се доста људи параноично држи потпуног издвајања јавног превоза. Жуте траке на Бранковом мосту, у Краља Милана итд, и трамвајске баштице раде велики посао, и без њих би било много горе. Следеће на листи "сметала" су раскрснице на којима јавни превоз улази у "црвени талас" и где се превише чека на семафорима. А у самој Степи, на пример, оба излаза из Насеља Степа Степановић ка Кумодрашкој сугеришемо да буду денивелисана, чиме се у том случају прати ивица падине и кота терена предвиђена за тржни центар.
 
@Karlo
Pa u pravu si, nisam procitao ostale predloge koji su na sajtu.
To zato da ti ne povecavam posecenost ;-) :-D
Salim se, naravno. Komentar se odnosio na prvi predlog, a ostalo nisam pogledao je sam na mobilnom. Kad pogledam i ostale predloge, iznecu svoja zapazanja.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Otkud taj tramvaj na šinama?!








Koleginica ga je tako potegnula da nije mogao auto da izvuče ispod tramvaja, morali su kamionom da ga vade, sad će sigurno naučiti gde se sme okretati...
 
Ja bih na sve tramvaje ugradio neke branike da samo idu napred, razvale auto koji ih sece i nastave dalje. Svaki dan u Vojvode Stepe seku tramvaje ili kad se isparkiravaju ne gledaju nigde. Za 20 dana 3 sudara u toj ulici

Послато са PAP4500TDUO уз помоћ Тапатока
 
Нешто овакво? :D
Bozidar97":206ar7mq je napisao(la):
fotografija0206.jpg
Преузето са:
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=12&p=103974#p103974
 
Baš to, samo i na autobuse to treba staviti, da vidite kako bi se privikla gospoda na saobraćajne propise i kako bi umeli da ocene rastojanje...
 
mozemo li i mi obicni smrtnici da ugradimo bazuke pa da njima resavamo bahatost u JGP-u? ;-)
Ajde , uozbiljite se :)
 
Upravo saznah da je Na novom beogradu u raskrsnici milutina milankovica i antifasisticke borbe doslo do teze saobracajne nestece u kojoj je ucestvovao tramvaj GSP i kamion
 
1081082829531ddfe4ae8f2981106105_orig.png

20560037531de0ea26a7e424460508_v4%20big.png

1176484223531ddfe715b0d855837625_v4%20big.png

1964335845531de0ebc0fb3116751224_v4%20big.png

1113526760531ddfe91196b036196138_v4%20big.png

foto: b92

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VjGK2fJfnww[/youtube]
 
жена која је возила трамвај је тешко повређена. мој коментар може да стане у само једну реч: Панчевац. треба им забранити вожњу по Београду
 
Tramvaj GB #348 -- "totalka" posle udesa, nemoguća popravka, biće rashodovan. Katica stara 30 god, navodi GSP.

Sent from my NookColor using Tapatalk 2
 
Rep tramvaja ce vjerovatno iskoristiti 348 za djelove ,sreca da nije bio spanac bilo bi daleko gore
 
Узгред ово је вероватно, најгора и најнесрећније решена раскрсница на Новом Београду и што је најгоре тек ће да буде.
 
Stiže još 28 "švajcaraca"
N. VUKIĆ | 12. mart 2014. 22:00 | Komentara: 0
Vozni park GSP "Beograd" uskoro će biti bogatiji za tramvaje iz Švajcarske. Muke sa "špancima", ali i dugom od preko četiri milijarde dinara
VOZNI park GSP "Beograd" će u narednom periodu biti bogatiji za još 28 tramvaja, popularnih "švajcaraca", koji će stići kao donacija iz ove zemlje. Takođe, biće nabavljeno i deset kombi-vozila koja će biti prilagođena osobama u invalidskim kolicima, najavio je vršilac dužnosti direktora ovog preduzeća Dragomir Spasić.

Prvi čoveg najvećeg gradskog prevoznika uverava da se tramvaji dobro i redovno održavaju tokom noći i da su ispravni, ali i da se pokazalo da "španci" imaju dosta nedostataka.

- Španski tramvaji su još u garanciji, ali i njima ove godine počinje da ističe rok, jer su dolazili sukcesivno - tvrdi Spasić. - Pratimo njihov rad, a imamo i stručnu komisiju Agencije za investicije koja je i kupila tramvaje i prenela GSP pravo na korišćenje. Ovoj instituciji smo već uputili reklamaciju zbog nedostataka, a nadležni u njoj će da se obrate španskom proizvođaču da obezbedi rezervne delove koji su prilično istrošeni.


Govoreći o finansijskoj situaciji u preduzeću, Spasić je potvrdio da dug GSP prelazi četiri milijarde, i objasnio da u njega ulazi 1,9 milijardi obaveza prema državi, jer 2010. nisu plaćeni porezi i doprinosi radnicima. Zatim, 1,7 milijardi dinara duga prema bankama, kao i dugovi prema starim dobavljačima, isplate radnika za nagrade, socijalna davanja...


VELIKI PROBLEMI ZBOG KREDITA

GSP je uz garancije Grada krajem 2012. uzeo kredit od 70 miliona evra. U ovoj godini počinje isplata kamata, što je dodatno opterećenje za firmu. Ukoliko ovo preduzeće, prema sporazumu sa EBRD, ne može da plati ratu kredita, subvencije koje Grad daje će morati da odu za ovu svrhu.



NA TEHNIČKI PREGLED I U GSP

KAKO bi povećali prihode, Centar za tehnički pregled u GSP uskoro će moći da koriste i građani. Centar je savremen i na jednom mestu može da se završi kompletan tehnički pregled. Cene će biti povoljnije za radnike GSP i ostale u komunalnim preduzećima.


http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... svajcaraca
 
28 švajcaraca? Da li to znači da ćemo dobiti i neke druge modele osim Be 4/6, obzirom da ih je u Baselu malo ostalo?
 
Vrh